Сергій Бадрітдінов, Intertop: На жаль, не всі компанії готові працювати прозоро

Сергій Бадрітдінов, Intertop: На жаль, не всі компанії готові працювати прозоро

28.05.2024 08:45
  605
rau

СЕО Intertop Ukraine про важливість працювати прозоро, чому обрали розвиватися як маркетплейс та як стають комфортніші для покупців.

Компанія Intertop Ukraine 30 років працює в Україні, та пройшла шлях трансформації від мережі офлайн-магазинів до мультибрендового маркетплейсу та буде продовжувати свій шлях саме в цьому напрямку. В інтерв’ю Forbes СЕО Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов розповів, як все починалося, в чому унікальність як маркетплейсу, як залучають до співпраці великі міжнародні бренди та чому принциповий момент – прозорість партнерів.

Про те, як Intertop перетворюється на маркетплейс

Поступово офлайн-продавець взуття перетворювався на маркетплейс з інноваційним застосунком. Intertop є лідером з продажу взуття, але зростає та масштабується, тому почали продавати одяг та розвивати електронну комерцію, зокрема й маркетплейс, який було запущено в 2020 році. В компанії глибоко аналізують запити покупців, які своєю чергою потребують різноманіття товарів локальних та світових брендів, високоякісного сервісу та прийнятної ціни. Тож в Intertop зрозуміли, що самі не зможуть покрити всі потреби покупців, тому вирішили стати спеціалізованим маркетплейсом, запросивши до співпраці потужних виробників та довели, що можуть існувати поруч з гігантськими маркетплейсами та мати вражаючи обсяги продажів.

Про унікальність маркетплейсу

По-перше, філософія компанії в тому, щоб поєднати всіх, хто створює та споживає fashion, де компанії можуть зростати, а покупці – бути у захваті від шопінгу. Intertop викуповує товар і продає його в офлайн-магазинах, а також продає в інтернет, представляючи його на сайті та застосунку. Робота в Intertop – це повністю прозора діяльність стосовно держави, партнерів та покупців. Компанія сплачує податки та співпрацює лише з тими постачальниками, які теж є чесними платниками податків.

По-друге, увага Intertop прикута до покупця та формуванню його позитивного купівельного досвіду. В компанії запевняють, що добре знають свого клієнта, зокрема, чим він цікавиться, на що звертає увагу, що, коли та за якими цінами купує. На маркетплейсі немає контрафакту, фейків, підробок та завищених цін.

По-третє, унікальність маркетплейсу в підвищенній впізнаванності та популярності брендів-партнерів. Ще десять років тому Intertop не продавав спортивне взуття, а наразі 40% бізнесу – продажі сегмента «спорт». А все через взаємовигідне партнерство з Puma та adidas, які представлені корнерами у форматі shop in shop в офлайн магазинах. Це сприяло нарощуванню продажів.

Про те, як стати партнером

На жаль, не всі компанії готові працювати прозоро. Щоб компанія стала партнером маркетплейсу, насамперед вона має бути прозорою у сплаті податків, з якісним оригінальним продуктом та без «російського» сліду. Також бізнес має бути готовим до розвитку.

В компанії Intertop зауважують, що за їх даними, близько 50% fashion-бізнесів оптимізують податки – дуже сумна та небезпечна для України статистика.

Несплачені податки – це недоотримана зброя у часи, коли стоїть питання існування держави. Україна – майбутній член ЄС, і має поводитися так, ніби уже є його частиною.

В Intertop продаж кожної речі відбувається з видачею фіскального чека, і в компанії засуджують тих продавців, які обходять податкове законодавство, продаючи без фіскальних чеків. Також зауважують, що і самі покупці під час покупок обов’язково мають вимагати фіскальний чек, бо купуючи дешевше, це означає завдавати шкоди державі та економіці, бо платформа, де вони це роблять, не сплачує податки.

Фото – Forbes

Про застосунок та категорії

Компанія почала розвивати застосунок три роки тому, і тут є функція підбору луків – користувач обирає товар, під який штучний інтелект підбирає решту образу. Також в планах впровадити персоналізований досвід покупця – сайт і додаток, ґрунтуючись на попередніх запитах користувача, пропонуватимуть з-поміж великого асортименту товарів те, що йому потрібно за розміром, ціною, стилем. Ще Intertop пропонує модель click-and-collect – інтеграцію між сайтом, мобільним додатком, 160 офлайн-магазинами і складами та діє пост-оплата, тобто клієнт робить замовлення, потім приміряє його в фізичних магазинах, а тільки потім сплачує.

До того ж компанія постійно вивчає ринок. Саме тому з 1 січня 2024 року додалася нова категорія home. Тут зрозуміли, що основний клієнт купує не лише одяг, взуття та косметику, а ще й товари для дому, тому Intertop прагне стати ще комфортнішим.

Фото Сергія Бадрітдінова – Facebook


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку