
Хмельницький ТРЦ Оазис став партнером Асоціації ритейлерів України


Маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва виділила п’ять улюблених прикладів створення вражаючого купівельного досвіду в магазинах.
Цей матеріал доступний російською мовою
Топ-менеджер збирає історії про вражаючі рітейл-майданчики під хештегом #retailnotes. В своїй колонці для MC Today вона поділилася п’ятьма прикладами таких магазинів. Портал RAU пропонує ознайомитися з основними тезами її розповіді.
Ідея створення American Girl з’явилася у американки Плезант Роуленд після того, як вона не змогла обрати ляльку в подарунок своїй юній родичці. Так народилася концепція магазину історичних ляльок, вбраних в костюми різних епох, які допомагали б дітям вивчати американську історію. Перший магазин був відкритий в 1998 році.
Кожну ляльку “запаковують” в унікальну історію. Наприклад, лялька на ім’я Ребекка Рубін – дочка єврейських емігрантів з Росії, яка, зберігаючи традиції та культуру своєї сім’ї, звикає до нового життя в Штатах. Для неї можна купити самовар або ханукію та набір для зустрічі шаббата.
В магазині є салон краси для ляльок, де за $10-25 їй зроблять зачіску. Разом з ляльковими меблями продається точно така ж справжня – для кімнати дитини. Серед сотень моделей є ляльки в інвалідних візках і ляльки без волосся та брів – для дівчаток, які пройшли курс хіміотерапії.
Все перераховане – приклад того, як можна наповнити смислами і освітньою функцією те, що прийнято називати «товаром». Покупець разом з іграшкою отримує емоційний досвід, відчуває свою причетність до подій в світі.
В бутіку Dolce & Gabbana в Мілані добре продумані деталі дозволяють поринути в атмосферу ринкового фестивалю. Ремені тут затягнуті на динях, кросівки виставлені в овочевих ящиках з червоними перцями і артишоками, а футболки лежать поруч з рибою.
Тут товари розкладені на розписаних вручну сицилійських візках, а на столиках можна погортати газети двадцятирічної давнини.
Бутік дозволяє всім гостям відчути причетність до знаменитого бренду. Тут можна купити банку томатів за п’ять євро, італійські спеціалітети чи кекси в коробках з фірмовим принтом. Або випити чашечку еспресо, а також зіграти партію в шахи в спеціальній кімнаті відпочинку. У вихідні дні за бажанням клієнта майстер зробить персональний підпис на сумці, кросівках або підошві туфель.
Build-А-Bear – приклад економіки вражень, коли ритуали та увага до деталей допомагають рітейлеру стати улюбленою маркою.
Засновниця мережі Build-А-Bear Максін Кларк відкрила перший магазин-майстерню в 1999 році, надихнувшись статтею в журналі Harvard Business Review. В основі була ідея про те, що враження від створення іграшки не менш цінні для споживача, ніж сам товар. Маркетологи-традиціоналісти спочатку вважали це авантюрою, проте дуже скоро тільки в США працювали три сотні магазинів цієї мережі.
Під час відвідування магазину кожен може вдихнути життя в свою нову іграшку. Спочатку потрібно обрати основу, потім кожну іграшку безпосередньо в торговому залі наповнюють холлофайбером з ведмедя, який повільно обертається посеред залу. Потім потрібно вибрати одяг, взуття, окуляри та інші аксесуари для новонародженої іграшки.
У кожну іграшку вкладають тканинне сердечко – пульсуюче або з одним з численних ароматів. Перед цим треба вимовити клятву, що будеш притискати свого нового друга до себе, любити і думати про нього.
Іграшку також можна «навчити» розмовляти, записавши своїм голосом звернення до дитини. Кожній іграшці видають свідоцтво про народження, додатково можна придбати майже справжній американський паспорт на ім’я іграшки.
З моменту відкриття в 2014 році цей арочний продовольчий ринок став символом Роттердаму і однією з головних визначних пам’яток країни. Щороку його відвідують близько семи мільйонів осіб.
Markthal – архітектурний комплекс з квартирами, під дахом якого знаходяться ресторани, ринок, супермаркет. Будівля підковою накриває ринок, а в його фасад інтегровані модулі-нори для кажанів і стрижів. Markthal зведений на історичному місці – в районі Сохо. Артефакти, які знайшли під час будівельних робіт, зберегли – їх можна побачити на постійній виставці De Tijdtrap в самій будівлі.
Не виходячи за межі ринку Markthal, де в одному місці зібрано більше сотні кіосків з продуктами локальних виробників, можна здійснити подорож і дізнатися культуру харчування народів світу.
Кілька тижнів тому ми відкрили в Києві новий дизайнерський супермаркет, присвячений старому Подолу. Ми створили креативний екскурс в історію району та представили: а що, якби Самсон не роздирав пащу леву, а дружив з ним?
Історія дружби Самсона і лева лейтмотивом проходить через все оформлення супермаркету: двоє друзів ловлять рибу, відвідують Києво-Могилянську академію, п’ють вино з Тарасом Шевченко, їздять на червоному запорожці тощо.
Гості супермаркету на Ярославській можуть подивитися відео про старий Поділ, зробити селфі біля муралу, спостерігати динамічні макети двох відомих символів Подолу – трамваю та фунікулера – під стелею супермаркету, а також відвідати експозицію «Надзвичайні. Діячі України », створену мережею Сільпо разом з клубом ілюстраторів Pictoric.
Усе спрямовано на те, щоб відвідування супермаркетів ставало для наших гостей маленькою пригодою, а самі магазини – місцем нових вражень.
Автор: Катерина Огуряєва, маркетинг-директор Сільпо
Джерело: MC Today
Читайте також –