Марина Вознесенська, box Експрес Маркет: Досягнення 2023 року та нові цілі на 2024 рік (+фото)
Директор з маркетингу мережі box Експрес Маркет Марина Вознесенська – про зміни в мережі, оновлену айдентику та допомогу армії.
box Експрес Маркет – досить молода мережа маркетів поруч з домом, у грудні їй виповнилося чотири роки. За цей короткий період, в тому числі військовий час, рітейлер продовжує активно розвиватися. У маркетах представлені не лише товари першої необхідності, як зазвичай буває в магазинах поруч з домом, а такі, що закривають майже всі потреби покупців. В інтерв’ю RAU директор з маркетингу мережі box Експрес Маркет Марина Вознесенська розповіла, що саме вдалося зробити за 2023 рік та плани на майбутнє.
– Як ви провели цей рік, скільки вже маєте магазинів?
– У 2023 році ми сконцентрувалися на кількісному та якісному розвитку мережі. Досить інтенсивні відкриття магазинів у форматі до 400 кв. м. Зокрема, у грудні відкрили сім маркетів. У січні 2024 року буде відкрито 101-й магазин, як і планували у минулому році.
– При такому інтенсивному розвитку чи змінилися пріоритети у компанії?
– Основним пріоритетом залишаються люди: покупці, співробітники, партнери. Продовжуємо формувати довгострокові відносини з постачальниками та орендодавцями, сумлінно виконувати свої зобов’язання.
– З якими складнощами зіткнулися, та як їх вирішуєте?
– Наразі катастрофічно не вистачає персоналу. Як наслідок – все важче тримати високу задану планку в сервісі та швидкості обслуговування. В свою чергу ми оптимізуємо роботу, вибудовуємо процеси, займаємось автоматизацією, в пошуках інноваційних рішень.
– Які позитивні зміни відбулися?
– Цим приємно поділитися, бо ми стали ще краще, в нас доповнилася айдентика. З’явилася вже впізнавана емблема b-smile. Що підкреслює нашу клієнтоорієнтованість, доброзичливість та стала своєрідним гарантом якості та смачності у box маркетах.
Окрім айдентики також зазнало змін оформлення магазинів, додалося ще більше емоцій та затишку. Адже емоційний досвід покупця є дуже важливим, спрацьовує емоційна пам’ять, яка нагадує тобі, куди хочеться знову повернутися. Наша задача створити саме те місце, куди хочеться повертатися й робити свої смачні покупки. При тому експериментуємо над різними дизайнами.
– Чому саме b-smile?
– Один із наших девізів: “Кожна дія повинна покращувати клієнтський досвід”. Тому в основі доповнення до логотипу була саме клієнтоорієнтованість та емоційність. Адже так важливо наразі отримувати позитивні емоції, навіть з таких “дрібниць”, як похід в маркет.
Одна “b”, в такому вигляді – це просто літера алфавіту, яка не несе ніякого емоційного забарвлення, але гарно підходить для впізнаваності бренду box.
Трансформувавши b в смайл, ми отримали емоцію й хочемо, щоб саме з посмішкою до нас приходили та, найважливіше, – з посмішкою до нас поверталися знову й знову.
– Ви отримали нагороду “Соціально відповідальний бізнес” за проект Freedom-Pizza, поділіться враженнями, якi результати проекту, що змінилося?
– Нам приємно було отримати дану відзнаку, оскільки це насправді чудовий проект, та вже зараз ми перерахували 1 млн грн на навчання військових до школи “Боривітер”. У покупців відгукнулася можливість смачно допомогти. Оскільки наша піца є справді найсмачніша, а тепер ще й корисна.
Велика вдячність нашим піцейоло за їх ентузіазм та залученість. Вони між собою навіть влаштовували змагання хто більше за день приготує піцу “Freedom”. Кожен долучився до реалізації проекту, спільна добра справа згуртовує. Працюємо задля перемоги.
– Які ставите цілі на наступний рік?
– У 2024 році нам буде п’ять років, а це вже вік серйозний. Плануємо далі рухатися до позначки у 200 магазинів. Плануємо розвиватися кількісно та якісно й надалі завоювати смаки наших покупців.