
За І півріччя 2025-го група ОККО заплатила 11 млрд грн податків


Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінні — новою СЕО компанії стала Оксана Кириченко.
Оксана Кириченко має понад 20 років досвіду у ритейлі та сфері обслуговування, зокрема в національних мережах. Вона є експерткою зі стратегічного й операційного менеджменту, а також цифрової трансформації бізнесу. З 2017 року Оксана працювала в мережі Аптека Доброго Дня, де обіймала керівні посади, а в 2021 році стала СЕО компанії. За час її керівництва мережа аптек зросла більш ніж вдвічі та зробила акцент на розвитку культури превентивної медицини в Україні.
«Ритейл — одна з найбільш конкурентних і вимогливих індустрій, яка потребує стратегічного мислення, операційної дисципліни та гнучкості. Український зооритейл надзвичайно динамічний: він стає все більш конкурентним, змінюється за складом гравців та їхньою активністю. Попри те, що темпи зростання ринку сповільнилися, у порівнянні з попередніми роками, він має значний потенціал, адже лише 17% українських родин мають собак і 28% — котів, тоді як у більшості країн Європи цей показник перевищує 30-50%. MasterZoo працює в самому серці формування культури турботи про улюбленців – забезпечуючи доступ до якісних товарів і допомагаючи петбатькам краще розуміти потреби своїх хвостиків. Саме це надихає. Адже ми створюємо цінність не лише для клієнтів, а й для їхніх улюбленців — і це додає ще більшої відповідальності та драйву», — розповідає Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.
Команда MasterZoo під її керівництвом зосередиться у 2025-26 роках на кількох стратегічних напрямках:
Експертність та освітня місія завжди були особливістю мережі MasterZoo від моменту її створення. Понад 15 років клієнти зоомаркетів отримують не лише консультації, а й професійні поради з чіткими рекомендаціями щодо збалансованого харчування та догляду. У планах мережі на 2025-26 роки — збільшення інвестицій у навчання команд зоомаркетів профільним знанням і навичкам догляду за улюбленцями та основам ветеринарії, щоб підвищувати їхню експертність у консультуванні клієнтів.
«Ми бачимо різницю у споживанні: 74% собак в Україні досі мають в раціоні домашню їжу, тоді як серед котів цей показник становить 36%. Водночас 91% родин із котиками вже включили до харчування улюбленців готові корми. Найбільший приріст зараз відбувається в економ-сегменті, зокрема у кормах на вагу, але саме тут постає питання якості та збалансованості раціону. Тому наше завдання — не лише забезпечити асортимент, а й просвітницьки підтримувати петбатьків: пояснювати, як обрати корм під потреби хвостатого чи лускатого, на що звертати увагу у складі, адже це безпосередньо впливає на тривалість та якість його життя», — ділиться Оксана Кириченко.
Довідка. MasterZoo — національна мережа зоомаркетів, що понад 15 років дбає про комфорт і здоров’я домашніх улюбленців. У 200 зоомаркетах у 38 містах та інтернет-магазині представлено 10 000+ товарів від 200+ брендів, ретельно відібраних під потреби хвостатих, пернатих і лускатих особистостей. У MasterZoo завжди можна поспілкуватися з експертом, який допоможе підібрати все необхідне для комфортного та щасливого життя улюбленця. Також MasterZoo має мережу професійних грумінг-салонів — 17 локацій у 6 містах України.