Юлія Товмаш, CEO Drive Force: Як компанії без автопарку змінюють логістику

Юлія Товмаш, CEO Drive Force: Як компанії без автопарку змінюють логістику

22.08.2023 08:30
  937
Іван Зайцев

Генеральний директор логістичної компанії Drive Force у колонці для RAU розповіла, в чому особливість роботи транспортної організації, яка не має власного автопарку, і чому цей напрямок має непогані перспективи в сегменті В2В.

Наша компанія Drive Force – це логіст без власного автопарку, або сторонній логістичний провайдер (3PL). Для України це не нова послуга, якщо брати до уваги служби таксі, бо Uklon чи Uber також не мають своїх автопарків.

Але ми займаємось обслуговуванням B2B-клієнтів, зокрема вантажними перевезеннями. Тому розкажу вам про специфіку сфери та нашу цікаву діяльність у розрізі цифр.

У складному гобелені глобальної торгівлі один сектор непомітно прокладає собі шлях до визнання: галузь логістики третіх сторін (3PL). Колись периферійний гравець, 3PL тепер став основою ланцюгів поставок по всьому світу, забезпечуючи ефективність, гнучкість та інновації. Коли ми заглиблюємося в цифри, стає очевидним стрімке зростання цього сектора, і його майбутня траєкторія обіцяє ще більше зростання.

Десятиліття безпрецедентного зростання

За останні десять років 3PL-індустрія не просто зростала, вона процвітала. Лише у 2020 році світовий дохід цього сектора сягнув вражаючих $961,8 млрд США. Але це лише верхівка айсберга. Прогнози дослідницьких компаній свідчать про «бичачий» тренд: до 2028 року обсяг ринку 3PL досягне $1,59 трлн, а середньорічний темп зростання (CAGR) складе 5,48% у період із 2023 по 2028 рік. Такі цифри рідко зустрічаються на зрілих ринках, що підкреслює трансформаційну роль, яку 3PL відіграють у світі бізнесу.

Рушійні сили, що стоять за цим сплеском

Сектор 3PL розвивається завдяки кільком факторам. Зростання галузі значною мірою пов’язане з комплексними послугами, які вони пропонують: від виконання замовлень до комплексного самовивозу та доставки. В епоху, коли бізнес прагне гнучкості та ефективності, 3PL є ідеальним рішенням, що дозволяє компаніям зосередитися на своїх ключових компетенціях, а складні логістичні операції передати на аутсорсинг.

Отже, сектор логістики третіх сторін — це не просто швидкоплинна тенденція, а зміна парадигми в тому, як бізнес розглядає та управляє своєю логістикою.

Оскільки світ стає все більш взаємопов’язаним, а торгівля продовжує розвиватися, 3PL, безсумнівно, відіграватиме ключову роль у формуванні майбутнього світової торгівлі. Як для бізнесу, так і для інвесторів послання зрозуміле: за 3PL-сектором майбутнє.

Давайте заглибимось у перелік ключових переваг 3PL.

Економічна ефективність

Утримання власного відділу логістики — справа витратна. Від обслуговування автопарку до заробітної плати персоналу — витрати швидко накопичуються. 3PL, з їхніми широкими мережами та досвідом, часто можуть досягти економії через масштабування, перекладаючи економію витрат на бізнес.

Масштабованість і гнучкість

Сезонні коливання попиту? Вихід на нові ринки? 3PL пропонують гнучкість у масштабуванні операцій залежно від потреб бізнесу. Їхні широкі мережі гарантують, що бізнес може розширюватися без логістичних обмежень. Така компанія, як наша, фактично виконує функцію логістичного аутсорсингу. Тобто — знімає головний біль із клієнта, який потребує логістики.

Зниження ризиків

Збої в ланцюгу поставок можуть дорого коштувати. 3PL, з їхніми різноманітними мережами перевізників і стратегіями управління ризиками, можуть допомогти бізнесу впоратися з викликами, будь то чи транспортний страйк, чи геополітичні потрясіння.

Зосередження на ключових компетенціях

Передаючи логістику на аутсорсинг, клієнти зосереджуються на тому, що вони роблять найкраще — на розробці та виробництві товарів, маркетингу чи обслуговуванні клієнтів.

Глобальне охоплення

Для компаній, які прагнуть вийти на міжнародні ринки, 3PL є безцінними союзниками. Завдяки своїм глобальним мережам і знанням місцевих правил, звичаїв і транспортних нюансів, 3PL можуть згладити шлях до глобальної експансії, зокрема ми вирішуємо логістичні задачі як в Україні, так і в країнах ЄС.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку