
Duna відкрила новий магазин у ТРЦ Маяк А1 — четвертий в Одеській області (+фото)


Які зміни відбулися за останній місяць у топ-менеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.
Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінні — новою СЕО компанії стала Оксана Кириченко.
Оксана Кириченко має понад 20 років досвіду у ритейлі та сфері обслуговування, зокрема в національних мережах. Вона є експерткою зі стратегічного й операційного менеджменту, а також цифрової трансформації бізнесу. З 2017 року Оксана працювала в мережі Аптека Доброго Дня, де обіймала керівні посади, а в 2021 році стала СЕО компанії. За час її керівництва мережа аптек зросла більш ніж вдвічі та зробила акцент на розвитку культури превентивної медицини в Україні.
«Ритейл — одна з найбільш конкурентних і вимогливих індустрій, яка потребує стратегічного мислення, операційної дисципліни та гнучкості. Український зооритейл надзвичайно динамічний: він стає все більш конкурентним, змінюється за складом гравців та їхньою активністю. Попри те, що темпи зростання ринку сповільнилися, у порівнянні з попередніми роками, він має значний потенціал, адже лише 17% українських родин мають собак і 28% — котів, тоді як у більшості країн Європи цей показник перевищує 30-50%. MasterZoo працює в самому серці формування культури турботи про улюбленців – забезпечуючи доступ до якісних товарів і допомагаючи петбатькам краще розуміти потреби своїх хвостиків. Саме це надихає. Адже ми створюємо цінність не лише для клієнтів, а й для їхніх улюбленців — і це додає ще більшої відповідальності та драйву», — розповідає Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.
Команда MasterZoo під її керівництвом зосередиться у 2025-26 роках на кількох стратегічних напрямках:
«Ми бачимо різницю у споживанні: 74% собак в Україні досі мають в раціоні домашню їжу, тоді як серед котів цей показник становить 36%. Водночас 91% родин із котиками вже включили до харчування улюбленців готові корми. Найбільший приріст зараз відбувається в економ-сегменті, зокрема у кормах на вагу, але саме тут постає питання якості та збалансованості раціону. Тому наше завдання — не лише забезпечити асортимент, а й просвітницьки підтримувати петбатьків: пояснювати, як обрати корм під потреби хвостатого чи лускатого, на що звертати увагу у складі, адже це безпосередньо впливає на тривалість та якість його життя», — ділиться Оксана Кириченко.
SOCAR Energy Ukraine, один із лідерів паливного ринку України, оголосила про призначення Віталія Старомінського на посаду головного директора з маркетингу.
Віталій Старомінський має багаторічний досвід роботи в маркетингу та розвитку бізнесу у великих міжнародних та українських компаніях. Його експертиза охоплює стратегічний маркетинг, цифрові трансформації та управління клієнтським досвідом. До SOCAR Віталій працював маркетинг-директором мережі супермаркетів ЕКО Маркет.
На новій посаді Віталій зосередиться на посиленні позицій бренду SOCAR, розвитку інноваційних цифрових каналів та трансформації клієнтського досвіду. Одним із ключових завдань є впровадження інтегрованої маркетингової системи, що базується на аналізі даних для ухвалення рішень.
Коментуючи своє призначення, Віталій Старомінський зазначив: “Моя мета — вибудувати інтегровану маркетингову систему, в якій рішення приймаються на основі даних, а комунікації посилюють лояльність та стимулюють продажі. Потенціал SOCAR я бачу в розширенні ролі компанії — від паливного ритейлера до технологічного оператора з сильною роздрібною мережею, цифровими сервісами та високим рівнем клієнтського сервісу”.
У NovaPay відбувається зміна керівництва: після дев’яти років на посаді генерального директора, Андрій Кривошапко припиняє свою співпрацю з компанією. Про це повідомила прес-служба компанії.
За повідомленням компанії, ці зміни є частиною нової фази активного розвитку, в яку входить NovaPay. За спільною згодою акціонерів, 2025 рік стане останнім для Андрія Кривошапка на цій посаді. Ім’я нового керівника компанія наразі не розголошує.
Ця новина слідує за недавнім оголошенням про те, що Олександр Бульба, СЕО Нової пошти, також залишає свою посаду після 31 грудня 2025 року.
Ця зміна керівництва відбувається на тлі значного зростання групи Nova. За перші шість місяців 2025 року компанія опрацювала 238 мільйонів посилок та сплатила 7,9 млд грн податків. Крім того, на підтримку перемоги України було виділено 1 млрд грн.
Nova Post Poland
Ще одна зміна у керівництві відбулась у польському офісі Нова пошта. Після оголошення про вихід Сергія Карпутєва, який керував Нова пошта в Польщі, компанія представила нового СЕО. Ним став Якуб Каронь, досвідчений польський топ-менеджер, що є частиною стратегії Нова пошта з розширення на європейському ринку. Це перший випадок, коли компанія призначила на топову посаду локального менеджера.
Якуб Каронь
«Вперше на топ-позицію в нашій компанії ми запросили локального менеджера. Це важливий крок і водночас новий виклик – мовний та культурний. Але саме такі зміни є підтвердженням подальшої трансформації групи: від національного бізнесу до міжнародної компанії. Призначення Якуба Кароня – перший приклад цього підходу, і я переконаний, що попереду буде ще багато важливих рішень», – зазначив співвласник групи компаній Nova (Нова пошта) Вячеслав Климов.
Якуб Каронь має значний досвід у сфері продажів, логістики та управління бізнесом. Раніше він обіймав керівні посади у FF FRACHT та Kulton Transport. Він спеціалізується на розробці стратегій, оптимізації бізнес-процесів та формуванні команд.
Коментуючи своє призначення, Каронь зазначив, що його метою є зміцнення позицій Nova Post на польському ринку, збільшення частки в міжнародних відправленнях та розвиток e-commerce. «Очолити Нова пошта у Польщі – це відповідальна і стратегічна місія. Моя мета – зміцнити позиції компанії на польському ринку, розширити частку в міжнародних кур’єрських відправленнях та впровадити нові сервіси. Окремий фокус буде на розвитку e-commerce: як у транскордонних перевезеннях між Польщею та Україною, так і на внутрішньому та європейському ринках. Я впевнений, що Нова пошта і надалі динамічно зростатиме в Європі, пропонуючи клієнтам сучасні та інноваційні логістичні рішення», – прокоментував Якуб Каронь.
Нагадаємо, що Сергій Карпутєв керував компанією Нова пошта в Польщі з квітня 2025 року. До цього він обіймав посаду директора із запуску країн, під його керівництвом відділення Nova Post були відкриті у 12 європейських країнах. З червня 2024 року він також був СЕО Nova Post в Іспанії та Італії. Загалом віе працював в компанії сім років.
Сергій Карпутєв
Нова пошта працює в Польщі з жовтня 2022 року. За цей час компанія створила найбільшу мережу за межами України: 50 відділень у 31 місті, а також партнерство з inPost, що надає доступ до 25 000 поштоматів. За даними Forbes Ukraine, у другому кварталі 2024 року Нова пошта досягла прибутковості в Польщі, Молдові та Чехії.
Незважаючи на успіхи, компанія стикається з викликами в інших країнах, де ще не вдалося вийти на беззбитковість. Однією з причин є обмеження НБУ на виведення коштів з України, що змушує компанію фінансувати європейські операції виключно за рахунок прибутку, отриманого на місцевих ринках.
Нова пошта оголосила про призначення Анни-Марії Сабов на посаду HR-директора з 1 вересня. Це призначення є частиною планового оновлення компанії та має на меті трансформацію HR-процесів.
Анна-Марія Сабов має значний досвід в ІТ/діджитал сфері, де вона раніше працювала у Fractal (колишня Netpeak Group). На новій посаді вона відповідатиме за зміну підходів до оцінки ефективності та впровадження нових менеджмент-практик. За словами компанії, це призначення посилить інновації в управлінні персоналом та сприятиме подальшому масштабуванню бізнесу.
«Моя мета як директорки з управління персоналом у Нова пошта полягає в тому, щоб побудувати сучасну систему, де ключовим буде науковий та економічний підхід до нормування, оптимізації та цифровізації процесів. Це дозволить забезпечити співробітникам гідні умови праці та справедливу винагороду, а компанії дасть легкість, швидкість та гнучкість», – прокоментувала своє призначення Анна-Марія Сабов.
Сабов має понад 11 років досвіду у сфері HR та рекрутингу. У Fractal (Netpeak Group) вона відповідала за створення та впровадження HR-стратегії, а також за оптимізацію та автоматизацію процесів, зокрема із залученням штучного інтелекту.