Столичні тренди: як змінилася робота ТРЦ Piramida в Києві під час війни

Столичні тренди: як змінилася робота ТРЦ Piramida в Києві під час війни

04.01.2023 08:45
  1607
Костянтин Симоненко

Повномасштабна війна внесла зміни у всі сфери бізнесу. Сфера рітейлу не стала винятком. З якими труднощами зараз стикаються орендодавці, орендарі та, власне, покупці, розповідає комерційний директор столичного ТРЦ Piramida Лариса Євтушенко.

Насамперед війна в Україні позбавила споживачів низки товарів і змінила цінову політику як на товари першої необхідності, так і на інші групи товарів. Орендарі вимушені швидко прилаштовуватися до нових реалій, і при цьому не забувати, що купівельна спроможність українців зменшується. Багато орендарів не мають можливості швидко адаптуватися до ситуації. В такому випадку ми, як партнери, спільними зусиллями шукаємо оптимальні варіанти співпраці або розглядаємо ротацію орендарів.

Відключення електроенергії стало ще одним викликом для сторін та змусило як орендодавця, так і орендаря швидко знаходити альтернативні варіанти вирішення цього питання. Наразі ТРЦ Piramida живиться від альтернативного джерела енергії – дизельного генератора, що дає змогу повноцінно працювати всім магазинам та навіть створювати новорічну святкову атмосферу, а також проводити маркетингові заходи та активності для відвідувачів.

Наразі у ТРЦ Piramida працюють близько 140 орендарів, і вакантність практично не змінилась і складає 0,4%. Щодо трафіку, він поступово повертається до довоєнних показників, як і розміри товарообігу більшості орендарів.

Цікаво, що ситуація з відключенням світла змінила поведінку споживача: за менший проміжок часу рішення про покупку приймаються швидше, тому конверсія стала більшою.

У передсвяткові тижні трафік ТРЦ суттєво збільшився. Цьому сприяли безперебійне живлення ТРЦ, святкова атмосфера та бажання українців попри все дотримуватись своїх традицій.

Навіть у цей час ми продовжуємо інвестувати у поліпшення нашого торгового центру: вже завершили модернізацію фасаду з боку проспекту Бажана та зробили більш зручний та сучасний паркінг. Також у цьому році компанія інвестувала в оновлення входу до станції метро «Позняки» та прилеглої території. Це наш внесок у розвиток нашого мікрорайону. Наша компанія і надалі буде слідувати таким політикам та підходам.

Напередодні свят українці, здається, пристосувалися до реалій війни, до відключення світла та інших обставин. Тож виклики сьогодення не змінять традицій купувати подарунки рідним, робити фото біля ялинки та планувати майбутнє. Про це свідчить значне зростання трафіку у грудні та багато вдячних відгуків у соціальних мережах ТРЦ.

Читайте також –

Наталія Кравець, Dragon Capital: Наразі фіксуємо багато цільових покупок та підвищення конверсії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку