Маркетинг-директор Intertop: Продажі брендів преміум-сегменту істотно зросли

Маркетинг-директор Intertop: Продажі брендів преміум-сегменту істотно зросли

11.11.2020 07:45
  747
rau

Нещодавно призначений топ-менеджер найбільшого взуттєвого рітейлера України про зміни в поведінці споживачів, зростання продажів у преміум-сегменті, а також запуск маркетплейсу та мобільного додатку.

Цей матеріал доступний російською мовою

Intertop Ukraine успішно трансформувався з класичного офлайн-продавця взуття до омніканального fashion-оператора. Незважаючи на масштабну мережу фізичних магазинів, яка налічує більше 140-ка торгових точок по всій країні, рітейлер досягає високої частки онлайн-продажів. Про те, як компанія переживає пандемію коронавірусу та удосконалює customer experience в інтерв’ю All Retail розповіла маркетинг-директор Intertop Ukraine Марія Самплавська. Портал RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Про запуск маркетплейсу та мобільного додатку

Постійне вдосконалення купівельного досвіду і впровадження нових технологій лежить в основі нашої стратегії. Виклики, з якими зіткнувся fashion-рітейл у 2020-му, тільки прискорили ці зміни. В цьому році ми запустили маркетплейс на базі свого сайту intertop.ua, підключили нові бренди, значно розширили асортимент і додали нові категорії: beauty, білизна, одяг для сну.

Крім того, ми запустили абсолютно новий мобільний додаток, головна перевага якого — персоналізація. У ньому користувач сам налаштовує головну сторінку та каталог й отримує контент, виходячи зі своїх вподобань: обраних брендів, стилю (casual, sport тощо). Це значно спрощує процес покупки.

Про розвиток e-commerce та омніканальності

E-commerce давно є невід’ємною частиною стратегії будь-якого успішного рітейлера. Керуючись світовим досвідом, ми для себе визначили, що найбільш ефективний підхід — це поєднання зручності та швидкості покупки онлайн з перевагами офлайн-шопінгу. Таким чином, межі між діджитал-платформами та традиційними цегляними магазинами зникають, а клієнти переходять з одного каналу в інший.

Істотну частку наших продажів складають саме мультиканальні сценарії, при здійсненні яких задіяний сайт, додаток та інше. В цьому році на них припало 37%. Для порівняння: в 2019-му цей показник склав 26%.

Ми пропонуємо різні варіанти доставки, в тому числі резерви (можливість забронювати товар в магазині та приїхати за ним пізніше) та пікапи (можливість замовити товар в певний магазин, навіть якщо ця модель або бренд там не представлені), щоб максимально поліпшити досвід клієнта.

Про зміни в поведінці споживача

Ми уважно аналізуємо свої продажі, й відзначили, наприклад, що у зв’язку з пандемією значно зросла частка продажів дитячих товарів. Така тенденція характерна для будь-якого кризового періоду: в умовах економічної нестабільності турбота про дітей традиційно виходить на перший план. Але радикально поведінка та уподобання українського споживача не змінилися. Карантинні обмеження тільки проявили ті зміни, які простежуються останні кілька років: споживач все більше часу проводить онлайн, customer journey часто об’єднує в собі кілька каналів, а найважливіша складова шопінгу для клієнта — простота та зручність пошуку й покупки.

Про продажі компанії під час локдауну та після нього

Очевидно, що продажі просіли у всіх. Але деякі компанії виявилися набагато більш підготовленими до викликів пандемічного періоду, а ті, які до карантину ігнорували необхідність діджитал-трансформації, однозначно відстають від ринку. Intertop Ukraine, як омніканальний рітейлер, не переривав свою взаємодію зі споживачем. У зв’язку з локдауном ми додали нові опції доставки, форсували запуск нової програми, адаптували під діджитал-формат деякі маркетингові активності тощо. Це дозволило зберегти нормальний рівень продажів.

Наш аналіз фінансових результатів в перші місяці після локдауну показав, що продажі брендів преміум-сегменту істотно зросли у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Ми виділяємо дві основні причини такої динаміки.

По-перше, важливу роль відіграє емоційна складова придбання дорогого одягу чи взуття: люди розглядають покупку преміум-брендів як спосіб підняти настрій, відчути контроль над нестабільною ситуацією. По-друге, спалах пандемії викликав занепокоєння щодо майбутнього. В таких умовах безперечно виграють бренди зі стійкою й етичною модою.

За матеріалами: All Retail

Читайте також –

Сергій Бадрітдінов, Intertop: Екосистемні рішення дозволяють нам рости на 60% в рік


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку