В New Balance Ukraine призначено нового директора з маркетингу
Директором з маркетингу спортивного бренду New Balance Ukraine став Олексій Зеркаль, який раніше обіймав посаду начальника відділу регіональних маркетингових комунікацій Vodafone Ukraine.
Як пише портал MMR, на посту директора з маркетингу New Balance Ukraine Олексій Зеркаль змінив Олену Бойко. У бліц-інтерв’ю для видання, Олексій розповів, чому змінив телеком на рітейл спорттоварів та чи варто очікувати ринку революцію в маркетинзі спортивного бренду. RAU приводить витяги з інтерв’ю.
– З телекому в fashion-рітейл – чим зумовлена кардинальна зміна?
– Кар’єрна трансформація – це завжди виклик. Мені хотілося викликів, драйву і можливості якісно застосувати свої професійні та управлінські навички.
Безумовно, експертиза, набута за 15 років роботи в UMC-MTC-Vodafone, завдяки рівню і масштабу реалізованих проектів, а також велика багатофункціональна команда стали якоюсь зоною комфорту.
Важливо не зупинятися, управляти змінами і набувати новий функціональний досвід. У цьому випадку кращий вихід – відкритися свіжим можливостям, розвивати свій лідерський капітал і отримати великий управлінський досвід в іншому бізнесі. Тому, коли серед варіантів з’явився New Balance, я не міг відмовити.
– Яку спадщину вам залишила Олена Бойко, залишаючи пост маркетинг-менеджера New Balance?
– В першу чергу, це dream team професіоналів, які дійсно живуть ідеєю, беруть участь у марафонах і збирають цілі колекції кросівок. Крім того, бренд досить впевнено себе почуває в Україні.
– Які KPI ставить перед вами керівництво зараз? А ви самі собі?
– Ми домовилися не оприлюднювати цифри. Для мене важливо отримувати драйв від роботи і робити те, що іноді здається неможливим.
– За якими показниками оцінюватимуть вашу роботу?
– Це бізнес. Робота оцінюється за фінансовими результатами.
– Що з досвіду роботи в телекомі знадобиться на новій посаді?
– Уміння працювати в динамічному, постійно мінливому конкурентному середовищі, в режимі 24/7.
– Які області свого професійного зростання ви бачите в новій ролі?
– Необхідно вийти за рамки звичного контексту. Я повинен бігати марафони, мати глибоку експертизу в новому продукті. Тому мій ранок починається з обов’язкової пробіжки. Звичайно, в кросівках New Balance.
– За якими критеріями зрозумієте, що перехід був виправданий?
– У мене є єдиний критерій: “це робить мене щасливим?”
– Що спільного між просуванням кросівок і мобільного оператора?
– Спільним є те, що для досягнення результату потрібно добре знати і любити свій продукт.
– Чи чекати революції в маркетинзі New Balance під вашим керівництвом і коли?
– Бажання увійти в історію, робити революції чи запускати дорогі рекламні кампанії, слабо впливають на просування бренду/продукту – це, скоріше, задоволення власного его, а не ефективне ведення бізнесу. Я бачу своє завдання в тому, щоб ви придбали саме ту пару взуття чи одягу New Balance, яка вам ідеально підходить, і були раді її носити кожен день.
Джерело: MMR
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за червень