Євген Косаренко, Країна Мрій: В планах відкриття ще одного ДРЦ в Києві, а також центрів у Луцьку та Житомирі
Країна Мрій – мережа дитячих розважальних центрів, яка вже четвертий рік функціонує у таких містах, як Київ, Львів, Чернівці, Тернопіль, Вінниця та Хмельницький. З лютого Країна Мрій перебудувала окремі алгоритми роботи, відкрила два нових ДРЦ та вийшла у новий для себе регіон присутності. Як саме розвивається Країна Мрій, що змінилося в поведінці відвідувачів ДРЦ та що поміняли змінити у бізнес-процесах за останні сім місяців.
Всього за чотири роки мережа ДРЦ Країна Мрій змогла відкрити дитячі розважальні центри як у західних та центральних областях України, так і в Києві (на Позняках на вул. Урлівська, 22). З тих пір, попри всі ризики, ні пандемія Covid-19, ні навіть повномасштабна війна не стали на заваді розвитку компанії. В інтерв’ю RAU директор з маркетингу Євген Косаренко розповів, над чим зараз працює та в які нові регіони планує виходити мережа.
– Розкажіть про Країну мрій. У чому відмінність ваших ДРЦ від інших дитячих розважальних центрів на ринку?
– У рівні сервісу та персоналізованому підході до клієнта. Країна Мрій – відносно молода мережа, але вже маємо чимало постійних відвідувачів, які довіряють нам найдорожче – своїх дітей. Якщо людина три роки поспіль святкує в нас День народження своєї дитини та радить наш заклад друзям – чи це не показник того, що ми на правильному шляху? Може здатися, що це банально. Але тут немає ніяких прихованих «фішок» – це копітка робота всього колективу: від відділу якості, який збирає та консолідує зворотний зв’язок (з понад семи каналів) від клієнтів до прибиральниць, які слідкують за чистотою в залі.
– Коли і ким була створена мережа і скільки в ній зараз ДРЦ?
– Перший заклад мережі було відкрито 6 жовтня 2018 року у Чернівцях. Наразі мережа налічує шість закладів: Київ, Львів, Вінниця, Чернівці, Тернопіль, Хмельницький. Засновником та ідейним натхненником мережі є Олексій Баласюк.
– Назва компанії викликає асоціацію з «Країною мрій» Олега Скрипки. Чи є тут зв’язок? Як прийшла ідея назви?
– Ідея назви прийшла шляхом мозкового штурму: було зібрано кілька десятків варіантів, список звузили до п’яти. Після сімейного голосування лишився один – Країна Мрій. Ніякого зв’язку з фестивалем немає.
– Яких змін зазнав бізнес за понад сім місяці війни? Що прийшлося кардинально змінити або вибудовувати з нуля?
– Це важкий період для всієї країни. Як і більшість бізнесів, деякий час ми не розуміли, чи зможемо пристосуватися до нових, жорстких умов. Було чітке усвідомлення, що за умови відновлення роботи, головним запитом від клієнтів та працівників буде безпека. Пропрацювавши алгоритм дій на випадок загрози, вирішили відновити роботу центрів у Чернівцях, Тернополі та Вінниці. З ряду причин, центр у Києві відкрили лише у червні.
На етапі підготовки до відкриття стикнулися із тим, що частина наших працівників виїхала за кордон, або в західні області України. Потрібно було не лише закрити нові позиції, а й підготувати людей до роботи в стресових умовах. А їх було чимало: постійні тривоги, переміщення відвідувачів та колективу до сховищ, негатив від гостей.
Але найбільш критичним фактором був стрес для дітей. Вони приходять до нас відпочивати, розвиватися, відволікатися – а тут знову треба в укриття. Тому ми намагаємося зробити так, щоб відвідування бомбосховища було максимально комфортним для них (наскільки слово «комфорт» може бути застосовано до підвалу): проводимо анімації, співаємо пісні, малюємо.
– Чи всі ДРЦ повернулося до роботи?
– На щастя, так. Більше того, ми відкрили два нові центри. Це дозволяє нам дарувати щастя та радість ще більшій кількості дітей. А дорослим – надавати робочі місця, кількість яких суттєво скоротилася через війну.
– Де саме відкрилися нові дитячі розважальні центри та коли це сталося?
– Ще у квітні ми відкрили ДРЦ Країна Мрій у Львові площею 3200 кв. м. Не будемо приховувати, це було дещо авантюрно, але, як показав час, виправдано. Також нещодавно відбулося технічне відкриття у Хмельницькому. Це буде найбільший ДРЦ у Хмельницькому.
– Наскільки змінилася відвідуваність ДРЦ за останні місяці?
– Закладам майже вдалося вийти на довоєнні показники. Незважаючи на те, що частина місцевих мешканців виїхала закордон, нашими новими відвідувачами стали люди, які перемістилися з місць, де ведуться бойові дії.
– Як змінилася поведінка клієнтів? Що найбільше подобається дітям і від чого в захваті дорослі?
– Вподобання дітей кардинально не змінилися. Їм подобається різноманіття розваг, якісні анімації та смачні страви. Стосовно дорослих, тут ситуація дещо інша.
Одними із найпопулярніших питань від них є «Які дії під час повітряної тривоги?» та «Чи є в розважальному центрі укриття?». Тепер на рівні з якістю розваг людей цікавить безпека їх дітей. Ми були готові до такого виклику, тому взяли на себе відповідальність і продовжуємо радувати гостей.
Маємо чимало вдячних відгуків про нашу роботу, адже Країна Мрій – своєрідний антистрес як для дітей, так і для батьків. Щаслива дитина заряджає позитивом батьків, даючи їм можливість на деякий час забути про страшні події навколо.
– Чи плануєте впроваджувати нові розваги, якісь інновації?
– Ми не можемо дозволити собі стояти на місці, тому націлені на постійний розвиток та вдосконалення. Це стосується як наших клієнтів, так і співробітників. Для клієнтів ми плануємо розробку нових розважальних програм, освітніх програм, анімацій та квестів. Серед нових напрямків, в яких ми хочемо себе спробувати – патріотичне виховання. Зараз це актуально як ніколи. Скоріше за все, воно буде інтегровано в розважальні програми, але формат ще не узгоджено.
Також окремим напрямком є автоматизація взаємодії з клієнтами. Це стосується спрощення замовлення, бронювання та розрахунку.
Співробітники компанії постійно проходять профільні курси, семінари. Розглядаємо можливість створення системи внутрішнього навчання. Коли досвідчені колеги діляться досвідом із новачками. Ми зацікавлені в тому, щоб людина зростала в компанії, була лояльною до неї.
– Хто ваші основні конкуренти на ринку?
– Серед колег ДРЦ, які працюють зараз на ринку, ми виділяємо Crazy Land, Papashon, FlyKids. Називаємо їх колегами, бо всі робимо єдину справу – несемо дітям радість.
– Як оцінюєте перспективи ринку розваг для дітей в ТРЦ України?
– Ринок перспективний та не перенасичений. Після нашої перемоги слід очікувати зростання, адже діти – головний скарб нації.
– Чи вдалося з усіма орендодавцями домовитися про взаємовигідні умови на перші місяці війни?
– На жаль, деякі наші орендодавці повели себе не дуже коректно. Були суперечливі питання. Але це не зупинило нас, ми продовжуємо працювати.
– З якими труднощами наразі стикаєтеся та які є шляхи їх подолання?
– Труднощі зараз загальні для більшості бізнесів в Україні: повітряні тривоги, загальне подорожчання, обмеженість ресурсів. Але ми несемо додаткову відповідальність – відповідальність за життя та здоров’я дітей. Шлях подолання тільки один – разом здобути перемогу та разом прямувати у світле майбутнє.
– Які в цілому плани з розвитку мережі: в яких містах хотіли б відкритися, на що зробити акцент?
– Ми уважно стежимо за ситуацією в країні та плануємо свої кроки, відштовхуючись від неї. Наразі в планах відкриття ще одного центру в Києві, а також відкриття центрів у Луцьку та Житомирі. Окремим пріоритетним напрямком є вихід на ринок ЄС. Аналізуємо ринки, готуємо бізнес-модель та команду. Ми переконані, що з нашим рівнем сервісу, зможемо скласти гідну конкуренцію європейським компаніям.
Читайте також