Керівник проекту KAZKA Jewelry: Нам пощастило відкрити флагман в Ocean Plaza

Керівник проекту KAZKA Jewelry: Нам пощастило відкрити флагман в Ocean Plaza

05.10.2017 08:45
  867
Микола Маранчак

Чим відрізняється магазин ювелірного бренду KAZKA Jewelry від конкурентів і що чекати від 2018 року.
Проект KAZKA Jewelry створювався в 2014 році як інтернет-магазин. У серпні 2017-го в ТРЦ Ocean Plaza відкрився перший в Україні ювелірний бутік бренду. Чому перша торгова локація знаходиться саме там і за рахунок чого вдається доставляти посилки з ювелірними прикрасами в США всього за два дні, RAU розповів керівник проекту KAZKA Jewelry Олександр Гладько.

– Як давно з’явилася KAZKA?

– Компанія має досвід роботи на ювелірному ринку з 1996 року. У 2014 року було прийнято рішення відкрити ювелірний інтернет-магазин, розуміючи, що за інтернетом майбутнє. Так народилася ідея створити новий бренд – KAZKA Jewelry.

– Чому одразу не почали відкривати торговельні точки під цим брендом?

– Спочатку ми не планували відкривати магазини, але клієнти хотіли отримувати можливість подивитися прикраси наживо. Таким чином, з’явилася необхідність відкрити як мінімум одну торгову точку під брендом KAZKA Jewelry.

– Як вдалося відразу зайти в ТРЦ Ocean Plaza?

– Нам пощастило відкрити флагман відразу в Ocean Plaza. Стояли в черзі на відкриття острівця на липень 2017 року, але в цей момент вирішив з’їхати один з орендарів і нам запропонували окремий магазин в ювелірному кварталі. Ми довго не думали.

– Які умови вам запропонували?

– Близько 40 кв. м. Само собою, необхідно було зробити ремонт, поставити прилавки, щоб представити товар. При роботі на острівці устаткування звичайно надає сам ТРЦ, тому витрати на відкриття значно менше. Але працювати з повноцінним магазином набагато цікавіше.

– Будете ще відкривати магазини?

– Дуже хочемо, але Ocean Plaza – досить ризиковане рішення, що вимагає часу на окупність. На даному етапі будемо продовжувати працювати над розвитком вже існуючих магазинів бренду KAZKA Jewelry.

– Які маркетингові інструменти використовуєте?

– Поки що для просування онлайн-магазину користувалися контекстною та медійною рекламою, а також соцмережами. Для Ocean Plaza стратегічний план ще в розробці.

– На сайті представлені тільки товари KAZKA?

– Ми співпрацюємо з багатьма українськими виробниками. Головними критеріями відбору для нас є якість, стиль і унікальність моделі. Ціновий діапазон від 300 грн і може перевищувати 500 000 грн.

– Що б ви назвали перевагою вашої компанії?

– Насамперед це сервіс. В нашому магазині в Ocean Plaza вам обов’язково запропонують каву, чай або воду, а після покупки подарують сувенір. Ми намагаємося створити атмосферу затишку і комфорту. Також у нас встановлена інфостойка з сенсорним монітором, де можна ознайомитися з асортиментом інтернет-магазину і оформити доставку додому. Крім цього, ми відрізняємося не властивими ювелірних брендів дизайном магазину і колірним рішенням.

– Яке місце на ринку по вашому займає KAZKA?

– Сьогодні ювелірні прикраси або дуже дорогі, або навпаки – дешеві. Ми намагаємося бути десь посередині.

– Що відбувається на ювелірному ринку України?

– Криза дає про себе знати і в першу чергу просідає весь сегмент товарів розкоші. Але ми дуже чекаємо на 2018 рік: економічні прогнози дуже позитивні для України. Кінець кризи – найкращий час відкривати магазини. При цьому 2017 рік по прибутку вже набагато краще, ніж два попередніх.

– Впливають соцмережі на продажу онлайн?

– Все соцмережі значно допомагають у розбудові рівня впізнаваності бренду, так і в продажах. Особливо добре працюють Instagram і Facebook. Статистику заходів відстежуємо через Google Analytics. У процентному співвідношенні з соцмереж до нас переходять на сайт 25-30% клієнтів.

– Куди плануєте розвиватися?

– Хочемо і далі розвивати бренд KAZKA Jewelry на ринку України, розширюючи мережу. У більш глобальні плани, хочемо розвивати український бізнес і за кордоном в сфері онлайн продажів. Завдяки таким компаніям, як DHL нам вдається доставити посилку в США всього за два дні. Хочемо зробити процес покупки для клієнтів ще більш зручним, при менших витратах часу і сил.

Читайте також

Роман Кочут, співзасновник ювелірного бренду Kochut: Нас троє – в цьому секрет успіху


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку