Ольга Чорна, ТРЦ Cosmo Multimall: Плануємо декілька великих відкриттів, а також беремо вектор на проведення соціальних заходів

Ольга Чорна, ТРЦ Cosmo Multimall: Плануємо декілька великих відкриттів, а також беремо вектор на проведення соціальних заходів

30.06.2023 09:00
  1603
Микола Маранчак

На початку поточного року столичний ТРЦ Cosmo Multimall очолила Ольга Чорна, що заступила на посаду генерального директора торгово-розважального центра. RAU дізналися, які зміни очікують на столичний ТРЦ та яка стратегія розвитку об’єкту в цілому.

– Як би ви охарактеризували відносини з орендарями у період повномасштабної війни та які зміни відчуває ТРЦ сьогодні?

– Відносини з орендарями стали більш відкритими, орендна політика – прозорою та гнучкою. Ми разом знаходимо компромісні рішення, які б влаштували кожну зі сторін. Ми, як ТРЦ, завжди відкриті до переговорів для досягнення спільної мети – успішної роботи бізнесу, сплачених податків, підвищення відвідуваності, й докладаємо до цього максимальних зусиль в такий непростий час.

– Які задачі ставите перед собою та які зміни плануєте впровадити в ТРЦ?

– З початку повномасштабного вторгнення основним завданням було збереження кожного з напрямків бізнесу. Для керуючої компанії ТРЦ – збереження усього пулу орендарів та, звичайно, збереження робочих місць. Сьогодні ми можемо говорити про поступове повернення показників відвідуваності ТРЦ та товарообігу орендарів до довоєнного рівня, принаймні по певним товарним категоріям. Мова йде вже не про збереження бізнесу, а швидше про відновлення показників та розвиток.

Основна задача в майбутньому – покращення концепції об’єкту та розширення пулу орендарів; посилення маркетингових комунікацій в частині підтримки комерційних сезонів по кожній з товарних категорій; посилення емоційного зв’язку з відвідувачами: облаштування соціальних зон, залучення відвідувачів до обговорення соціально-важливих тем та проведення спеціальних заходів. Щодо змін у складі орендарів ТРЦ, ми плануємо декілька великих відкриттів цього року, переговори вже на стадії підписання договорів.

– На що розрахована стратегія розвитку ТРЦ?

– Стратегія розвитку ТРЦ спрямована на забезпечення оптимальної та збалансованої пропозиції по товарним категоріям, у сфері розваг, послуг та сервісів у відповідності до потреб та вподобань наших відвідувачів, і, звісно, – збільшення показників відвідуваності та товарообігу.

– Чи є зміни в маркетинговій стратегії просування в нинішніх реаліях?

– Споживчі настрої змінилися, а разом із ними змінився і формат маркетингових комунікацій. Змінилися тональність і перелік заходів, що пропонуються відвідувачам. Наразі беремо вектор на проведення соціальних заходів та спеціальних проектів для збільшення відвідуваності та активізації товарообігу орендарів. Також посилили коллаборації з маркетингових ініціатив з орендарями та з власними бізнесами – льодова арена Fifty ice та кінотеатр Kinoman.

Масштабували дитячі заходи: фестиваль дитячих талантів, танцювальні фести, турніри. Вже зараз працюємо над освітніми проектами на новий навчальний рік.

– Які тренди ви бачите для ТРЦ найближчим часом?

– Зараз немає нічого важливішого за безпеку наших відвідувачів. Всі ми розуміємо реалії світу, в якому живемо. І разом з тим, наша спільнота прагне жити звичним життям та потребує позитивних емоцій. Ми раді запропонувати нашим відвідувачам можливість поковзати у неоні на льодовій арені Fifty Ice, вибити страйки у Аstro bowling, пірнути у віртуальний світ разом з парком віртуальних розваг VRtuality, відвідати заходи Дитячої планети. 

– Яка вакантність в ТРЦ на даний момент?

– З початку 2023 року вакантність вдалося скоротити з 9% до 4,5%. Ще на початку поточного року ми відкрили велику школу танців з двома просторими залами, загальною площею 724 кв.м та спеціалізованим магазином товарів для танців. У квітні відкрився магазин італійських сумок Italian Bags на 100 кв.м. Наприкінці травня відкрили роллердром площею понад 1000 кв.м. Також 22 червня ми відкрили 1304 кв.м спортивного простору Appolo Next 023 і вже незабаром порадуємо відвідувачів новими масштабними відкриттями.

– В чому бачите цінності бізнесу і чи змінилися вони порівняно з довоєнним часом?

– Цінність бізнесу у такий складний час полягає, в першу чергу, у збереженні відносин з орендарями та партнерами. Звичайно це і надання робочих місць, можливість співробітникам працювати та заробляти. Важливим аспектом є надання якісного сервісу нашим відвідувачам у повній синергії з орендарями.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку