Мережа Sezon відкрила 15 нових магазинів у I півріччі 2025 року

Мережа Sezon відкрила 15 нових магазинів у I півріччі 2025 року

Сьогодні
  239
Валерія Байда

Власник торгової марки Sezon Сергій Чіпак в колонці для RAU поділився результатами роботи мережі у I півріччі 2025 року та планами до кінця року.

Про нові відкриття та оптимізацію асортименту

За перші шість місяців 2025 року мережа Sezon відкрила 15 нових магазинів, 9 з яких – в оновленому дизайні. Наша ціль – зробити вибір взуття легким для кожного українця. Ми відкриваємо магазини в містах з населенням від 25 000 осіб. Звичайно, аналізуємо і додаткові показники: наявність торгових центрів або локацій з хорошим трафіком, конкурентне середовище та рівень платоспроможності населення. Але головне для нас – бути там, де людям потрібне зручне і стильне взуття за чесною ціною.

Намагаємося відкривати магазини у топових торгових центрах міста або у форматі стріт-ритейлу на вулицях з високим пішохідним та автомобільним трафіком. Для нас важливо, щоб клієнтам було зручно дістатися.

Оптимальна площа наших магазинів – від 80 кв. м. Зазвичай, обираємо локації на першому поверсі, щоб клієнтам було максимально зручно нас знайти. Також при виборі місця орієнтуємося на сусідство з магазинами, що мають схожу цільову аудиторію, наприклад, Sinsay. Це дозволяє залучати більше відвідувачів, які приходять за комплексними покупками.

Також у I півріччі 2025 року оптимізували асортимент: прибрали позиції, що дублюються, зосередилися на тих категоріях, які мають найбільший попит, і додали моделі, що відповідають трендам та очікуванням покупців. Наш фокус – це не кількість, а якість вибору, щоб клієнт швидко знаходив потрібне взуття й залишався задоволеним покупкою.

Також зазначу, що на четвертий рік повномасштабного вторгнення суттєвих змін у логістичних процесах не відбулося. Попри безпекові виклики, ми зберегли стабільність у доставках та забезпечили безперебійне постачання товару в усі магазини. Це стало можливим завдяки відпрацьованим маршрутам, співпраці з надійними партнерами та постійному моніторингу ситуації.

Про кадрову кризу та споживчі тренди

Наразі ми дійсно відчуваємо кадрову кризу, особливо у великих містах, таких як Київ та Львів. Знайти відповідальних, мотивованих працівників у цих регіонах стає дедалі складніше. Попри це, ми постійно працюємо над тим, щоб сформувати сильну команду у кожному місті, адже якісне обслуговування для нас – пріоритет.

Ми спостерігаємо, що на четвертий рік повномасштабного вторгнення клієнти все частіше обирають зручне та доступне взуття. Також простежується чіткий тренд на універсальність моделей: люди хочуть, щоб пара пасувала під різні образи та була максимально практичною у щоденному використанні.

Щодо планів, ми продовжимо спрощувати вибір взуття для кожного українця. Серед ключових напрямків на цей рік – це  розвиток омніканальності – поєднання онлайн та офлайн-досвіду, щоб клієнт міг обрати зручно в інтернеті, а приміряти й купити у своєму місті без зайвих клопотів.

Також продовжимо відкривати нові магазини у містах, де нас ще немає, та розширювати присутність у ключових регіонах. Будемо працювати над покращенням сервісу – підсилювати команду, щоб кожна покупка була не просто транзакцією, а приємним досвідом.

Український характер Sezon – залишатися брендом, що близький до людей, із доступними цінами та зрозумілими цінностями.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Подолянко, CMO Viatec: Система відеонагляду – це вже не просто камери та охорона, а джерело аналітичної інформації

Юлія Подолянко, CMO Viatec: Система відеонагляду – це вже не просто камери та охорона, а джерело аналітичної інформації

В сучасному ритейлі, де цифровізація та персоналізація виходять на перший план, важливо ідентифікувати кількість...
time icon  
  156
Усі новини ринку