
ТЦ Great став партнером Асоціації ритейлерів України


Які зміни відбулися за останній місяць у топменеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.
Компанія ЕКО Маркет здійснила стратегічні зміни в управлінській структурі, спрямовані на посилення ефективності операцій та забезпечення стабільного довгострокового розвитку мережі.
Про це повідомили у пресслужбі компанії. Інна Мірошниченко, яка протягом останніх років обіймала посаду президента компанії, завершила співпрацю з ЕКО Маркет. Компанія щиро дякує їй за вагомий внесок у розвиток, стратегічне бачення та лідерство, яке дозволило мережі зміцнити позиції серед національних ритейлерів.
Для забезпечення сталої динаміки управління та стратегічної наступності, компанія перейшла до моделі колегіального керівництва у форматі Виконавчої ради. До її складу входять керівники ключових напрямків із підтвердженим досвідом та глибоким розумінням бізнесу компанії:
В ЕКО Маркет наголосили – така управлінська модель дозволяє гарантувати стратегічну послідовність, ефективну координацію та стабільність усіх процесів компанії. Компанія продовжує працювати відповідно до затвердженої стратегії розвитку, фокусуючись на довгострокових цілях, стабільності операцій та інноваційності у підходах до ведення бізнесу.
“Ми переконані, що гнучка управлінська модель, підкріплена експертизою поточної команди, дозволяє нам не лише ефективно реагувати на виклики, а й відкривати нові можливості для зростання. ЕКО Маркет і надалі залишатиметься надійним партнером, роботодавцем і брендом, якому довіряють мільйони українців”, – коментують в пресслужбі компанії.
Усі зобов’язання перед постачальниками, партнерами та споживачами залишаються незмінними. Команда зосереджена на подальшому розвитку, вдосконаленні сервісу та реалізації довгострокової стратегії сталого зростання.
Компанія також передбачає можливість подальшого посилення управлінської команди відповідно до стратегічних пріоритетів. Усі відповідні рішення ухвалюються зважено, в інтересах стабільності, зростання та посилення ринкових позицій ЕКО Маркет.
Антошка, один з провідних українських ритейлерів товарів для дітей, на початку травня оголосив про важливі стратегічні зміни у складі топменеджменту. Нові призначення, які набудуть чинності з 1 травня 2025 року, є частиною масштабної ініціативи компанії, спрямованої на прискорення зростання, покращення внутрішніх процесів та відповідь на потреби сучасних українських родин.
Іван Чивкін, який протягом семи років обіймав посаду директора з операцій і розвитку мережі, призначений виконавчим директором компанії. Його глибоке розуміння операційних процесів найкращим чином забезпечать ефективне втілення стратегії зростання і підвищення прибутковості компанії.
Ганна Бебешко призначена директором з операцій та розвитку. Вона пройшла професійний шлях від продавця до HR-менеджера, а останні сім років будувала систему навчання персоналу компанії. Її підхід до управління командою допоможе мережі стати ще ближчою до своїх клієнтів, забезпечуючи найвищий рівень сервісу в кожному магазині.
Дмитро Казимір, який має потужну експертизу керівника найбільшої товарної категорії в Антошка – «Іграшки», призначений комерційним директором. В планах Дмитра – покращення прибутковості кожної товарної групи та зміцнити позицій компанії для партнерів і конкурентів.
Григорій Савеліч обіймає посаду фінансового директора Антошка. Його професіоналізм та 20-річний досвід в управлінні різними командами, а також глибоке аналітичне мислення сприятимуть забезпеченню стабільності фінансового майбутнього компанії.
Вадим Орлов, СЕО Антошка, зазначив: «Я радий вітати колег на нових керівних посадах, а також хочу відзначити великий внесок кожного з них у розбудову своїх департаментів на попередніх посадах. Щасливий тому, що топ-команда посилена внутрішніми експертами, які розділяють місію Антошка і щиро вірять у подальший розвиток компанії. Їхній різноманітний досвід та лідерські якості стануть цінним активом для нашої компанії, оскільки ми прагнемо до подальшого зростання на ринку».
Українська технологічна компанія Ajax Systems посилила свою команду, призначивши Віктора Зінченка на посаду Head of Communications.
Віктор має понад 15-річний досвід у сфері стратегічних комунікацій та управління репутацією. За цей час він успішно очолював комунікаційні кампанії в різноманітних галузях, таких як енергетика, споживчі товари, побутова електроніка, фінанси, IT та інші. Його експертиза охоплює широкий спектр завдань: від управління корпоративними комунікаціями та роботи з репутаційними ризиками до координації міжнародних комунікаційних кампаній та керування професійними командами у складних бізнес-умовах.
На новій посаді Віктор Зінченко відповідатиме за всі корпоративні комунікації Ajax Systems, забезпечуючи їхню узгодженість, прозорість та стратегічну ефективність. До приєднання до Ajax Systems Віктор очолював комунікаційний відділ у компанії ДТЕК Енерго.
Іспанський рітейл-гігант Inditex, власник відомих брендів Zara, Bershka та Massimo Dutti, повідомив про ключові кадрові перестановки у своєму топменеджменті, як пише Reuters. Компанія призначила нового фінансового директора, корпоративного директора та директора зі сталого розвитку, проте не розкрила причин цих змін.
Ігнасіо Фернандес Фернандес, який раніше обіймав посаду фінансового директора, тепер стане головним корпоративним директором. У його зону відповідальності увійдуть фінанси, сталий розвиток, а також логістика, транспорт та інфраструктура. Новим фінансовим директором призначено Андреса Санчеса Іглесіаса, який до цього керував податковим департаментом компанії.
Зміни торкнулися і напрямку сталого розвитку: Хав’єр Лосада Монтеро залишає Inditex після 32 років роботи. Його місце займе Фернандо де Бунес Ібарра, який до цього очолював відділ управління ризиками підприємства.
За словами аналітика компанії Citi Моніки Поллард, нові призначення, ймовірно, пов’язані з необхідністю посилення контролю, оскільки Inditex активно розширює свої логістичні потужності. Компанія вже другий рік поспіль реалізує масштабний інвестиційний план у логістику, витративши загалом 1,8 млрд євро на розширення своїх можливостей, зокрема хабу в Сарагосі (Іспанія).