Генеральним директором національної мережі зоомаркетів MasterZoo призначено Оксану Кириченко

Генеральним директором національної мережі зоомаркетів MasterZoo призначено Оксану Кириченко

Сьогодні
  456
Оксана Дудка

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінні — новою СЕО компанії стала Оксана Кириченко. 

Оксана Кириченко має понад 20 років досвіду у ритейлі та сфері обслуговування, зокрема в національних мережах. Вона є експерткою зі стратегічного й операційного менеджменту, а також цифрової трансформації бізнесу. З 2017 року Оксана працювала в мережі Аптека Доброго Дня, де обіймала керівні посади, а в 2021 році стала СЕО компанії. За час її керівництва мережа аптек зросла більш ніж вдвічі та зробила акцент на розвитку культури превентивної медицини в Україні.

«Ритейл — одна з найбільш конкурентних і вимогливих індустрій, яка потребує стратегічного мислення, операційної дисципліни та гнучкості. Український зооритейл надзвичайно динамічний: він стає все більш конкурентним, змінюється за складом гравців та їхньою активністю. Попри те, що темпи зростання ринку сповільнилися, у порівнянні з попередніми роками, він має значний потенціал, адже лише 17% українських родин мають собак і 28% — котів, тоді як у більшості країн Європи цей показник перевищує 30-50%. MasterZoo працює в самому серці формування культури турботи про улюбленців – забезпечуючи  доступ до якісних товарів і допомагаючи петбатькам краще розуміти потреби своїх хвостиків. Саме це надихає. Адже ми створюємо цінність не лише для клієнтів, а й для їхніх улюбленців — і це додає ще більшої відповідальності та драйву», — розповідає Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.

Команда MasterZoo під її керівництвом зосередиться у 2025-26 роках на кількох стратегічних напрямках: 

  • цифрова трансформація та повний перезапуск e-commerce для створення швидкого та зручного омніканального сервісу;
  • розширення екосистеми та сервісів MasterZoo, об’єднаних місією «все для здоров’я та довголіття хвостатих особистостей та комфорту їхніх людей» — від кормів та аксесуарів до ветеринарних препаратів, грумінгу й консультацій;
  • збільшення асортименту завдяки поповненню портфеля ексклюзивних брендів та розвитку власних брендів.

Експертність та освітня місія завжди були особливістю мережі MasterZoo від моменту її створення. Понад 15 років клієнти зоомаркетів отримують не лише консультації, а й професійні поради з чіткими рекомендаціями щодо збалансованого харчування та догляду. У планах мережі на 2025-26 роки — збільшення інвестицій у навчання команд зоомаркетів профільним знанням і навичкам догляду за улюбленцями та основам ветеринарії, щоб підвищувати їхню експертність у консультуванні клієнтів. 

«Ми бачимо різницю у споживанні: 74% собак в Україні досі мають в раціоні домашню їжу, тоді як серед котів цей показник становить 36%. Водночас 91% родин із котиками вже включили до харчування улюбленців готові корми. Найбільший приріст зараз відбувається в економ-сегменті, зокрема у кормах на вагу, але саме тут постає питання якості та збалансованості раціону. Тому наше завдання — не лише забезпечити асортимент, а й просвітницьки підтримувати петбатьків: пояснювати, як обрати корм під потреби хвостатого чи лускатого, на що звертати увагу у складі, адже це безпосередньо впливає на тривалість та якість його життя», ділиться Оксана Кириченко.

Довідка. MasterZoo — національна мережа зоомаркетів, що понад 15 років дбає про комфорт і здоров’я домашніх улюбленців. У 200 зоомаркетах у 38 містах та інтернет-магазині представлено 10 000+ товарів від 200+ брендів, ретельно відібраних під потреби хвостатих, пернатих і лускатих особистостей. У MasterZoo завжди можна поспілкуватися з експертом, який допоможе підібрати все необхідне для комфортного та щасливого життя улюбленця. Також MasterZoo має мережу професійних грумінг-салонів — 17 локацій у 6 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку