Оксана Назарова, Столична ювелірна фабрика: ринок України досить ємний для зростання і розвитку
Комерційний директор компанії Столична ювелірна фабрика Оксана Назарова про історію компанії, секрети успіху, тенденції ринку в Україні та плани на майбутнє.
Про зміни в концепції компанії, історія якої налічує більше 20 років, моду на ювелірні вироби в Україні, а також про різницю між вітчизняним та зарубіжним ювелірними ринками журналу Укрзолото розповіла комерційний директор компанії Столична ювелірна фабрика Оксана Назарова. RAU підготувала конспект інтерв’ю.
Про історію компанії і секрети успіху
Найбільш пам’ятним моментом для нас, звичайно, є відкриття першого фірмового магазину. Ми відкривали магазин з новою концепцією в 2010 році, і для нас це стало важливим кроком у розвитку компанії і незабутнім досвідом. Багато було зроблено «своїми руками»: розробка дизайну інтер’єру нового торгового обладнання, реклами й багато іншого. столична ювелірна фабрика
Відкриття стало справжнім святом і професійним досягненням усього колективу. З того моменту пройшло вже багато років. І зараз у нас більше 50 магазинів по всій Україні.
Думаю, секрет у тому, що ми не робимо все за стандартом. Намагаємося робити кожен сезон щось нове, а на виставку – особливе. Це стосується абсолютно всього: від моделей прикрас, які ми зробимо хедлайнерами виставки, до оформлення стенду, іміджу продавців. столична ювелірна фабрика
У своїй роботі ми орієнтуємося тільки на покупця і його запити. Також – маркетинг і дизайн. Ми бачимо, як це працює і поки не плануємо змінювати стратегію.
Про зміни в концепції
Зміни торкнулися багатьох сфер. Ми вирішили заснувати нову українську торгову марку ювелірних прикрас: зі своєю філософією та іміджем. Не можна сказати, що таке рішення було ухвалено спонтанно – компанія розвивалася, збільшувалися обсяги виробництва, і залишатися на колишньому рівні було вже неможливо.
Ми офіційно зареєстрували торгову марку, розробили фірмовий стиль і зайнялися позиціонуванням.
Визначили свої сильні сторони, проаналізували запити клієнтів, визначили конкурентів і знайшли свою власну нішу.
Головне завдання полягало в розвитку мережі фірмових магазинів, де покупці зможуть придбати золоті прикраси нашого виробництва за найвигіднішими цінами. Сьогодні наші пріоритети і цілі не змінилися.
Про моду на прикраси в Україні і тенденції ринку
Ювелірна мода в нашій країні змінюється не так динамічно, як за кордоном, а деякі тренди так і не знаходять відгуку серед аудиторії. Регулярне оновлення технологій виробництва і маркетингової стратегії є невід’ємним процесом для розвитку компанії в цілому, тому ми завжди намагаємося реагувати якомога швидше на будь-які нові віяння і тенденції.
Звичайно, внаслідок зниження рівня життя, продажі знизилися, але це не означає, що люди перестали купувати прикраси. столична ювелірна фабрика
Тепер покупець уважніше вивчає всі пропозиції на ринку і ухвалює зважені рішення про покупку.
Наприклад, все менше купують вироби з великою вагою або великою вставкою, а прикраси зі складною роботою й унікальним дизайном частіше викликають інтерес у покупців будь-якого віку і рівня доходів. Також зростає попит на прикраси зі срібла. столична ювелірна фабрика
Ми повинні відзначити зростання всередині сфери. З’явилося багато нових ювелірних компаній: як невеличких, так і великих мережевих рітейлерів. За рахунок цього сфера швидко еволюціонує, а гравці ринку змушені постійно працювати над удосконаленням маркетингу, сервісу, асортименту. На наш погляд, це тільки на користь сфері.
Про плани компанії
Ми плануємо вивести бренд на новий рівень. У нас є чітке позиціонування – надійний столичний ювелірний виробник. Це підтверджується безстроковою гарантією на вироби, максимальним асортиментом в наших магазинах і вигідними цінами на ювелірні вироби. Ми плануємо зміцнити репутацію надійного виробник і оновити корпоративні стандарти обслуговування.
Ми вважаємо ювелірний ринок України досить ємним і тут достатньо потенціалу для нашого зростання і розвитку.
Незважаючи на те, що у нас в країні є багато великих ювелірних виробників, інтенсивно розвиватися ця галузь почала порівняно недавно. Також до запитів клієнтів: день за днем вони стають складнішими і цікавішими, і нам є над чим працювати. столична ювелірна фабрика
Читайте також –
https://rau.ua/news/5532-stolichnaya-yuvelirnaya-fabrika-nachinaet-rabotat-v-diskont-formate/