В’ячеслав Сауц, мережа аптек Подорожник: Колаборація між брендами –  додаткова цінність для клієнта

В’ячеслав Сауц, мережа аптек Подорожник: Колаборація між брендами – додаткова цінність для клієнта

05.02.2024 08:30
  1380
Іван Зайцев

Директор з маркетингу мережі аптек Подорожник розповів, як компанія прагне уникати шаблонного мислення й через стратегічні колаборації виходить за межі традиційного аптечного бізнесу. 

У сучасному світі стає все важче здивувати й зацікавити клієнтів, аптечним брендам зокрема. Водночас підтримка й догляд за своїм здоров’ям набирають актуальності. Як  зазначає більшість аптечних мереж, вони стараються донести до клієнтів, що піклування про себе дійсно важливе. Головна мета – змінити сприйняття, що аптека лише тоді й для тих, кого щось болить. Насправді ж вона й для тих, хто прагне і турбується про себе.

– У чому важливість колаборацій для мережі аптек Подорожник?

– Для нас важливо створювати додаткову цінність для клієнтів й демонструвати єдність з українськими компаніями. Ми активно працюємо, щоб бути надійним партнером у сфері здоров’я для кожного клієнта.

Кожна наша співпраця з відомими в Україні брендами створює синергію, яка є цінною для клієнтів з обох сторін. Варто зазначити, що разом ми можемо дати більше, ніж кожен окремо. А якщо звернути увагу на постійну потребу розширення клієнтської бази, то завдяки колабораціям у кожного з брендів розширюється аудиторія, для якої вони помітні й вигідні. Кількість постійних клієнтів Подорожника зросла до 14 млн і продовжує збільшуватись. Окрім інших факторів, колаборації на це також мають свій вплив.

– Чи підсилюють колаборації довіру клієнтів до бренду?

– Співпраця між брендами є важливим аспектом у побудові відносин з клієнтами. Адже спільні проєкти асоціюються з інноваціями, якістю та ексклюзивністю, підсилюють концепцію компанії в сприйнятті споживача. Клієнти, які довіряють одному бренду, схильні довіряти й іншому бренду, з яким утворилась колаборація. Відповідно нам важливо, щоб репутація бренду, з яким ми співпрацюємо, була хорошою і ставлення клієнтів до нього також.

– Який бюджет зазвичай закладається у таку співпрацю?

– Я б сказав, що це не настільки дорого, як цінно. Так чи інакше, ви будуєте з партнером спільний маркетинговий і комунікаційний план, що значно збільшує охоплення та видимість бренду. Якщо говорити про просування, то для двох брендів у колаборації воно коштує дешевше, ніж одного. Об’єднання зусиль дає результат синергії: у когось гарна онлайн-комунікація, в когось офлайн. Кожна колаборація – це індивідуальні умови, домовленості та бюджет відповідно до стратегії та результату, якого ми прагнемо й заради якого об’єднуємось.

– Розкажіть детальніше, що отримують ваші клієнти від колаборацій?

– Більшість колаборацій вже успішно працюють, є ті, що в розробці, а деякі в планах, тобто масштаб зростає. Як відомо, товари нашої мережі представлені на деяких АЗК WOG, аби люди в дорозі були спокійні, що можуть отримати базові товари для здоров’я, які можуть знадобитися. Також у співпраці з сервісом Megogo ми надаємо знижки для клієнтів на передплати. Знижки на різні суми надаємо клієнтам завдяки спільній роботі з Укрзалізницею та найбільшим продуктовим ритейлером АТБ. Як відомо, у наших аптеках можна зняти готівку, й ми вирішили, що крім зручності, клієнти мають отримувати ще й вигоду. Об’єднались з міжнародною платіжною системою Mastercard і надаємо бонусні бали при знятті грошей у нас. Головний висновок з кожної нашої колаборації – це те, що клієнт Подорожник отримує додаткову цінність від мережі й більше переваг. 

– Подорожник утворює колаборації лише з комерційними компаніями?

– У своїх співпрацях ми відкриваємо значно ширші горизонти й транслюємо різноманітні цінності. Зокрема, як соціально-відповідальна компанія наша мережа впроваджує також благодійні колаборації з різними фондами та ініціативами. Працюємо у цьому напрямку заради наближення перемоги. Наприклад, одна з нещодавніх таких співпраць була з Фондом Притули в межах збору “Бонусна броня”.  Клієнти перерахували 1 790 000 грн з бонусних рахунків для покупки евакуаційного бронетранспортера FV-432. Подорожник додав до цих коштів ще 1 000 000 грн і мету збору було досягнуто.

Також брали участь в проєкті “Uнайти” від президентської платформи United24. За її результатами нашій мережі вдалось зібрати 1 671 740 грн і ці кошти були перераховані на гуманітарне розмінування країни. Разом з нами участь брали ще Varus, Prostor, БРСМ-нафта, Копійка, Рукавичка, Делві та інші. Такі об’єднання працюють не лише на благо держави, а й викликають у клієнтів емоцію причетності до важливого й актуального питання для всіх нас. Разом із тим, наша мережа з початку повномасштабного вторгнення регулярно допомагає ЗСУ, виконуючи конкретні запити. Й, окрім цього, ми працюємо з місцевими благодійними фондами, як-от “Добролайф”. З їхньою допомогою маємо можливість й точково допомагати людям. Ми будемо продовжувати надалі працювати у цих напрямках – допомагати країні самостійно та долучатись до ініціатив великих фондів, проєктів і зборів. Ми відкриті до нових колаборацій, як з брендами, так і з благодійними ініціативами. Готові розвивати їх у майбутньому з тими, хто з нами на одних бізнесових позиціях і зі схожими цінностями.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку