Сергій Янчук, Fozzy Shop: За рік товарообіг інтернет-магазину виріс в 2,8 рази

Сергій Янчук, Fozzy Shop: За рік товарообіг інтернет-магазину виріс в 2,8 рази

28.07.2017 09:00
  721
Виктор Нагорский

Бліц-інтерв’ю з директором департаменту маркетингу і реклами гіпермаркетів Fozzy C&C й інтернет-магазину Fozzy Shop Сергієм Янчуком.

В інтерв’ю RAU Сергій Янчук розповів про динаміку розвитку онлайн-напрямку в компанії та плани щодо масштабування бізнесу, перспективи продажів продуктів харчування через інтернет і головних двигунах зростання, а також очікуваннях споживачів і стримуюючи фактори розвитку сегмента.

– C 2011 року гіпермаркет Fozzy C&C розвивав онлайн-напрям шляхом співпраці з сервісом доставки Zakaz.ua. Чому при цьому вирішили розвивати власний онлайн-магазин Fozzy Shop?

– Формат гіпермаркетів Fozzy Cash&Carry із самого початку мав на увазі як роздрібну, так і оптову торгівлю. Наша перевага в тому, що не потрібно реєструвати картку, як в інших оптових магазинах, щоб купувати товар. Покупцеві досить виконати умови за кількістю одиниць товару, і тоді він зможе купувати за оптовою ціною. Якщо говорити про роботу в онлайн, ми уважно стежимо за розвитком ринку e-commerce.

Почали вихід на цей ринок з Zakaz.ua, де наші магазини виступають в якості майданчика для вибору потрібних товарів, а ми, в свою чергу, платимо певну комісію за сервіс.

Але в 2014 році ми вирішили запустити свій інтернет-магазин fozzyshop.com.ua, щоб самостійно працювати з асортиментом і ціною. Також в цьому випадку ми повністю контролюємо якість товарів не тільки від постачальника, але й до дверей клієнта.

– В яких містах можна замовити доставку з інтернет-магазину? Чи плануєте розширювати географію присутності?

– Інтернет-магазин fozzyshop.com.ua спочатку запустили в Києві, а після періоду тестування і налагодження всіх процесів – в Одесі. Плануємо поступово масштабувати бізнес і відкривати інтернет-магазини в інших великих містах.

– Які, в цілому, на вашу думку, перспективи онлайн-продажів продуктів через інтернет в світі і в Україні?

– Уже зараз покупці воліють купувати електроніку і речі онлайн, так як там більший вибір, і покупцеві не потрібно нікуди їздити – товар доставляється в зручний час і місце.

Основна відмінність продуктових онлайн-сервісів – це наявність швидкопсувних товарів. Люди ще не звикли до того, що їм доставлять свіжу продукцію.

Наприклад, щоб продукт доїхав до клієнта в потрібному стані, ми використовуємо спеціальні термоконтейнери з охолоджувальними елементами і стежимо за температурою в салоні вантажної машини. Тому товар доїжджає до клієнта в ідеальному стані. А коли клієнт привозить продукти в своєму багажнику, то продукти можуть зіпсуватися дорогою.

– Яку динаміку зростання продажів продуктів через інтернет в найближчі роки ви очікуєте?

– Щоб продажі росли, рітейлери повинні звертати увагу на рівень сервісу, якість продукції, яку отримують покупці. Тоді покупці будуть більше відгукуватися і звертатися до покупок продуктів в інтернеті. Ми вважаємо, що перспективи у продуктових онлайн-продажів великі. На них впливає все: якість доставляються продуктів харчування, зручність покупок, простота сайту, можливості вибору варіантів оплати і часу доставки.

– Які головні чинники стримують зростання онлайн-продажів продовольчих товарів в Україні?

– Стримуючими факторами з боку споживача є недостатній досвід і відсутність довіри до покупок продуктових товарів через інтернет. Подолати такий бар’єр можна за рахунок пропозиції кращого рівня сервісу.

Потрібно контролювати всі етапи, якість товару, сайт, якість доставки, швидкість всіх процесів – тоді користувач зможе довіряти ритейлу і більше купувати продукти онлайн.

З боку рітейлу, як раз складність налагодити всі перераховані вище етапи і налагодити правильну логістику.

– Як росте кількість замовлень в Fozzy Shop? Скільки в середньому замовлень в місяць відправляє інтернет-магазин.

– Сервіс Fozzy Shop ми будували поступово, тестували, додавали нові функції. Тільки в липні 2016 року інтернет-магазин почав працювати в повну силу. За останній рік товарообіг виріс в 2,8 рази, а кількість замовлень в день в 3,3 рази. Ми продовжуємо впроваджувати нові інструменти і функції, для того щоб зробити сервіс ще більш комфортним для наших гостей.

Читайте також –

Їжа по інтернету: як українські продуктові мережі розвивають онлайн-продажі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку