Ролики тижня: Novus, Іntertop, М’ясомаркет, Щедрий Дар та чому «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
94
У флешмобі #меняневзяли взяли участі Владислав Чечоткін, Володимир Поліщук, Світлана Фальова, Ігор Дідок, Єгор Солодкий та інші. Серед компаній відзначилися Фокстрот, Будинок іграшок, UFL, Перша приватна броварня та інші.
21 березня у Facebook почав набирати популярність хештег #меняневзяли, яким користувачі соцмережі позначали історії про роботу, яку не отримали, та інші втрачені можливості. Представителі українського рітейлу також не залишилися осторонь.
Флешмоб був запущений digital-креатором рекламної групи Great Advertising Group Артемом Кудрявцевим, який розповів про свій непростий професійний шлях:
Хештег стрімко заполонив соцмережі і втягнув у себе українських рітейлерів:
Пожартувати на цю тему не відмовилися і українські компанії: