Олеся Чорна, Le Silpo: Середній чек в минулому році зріс на 20%

Олеся Чорна, Le Silpo: Середній чек в минулому році зріс на 20%

16.02.2017 08:30
  999
Ukrainian Retail Association

В інтерв’ю для порталу MMR Le Silpo Project Manager Fozzy Group Олеся Чорна розповіла про особливості маркетингу Le Silpo, розвиток ресторанних проектів групи, а також про свої еталони продуктових рітейлерів і плани на 2017-й рік.

– У чому унікальність маркетингу Le Silpo? Чим відрізняється від маркетингу всієї групи Fozzy?

– Коник Le Silpo лежить в особливих принципах формування асортименту, сервісі, який перевершує очікування, емоційній комунікації на противагу раціональній пропозиції. Ми будуємо асоціативний ряд зі світом естетів і гурме. Ідея купувати вдумливо, цікавлячись походженням і легендами продуктів в кошику, близька нашим гостям. Тому ми дивимося в сторону місць концентрації цієї цільової і інтегруємося в них. Ресторан Le Silpo можна зустріти на відкритті Французької весни, святкуванні дня взяття Бастилії, на прийомі Посла Великобританії в честь дня Народження Її Величності. Ми йдемо туди, де в комфортному форматі можемо розкрити історії продуктів з усіх куточків світу, представлених у делікатес-маркетах Le Silpo. І, судячи по аналітиці та середньому чеку, який виріс в цьому році, ми на правильному шляху.

Середній чек гостей Le Silpo в минулому році зріс на 20%. У структурі кошика зросла частка охолодженої риби, ікри і морепродуктів, екзотичних фруктів, сирів власного імпорту і алкоголю, кави власного обжарювання.

Ще одна фішка Le Silpo — відсутність великої кількості прямої реклами і POS матеріалів: нашим гостям просто не потрібно пояснювати, у чому може допомогти консультант сомельє, капер, пекар чи кортадор. Маркетинг Сільпо, хоч не менш емоційний, але в більшій мірі базується на цифрах, результатах продажів — націлений стимулювати попит.

У Fozzy Group в цілому прогресом керують люди, які не підкоряються правилам, а їх пишуть. Вони передбачають, що потрібно ринку, які революції він чекає і здатний поглинути.

В минулому році ми стали активно розвивати ресторанні проекти Fozzy. На базі Le Silpo працює Le Grill, з повною посадкою більшу частину часу. Все вийшло на той високий рівень, на якому працює зараз після того, як ресторанний напрямок очолив російськомовний італієць Марко Черветті. Сьогодні він наш бренд-шеф і керівник всього громадського харчування (не плутати з кулінарією) і не випускає жодне блюдо, попередньо його не спробувавши.

– А як виглядає типовий шлях нової ідеї від думки до торгового залу або рекламної активації?

– Щастя маркетолога — відсутність необхідності узгоджувати кожен крок. Раз на рік у нас проходить нарада з акціонером, в ході якого ми затверджуємо напрямки роботи на 12 місяців. Креативні роботи стверджує Дмитро Циганков і Паша Роганов (віце-президент з маркетингу групи компаній Fozzy Group — Ред). Але найчастіше це рівно один лист: «Хлопці, подивіться, як вам такий концепт?». Ми давно знаємо, що мислимо в одному ключі, і це дуже допомагає в роботі.

– Хто вище проектів Fozzy Group на 5 голів? Серед зарубіжних брендів такі є?

– Ніхто. І цьому є маса доказів. Протягом трьох років ми привозимо наших постачальників гастрономії, алкоголю, бакалії в Україну, показуємо їм магазини-флагмани. Коли наші гості бачать асортимент, представленість, вибір фермерських продуктів, вони не приховуючи шок кажуть: «Це неможливо! У вас є продукти, які не у всіх супермаркетах Італії зустрінеш! І все свіже!» До зустрічі з нашими магазинами багато з них готуються до відвідування країни третього світу. З міжнародних рітейлерів для мене еталон — Whole Foods Market: у них чудово представлена органіка, свіжі «здорові» продукти і гастрономічні делікатеси. Улюблений лондонський Whole Foods — рай гурмана на 4 поверхах, один з яких цілком присвячений органічному нонфуду і один — фудкортам з раменною, суші-рестораном, салатерією, фреш-баром і лінією роздачі готових страв.

Ніжно люблю Еataly за відданість традиціям роботи з унікальними крафтовими виробниками Італії — на полиці їх магазинів практично неможливо знайти продуктів, що не відповідають цьому критерію. У Еataly ми почерпнули ідею фудкортів в супермаркетах, які подають все з-під ножа і еквівалентні ресторанам за якістю їжі, але набагато дешевші. У Європі простіше відносяться до сфери обслуговування: працівники супермаркетів наповнюють полиці товаром тільки в ранкові години — відразу після відкриття. Порожні полиці супермаркетів до вечора — нормальна ситуація. Кафе, яке працює тільки на сніданок, ресторанчик подає тільки ланчі, статусний ресторан, що працює в одну вечірню посадку — наше життя в режимі 24/7 дивує іноземців. Чому ми так багато працюємо? Коли ми живемо? Як наші сім’ї до цього ставляться?

До речі, закордонні відрядження — найкраще джерело інсайтів і натхнення для трансформацій і новацій. А сайт про тренди в дизайні, які, на жаль, прийдуть в Україну тільки через 3-4 роки, — один з моїх фаворитів.

– Чим збираєтеся дивувати своїх покупців у поточному році?

– Однозначно — відкриттям Le Silpo в Одесі до кінця літа. Буде гаряче:) З трепетом запускаємо медійний проект з нашим бренд-шефом — Марко Черветті.

Джерело: mmr.ua

 

Читайте також –

Людмила Міщенко, ЕКО маркет: Будемо активніше просувати бренд в інтернеті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку