Юлія Клименюк, Аптека 9-1-1: Як аптеки запустили гейміфіковану акцію для дітей JOYKIS

Юлія Клименюк, Аптека 9-1-1: Як аптеки запустили гейміфіковану акцію для дітей JOYKIS

23.04.2024 09:00
  1388
Костянтин Симоненко

В ході 17-го Українського маркетинг-форуму маркетинг-директорка Apteka 9-1-1 розповіла про унікальну акцію “Яйце Joykis”, яку аптечна мережа провела спільно з партнерами.

Під час свого виступу на тему «Маркетинг на аптечному ринку: долати наслідки війни та просувати життя» маркетинг-директорка Apteka 9-1-1 Юлія Клименюк розповіла про розвиток мережі та нові маркетингові стратегії та дієві комунікації в умовах війни. RAU пропонує основні тези її виступу.

Шлях відновлення

Мережа Аптечна мережа 9-1-1 родом із Харкова і до війни нараховувала 1600 торгових точок. В ході бойових дій та окупації Аптечна мережа 9-1-1 втратила більш ніж 170 торгових точок на окупованих територіях, та ще понад 120 були розбиті або пограбовані. Зокрема в таких населених пунктах як Балаклія, Сєвєродонецьк, Ізюм, Курахово, Циркуни.

Аби забезпечити людям доступність до ліків, керівництво аптечної мережі 9-1-1 організувало доставку працівників на свої робочі місця, облаштувало “хостели” в офісі та в аптеках, де були підвальні приміщення. Спочатку в місця, де немає аптек, ліки доставляли машинами швидкої допомоги, а згодом Аптечна мережа 9-1-1 першою в Україні запустила мобільну аптеку, яка обслуговує селища Харківщини, де немає стаціонарних аптек. Фармацевти працюють у складних реаліях, враховуючи важку ситуацію в регіоні. 

Процес відновлення роботи аптек мережа розпочала одразу після звільнення населених пунктів від ворога. Вже на 19-й день після деокупації відкрилася торгова точка в Ізюмі, а на 20-й – в Херсоні. Тепер відновлено роботу всіх аптек на деокупованих територіях. Усі аптеки забезпечувалися генераторами та Starlink, що давало можливість обслуговувати пацієнтів за програмою “Доступні ліки”.

Кампанія лояльності

Окрім відновлення Аптечна мережа 9-1-1 під час війни продовжує активно розвиватися. Мало не щодня відкриваються нові торгові точки, а також запроваджуються інноваційні маркетингові акції. Так, 2 жовтня 2023 року в усіх аптеках Аптечної мережі 9-1-1 розпочалася унікальна акція “Яйце Джойкіз: Весело грай, імунітет захищай”. Ритейлер організував її разом із партнерами.

Зокрема, вирішили зробити акцент на тому, що аптека – це не тільки про ліки, але й про вітаміни, профілактику захворювань загалом та здоров’я. Клієнтам пропонували придбати набір-яйце, який складався з трьох частин – вітамінів, елементів гри та розваги, а також миттєвий виграш.

В такий набір входили: желейні вітаміни для дітей, брелок Joykis — колекція з восьми іграшок, одне тимчасове тату — колекція з 24 героїв, наліпки, картка з колекції карток Joykis для гри та картка з гарантованими подарунками від партнерів.

Скануй та грай

Аби більше зацікавити дитячу аудиторію на картах для гри було розміщено QR-код за яким її можна було завантажити на мобільний пристрій. Коштувало таке яйце 100 грн. Але за умови купівлі від 100 грн у чеку або товарів фірм-партнерів, які позначені акційними цінниками, клієнт міг придбати “Яйце Joykis” за акційною ціною: лише за 49,9 грн — з більш ніж 50%-ю знижкою. Комунікація була побудована таким чином, що клієнт міг обирати багато різних товарів та ще й отримати яйце зі знижкою.

Лайфхаки просування

Окрім зовнішньої комунікації про кампанію на фасаді аптеки, розрахованої на потенційних покупців, для самих фармацевтів (аби вони не забули запропонувати набір-яйце) монітор показував відповідне нагадування при досягненні необхідної суми покупки чи вибору певної позиції товару від партнерів. І фармацевту потрібно було або відхилити цю пропозицію або підтвердити її. В результаті було продано приблизно по 500 таких яєць на одного фахівця, що є дуже хорошим результатом.

Неочікуваним результатом кампанії стало те, що єдине вільне місце для розміщення QR в зовнішній рекламній комунікації – на дверях аптек – виявилося якраз на рівні дитячих очей. І тому вони буквально затягували батьків в аптеку.

Всередині торгового залу аптеки теж небагато вільного місця, враховуючи, що біля каси має розміщуватися інформація для споживача, зазначена в регуляторних актах. На кшталт неможливості продажу ліків дітям. До того ж фармацевти не є спеціалістами по розміщенню рекламних матеріалів. Найскладнішим було розмістити вигідним чином товари від партнера. Тому знайшли рішення та відзняли і розповсюдили у більш ніж 1400 аптек спеціальні відеоуроки.

Проблемні нюанси

Коли тільки формувалася ця кампанія, організатори виходили зі скептичної оцінки можливих результатів. В результаті певні аптеки розпродали весь наявний запас наборів яєць, хоча акція ще тривала. Звісно, потрібно було в аптеках проводити додаткове розʼяснення та надавати інструкції щодо розміщення акційних стікерів саме біля товарів партнерів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку