Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Наші продукти можуть миттєво впливати на поведінку клієнта

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Наші продукти можуть миттєво впливати на поведінку клієнта

04.06.2024 09:00
  1418
Дарія Осіїк

Засновник компанії Соловейко.Медіа в інтерв’ю для RAU розповів про те, як аудіо та відео супровід в торговому залі впливає на поведінку покупців, а також як ефективно керувати ефірним часом у фізичних локаціях, щоб це приносило прибуток.

12-13 червня у Києві відбудеться VII міжнародна спеціалізована виставка ритейлу України – RAU Expo 2024. Одним із партнерів заходу цього року стала молода компанія Соловейко.Медіа.

Компанія Соловейко.Медіа спеціалізується на програмних та апаратних рішеннях, за допомогою яких можна створити сучасний медійний простір бізнесу. Авторські продукти Соловейко.Медіа суттєво допомагають збільшити продажі, ефективно впливаючи на поведінку аудиторії у фізичних локаціях за допомогою інструментів аудіо та відео супроводу. 

Крім того, Соловейко.Медіа дозволяє економити час та покращити процеси керування рекламою, промо та креативами, всім спектром аудіо та відео контенту, як в окремій локації, так і для цілої мережі в одному продукті. 

– Які послуги надає ваша компанія?

– Соловейко.Медіа поєднує три напрямки: 

  • виробнитство пристроїв для відтворення аудіо та відео контенту у торгових точках ритейлерів, логістичних вузлах, лікарнях, офісах, салонах краси чи інших локаціях, де відбувається контакт компанії та її клієнтів; 
  • розробка спеціалізованого програмного забезпечення для управління цим контентом; 
  • а також послуги рекламної агенції: ми здійснюємо пошук рекламодавців, які на комерційній основі розміщують свій промо контент у локаціях обраної мережі. 

Наші авторські послуги зазвичай надаються у комплексі й повністю закривають потребу клієнта у розміщенні аудіо та відео контенту, що має бути донесеною відвідувачам у окремих фізичних локаціях чи по всій мережі.

Наша команда допомагає компаніям ефективно керувати рекламою, промо, креативами та усім спектром аудіо та відео контенту, який зазвичай клієнти бачать і чують у точці продажу. Як результат, наші партнери покращують взаємодію зі своїми клієнтами та можуть впливати на їх купівельну поведінку. 

– А як виникла ідея створення компанії?

– Ідея створення компанії Соловейко.Медіа виникла з практичної потреби. Все почалося, коли до мене звернулись знайомі з проханням допомогти в реалізації системи оповіщення про повітряну тривогу в торговельних приміщеннях. Огляд ринку показав, що усі існуючі рішення не могли повністю задовольнити потребу ТРЦ та мали суттєві обмеження в інтеграції. Крім того, багато продуктів мали російське чи білоруське походження, або ж використовували застарілі технології. 

Це підтвердило нагальну потребу у створенні українського, сучасного, гнучкого та надійного продукту. В результаті, Соловейко.Медіа стало відповіддю на цю потребу, запропонувавши ринку альтернативу, яка відповідає всім вимогам і має прийнятну ціну.

У процесі створення нашого продукту ми встановили тісну співпрацю із кінцевими користувачами, що дозволило нам глибше зрозуміти їхні потреби та оптимізувати повсякденні робочі процеси. Особливу увагу ми приділили надійності та стійкості продукту, реагуючи на сучасні вимоги. Наша робота розпочалася з програмного забезпечення, але згодом ми також почали створювати і апаратну частину, щоб ще краще відповідати різноманітним викликам ринку.

Після перших успішних впроваджень ми також виявили потребу партнерів у пошуку рекламодавців, які будуть купувати їх ефірний час, тож, почали розвивати ще й цей напрямок.

Зараз Соловейко.Медіа позиціонує себе як “Comfort as a Service”, ставлячи за мету повне задоволення клієнтів та підтримку їх комфорту на всіх етапах співпраці.

– Чи є у вас конкуренти на ринку?

– Так, звичайно. Ми відстежуємо їх розробки та аналізуємо, які виклики вирішують їхні продукти. А оскільки ринок України в нашій галузі досить компактний, інформація про діяльність конкурентів стає відомою досить швидко. Це дозволяє нам удосконалювати свої продукти, спонукає до росту та впровадження гнучких рішень, які можуть підійти кожному замовнику.

– А що саме вас відрізняє від конкурентів? Які конкурентні переваги ви маєте? 

– Думаю, що тут потрібно описати ключові аспекти нашого підходу, які підкреслюють прихильність команди Соловейко.Медіа до інновацій та клієнтоорієнтованості:

  • По-перше, ми маємо мотивовану команду, яка завжди працює на результат та будує надійні довгострокові партнерські відносини з кожним замовником;
  • По-друге, ми пропонуємо партнерам динамічний якісний продукт, який постійно вдосконалюємо, щоб він відповідав мінливим потребам ринку;
  • По-третє, це безкоштовні доробки та інтеграції. Ми цінуємо внесок наших клієнтів у розвиток продукту і не стягуємо плату за інтеграції та покращення, які вони пропонують.

Ми завжди будуємо чесний та відкритий діалог зі своїми клієнтами, що дозволяє не лише обговорювати поточний функціонал, але й шукати рішення для нових ідей та актуальних потреб. В результаті, наш продукт постійно здобуває нові функції, які стають доступні усім користувачам одразу після їх впровадження. 

– Яка вартість ваших послуг?

– Ми дотримуємось гнучкого підходу під час формування цін. Зазвичай ми працюємо з середнім та великим бізнесом, розробляючи комерційні пропозиції, які враховують потреби клієнта, щоб забезпечити максимальну користь та побудувати комфортні умови співпраці.

Наприклад, щомісячна оплата за один пристрій для траслювання аудіо чи відео контенту варіюється в межах від 149 до 550 гривень залежно від конкретних потреб та обраного пакету послуг. Така модель ціноутворення дозволяє нам забезпечити оптимальне співвідношення ціни та якості та закрити потреби клієнта.

– Хто з ритейлерів користується вашими послугами?

– Наша компанія вже має широку присутність на ринку, з розгорнутими системами у 16-ти областях України. Загалом ми обслуговуємо близько 800 пристроїв у різних компаніях. Серед наших клієнтів є такі роздрібні мережі як Фора, Thrash!Траш!, Dmart, та Humana, які обрали наші послуги для оптимізації своєї діяльності та підвищення продажів.

Відзначу, що процес інтеграції нашої системи в систему нових клієнтів є легким і ефективним. Як правило, перехід на нашу платформу займає близько місяця, після чого клієнти можуть повноцінно користуватись нашими рішеннями.

– Як ваші послуги впливають на показники ваших клієнтів?

– Продукти Соловейко.Медіа допомагають впливати на поведінку відвідувачів у торгових залах чи інших фізичних локаціях, а також підвишувати продажі за допомогою інструментів аудіо та відео супроводу. Це досягається за допомогою розміщення внутрішніх промо для просування власних продуктів, мобільних застосунків, веб сайтів, товарів, акцій тощо. Крім того, ми також залучаємо зовнішніх рекламодавців, які за окрему оплату розміщують свої промо в ефірному часі конкретних компаній, що дозволяє генерувати додатковий дохід.

– Наведіть, будь-ласка приклади успішних кейсів, які вам вдалось реалізувати разом з партнерами.

– У нас дуже багато вдалих кейсів, але, на жаль, не про всі я можу розповідати. Але я розповім про нашу співпрацю з компанією Humana, яка показує наш індивідуальний підхід до клієнта та ефективність наших продуктів. Так, ми виявились єдиними на ринку, хто міг реалізувати кейс з аудіо супроводу в магазинах цієї мережі, який був записаний, запланований та відповідно запрограмований на рік вперед. 

Дуже ефективною також виявилась промо кампанія “Щасливі півгодини”. Ми записали аудіооповіщення для магазинів Humana, які повідомляють, що протягом найближчої півгодини в торговій точці діятиме знижка 30% на весь товар. Як результат, продажі у цей час підвищувались у кілька разів. І таких кейсів у нас багато. Насправді, за допомогою наших продуктів можна реалізувати безліч подібних промо акцій, які миттєво впливають на поведінку клієнта, стимулюючи його здійснити покупку. В результаті, продажі мережі відчутно зростають. 

– Які маєте плани щодо майбутнього розвитку? Які нові продукти хочете запустити?

– Плануємо розвивати нашу компанію у трьох основних напрямках:

  • Виробництво апаратури: ми знаходимось на завершальній стадії розробки нового модельного ряду цифрових шелфстопперів. Ці пристрої дозволять нашим клієнтам ефективніше використовувати рекламний простір у своїх торгівельних приміщеннях, що сприятиме кращій видимості продуктів та збільшенню продажів.
  • Розробка програмного забезпечення: зараз ми активно працюємо над створенням платформи для рекламодавців, яка функціонує як Demand Side Platform (DSP). Ця платформа призначена для того, щоб спростити процес розміщення реклами у торгівельних просторах, створюючи щось на кшталт маркетплейсу для рекламодавців, які шукають ефективні місця для своїх рекламних кампаній.
  • Рекламна агенція: ми ретельно вибудовуємо сценарії співпраці з рекламодавцями та інтегруємо їх побажання в наше програмне забезпечення. Це дозволяє нам гарантувати, що кожна рекламна кампанія максимально враховує потреби клієнтів, забезпечуючи високу віддачу від рекламних інвестицій.

Ці напрямки розвитку дозволяють нам зміцнювати позиції на ринку та надавати більш інноваційні та ефективні рішення нашим клієнтам.

– І наостанок розкажіть, як виникла назва “Соловейко.Медіа”?

Коли ми почали свою діяльність, то відразу вирішили, що назва має бути дуже українською, красивою і яскравою одночасно. Соловейко – один з українських символів, і ми обрали його за основу, коли обговорювали назву компанії. Обирали пташку, адже вона асоціюється з аудіо та піснями, що підходить для нашого медійного спрямування. Так і виникла наша назва. Мені здається, вона повною мірою передає те, чим ми займаємось, а також відображає наші цінності.

Спочатку ми навіть мали слоган «Від країни пісень для світу», але потім вирішили його змінити на: Захоплюй, надихай, залучай – разом з Соловейко.Медіа.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку