Новим ІТ-директором мережі Prostor призначено Дмитра Гетьмана

Новим ІТ-директором мережі Prostor призначено Дмитра Гетьмана

Сьогодні
  160
rau

Команда Prostor посилилася новим лідером технологічного напрямку — до неї приєднався Дмитро Гетьман на посаду директора з інформаційних технологій. Його завдання — оновити технологічні процеси в компанії та вивести її цифрову систему на новий рівень стабільності, автоматизації та можливостей для зростання.

За плечима Дмитра понад 20 років досвіду в IT та більше 10 років в управлінні проєктами. Він має досвід як у розробці цифрових продуктів, так і в розширенні великих торгових мереж. Раніше Дмитро реалізовував складні проєкти з використанням штучного інтелекту та комп’ютерного зору, а також створював технології з нуля — від платформ для закупівель до систем постачання товарів. Також він сім років працював на посаді ІТ-директора, де йому вдалося масштабувати ІТ-інфраструктуру для мережі зі 100 магазинів, запустити проєкти з доставки додому, створення маркетплейсу та системи лояльності.

На новій посаді Дмитро зосередиться на глибокому вивченні технологічної основи компанії та аналізі поточних процесів. Серед його пріоритетів — побудова ефективної системи для швидкого та надійного впровадження оновлень, налагодження прозорого управління, а також вдосконалення роботи над продуктами компанії.

У найближчі місяці він також планує оновити підходи до взаємодії між командами розробки та адміністрування і впровадити управління інфраструктурою за допомогою коду, що зробить її більш гнучкою. Крім того, в планах розвиток систем контролю за роботою сервісів та застосування технологій ШІ. Важливо не просто автоматизувати існуючі завдання, а переосмислити їх, щоб підвищити ефективність, гнучкість та можливості для зростання всієї ІТ-системи компанії.

Унікальний досвід Дмитра — це не лише технології, а й стратегічне бачення. Він добре розуміє, як ІТ-рішення мають працювати на користь бізнесу та як правильно аналізувати ключові показники ефективності для зростання прибутку. А головне — має досвід роботи в кризових умовах і здатність швидко адаптувати стратегії до нових викликів. Наприклад, у період коронакризи він керував запуском таких соціально важливих проєктів, як доставка товарів додому за попереднім замовленням через сайт або чат-бот, а також розробляв маркетплейс та впроваджував комплексні системи лояльності.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Подолянко, CMO Viatec: Система відеонагляду – це вже не просто камери та охорона, а джерело аналітичної інформації

Юлія Подолянко, CMO Viatec: Система відеонагляду – це вже не просто камери та охорона, а джерело аналітичної інформації

В сучасному ритейлі, де цифровізація та персоналізація виходять на перший план, важливо ідентифікувати кількість...
time icon  
  114
Усі новини ринку