Як здивувати зумерів, зацікавити міленіалів і втримати покоління Х у соцмережах торговельних центрів

Як здивувати зумерів, зацікавити міленіалів і втримати покоління Х у соцмережах торговельних центрів

2 дні(в) тому
  321
Валерія Байда

Як провідний девелопер торговельних центрів в Україні Arricano комунікує з відвідувачами різних поколінь, які соцмережі використовує та на чому зосереджуватиме увагу в digital-маркетингу у 2025 році.

Група компаній Arricano в Україні розвиває чотири ТРЦ: ТРК Проспект, ТРЦ РайON у столиці, ТРК Сонячна Галерея у Кривому Розі та ТРК City Mall у Запоріжжі. Digital-маркетолог Arricano Аліна Козак в колонці для RAU розповіла, чому не варто визначати цільову аудиторію торговельних центрів, як «усі» та які відмінності у комунікації з різними поколіннями українців – міленіалами, зумерами та поколінням Х.

Хто ваша цільова аудиторія

Найпоширеніша помилка маркетологів — визначати цільову аудиторію бренду як «усі». Звісно, кожен хотів би продавати свої товари чи послуги якомога ширшій аудиторії, але ще на старті діяльності важливо сформувати й детально прописати портрети вашої ЦА. Це значно полегшить подальшу роботу: зокрема, комунікацію в онлайні, аналіз клієнтського шляху та розуміння того, як клієнт приймає рішення завітати до певного магазину в торговельному комплексі.

Ви можете багато разів припускати, що чудово знаєте своїх клієнтів, але лише після створення чітких портретів і аналізу ви відкриєте для себе неочевидні аспекти, які допоможуть вдосконалити маркетингову стратегію.

Зосередьтесь на міленіалах

Саме міленіали є найчастішими відвідувачами всіх івентів ТРК Проспект, ТРЦ РайON, ТРК Сонячна Галерея, ТРК City Mall. Це лояльна аудиторія, яка активно стежить за анонсами у соцмережах, бере участь в офлайн-заходах і онлайн-розіграшах, залишає відгуки після подій та з нетерпінням чекає фотозвітів. Чим краще ми провзаємодіємо з міленіалами як онлайн, так і офлайн, тим чисельнішою буде ця ЦА в майбутньому, спрацює також сарафанний маркетинг.

Соціальні мережі є невіддільною життя міленіалів, які щодня прагнуть бути в курсі всіх подій і бояться пропустити щось важливе. Якщо для покоління Y цей страх є проблемою, то для маркетологів — можливістю. Правильно сформульований текст сценарію відео чи рекламного поста здатен привернути їхню увагу й стимулювати діяти.

Де комунікувати з міленіалами та чому краще мати меншу, але релевантну аудиторію

Якими б популярними не були TikTok, Instagram та YouTube, Facebook досі залишається найбільш використовуваним.

Ще 10 років тому багато маркетологів у різних сферах помилялися, фокусуючись на кількості підписників, а не на їхній якості. Це часто призводило до залучення нерелевантної аудиторії, зокрема ботів. Згідно з нашою аналітикою, така тенденція була характерною для низки українських ТРК, що, своєю чергою, сьогодні спонукає фахівців працювати над вдосконаленням підходів і адаптуватися до змін алгоритмів Meta.

Я не рекомендую збільшувати кількість підписників штучними методами, адже такі дії негативно впливають на якість акаунту та видачу контенту реальним користувачам. Краще мати меншу, але релевантну й активну аудиторію, ніж тисячі ботів, які створюють лише ілюзію успіху, але не генерують реальний трафік у торговельний комплекс.

Однією з ключових маркетингових цілей Arricano у 2025 році є зростання живої та якісної аудиторії у Facebook і Instagram, а також її утримання.

Ми дуже цінуємо детальні й конструктивні відгуки наших відвідувачів. Кожне повідомлення допомагає торговельним комплексам Arricano та нашим орендарям покращувати сервіс і бути на кілька кроків попереду конкурентів.

Здивуйте зумерів

Для того, аби бути маркетологом, який розуміє життя зумера, є два шляхи: бути маркетологом-зумером або ж щодня відстежувати тренди й знаходитися в контексті. Мені пощастило з першим, але навіть так професійна діяльність вимагає щоденного пошуку натхнення й ідей, аналізу ситуацій та створення нових креативних рішень для всіх чотирьох об’єктів Arricano.

Покоління зумерів виросло у часи, коли передові технології вже були доступні кожному, а тому й маркетинговий підхід до них має бути ще більш цифровим, ніж до міленіалів. Зумери не уявляють свого життя без інтернету. Вони перенасичені інформацією й щоразу потребують нової, цікавої подачі контенту, щоб звернути на нього увагу й дійсно запам’ятати.

У цього покоління вже з раннього віку розвинене кліпове мислення, адже саме так вони можуть охопити величезні обсяги інформації, які щосекунди пропонують соціальні мережі. Щоб ефективно комунікувати з цією аудиторією, ми активно розвиваємо Instagram-сторінки всіх ТРК Arricano, збільшуємо частку динамічного відеоконтенту, обираємо інтерактивний формат, що передбачає ще більше залучення, створюємо цікаві нестандартні креативи за допомогою ШІ, AR-маски, а також запрошуємо покоління зумерів бути нашими UGC-кріейторами та героями спеціальних відеосюжетів, які ми знімаємо у торговельних комплексах, зокрема до Дня Києва, Дня матері та Дня батька.

І міленіали, і зумери довіряють інфлюенсерам, тож це ще один ефективний інструмент, щоб розповісти про важливі події у ТРК, проанонсувати старт розпродажів бренду тощо.

Спритнішими, ніж зумери, у digital-світі є лише покоління Альфа.

Пам’ятайте про X

Створити контент для ТРК, який буде релевантним і для зумера, і для покоління Х, — це справжній виклик. Але у цьому випадку важливими є формування якісного контент-плану, врахування особливостей аудиторії, баланс та розуміння, як користувач сприймає інформацію, яку ви публікуєте.

Сторінки, перенавантажені рекламою, не потрібні нікому. Надавайте аудиторії лише корисний контент у різних його проявах, тоді ваші дописи збиратимуть стікери й листівки від покоління Х, коментарі від міленіалів, лайки від зумерів, і тільки покоління Альфа просто подарує перегляд (якщо пощастить, відзніме відео під трендовий трек і опублікує в TikTok).

Тож досліджуйте, робіть висновки та впроваджуйте найкращі рішення.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку