
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


Директор з операцій та розвитку мережі магазинів Антошка Іван Чивкін у своєму telegram-каналі Miratem розповів про науку вітриністику, типи вітрин в ритейлі та які завдання вони виконують. RAU публікує головні думки експерта.
Вітрина – один з найкращих способів впливу на увагу потенційних клієнтів, гарна реклама та чудовий інструмент, який дозволяє показати позиціонування бренду на ринку ритейлу. Вітрини можуть викликати у потенційних клієнтів певні асоціації та створюють в їх голові привід просто зайти в магазин чи за покупками.
Звернути на себе увагу потенційних клієнтів важко, але можливо. Головне завдання вітрини – взаємодіяти з потенційними клієнтами до того, як вони зайдуть до приміщення магазину.
На ринку існує окремий напрямок мерчандайзингу, який відповідає за оформлення вітрин – вітринистика. Це прикладна наука, техніка, пов’язана із візуальною презентацією товару в магазині. Вона вивчає, перш за все, маркетингове обґрунтування організації вітрини, як інструменту просування товару.
У вітрини є лише 2-3 секунди, щоб привернути увагу потенційного клієнта.
Під час оформлення вітрини потрібно враховувати дуже багато різних факторів, про головні з них я розповім у цьому матеріалі. Один з дуже важливих факторів – це вплив відстані між клієнтом та вітриною.
Експерти кажуть про три види оформлення вітрин з урахуванням відповідної їх віддаленості від потенційних клієнтів:
Використання креативних ідей під час оформлення вітрини дозволяють миттєво оцінити основний напрямок магазину. Щоб представити свій товар, зазвичай використовується два різновиди вітрин:
В деяких магазинах також використовують змішаний варіант: частина вітрин залишається відкритою, а частина – закрита.
Існує три основні класифікації, коли ми характеризуємо вітрини для магазину:
За оформленням експерти виокремлюють чотири типи вітрин:
За функціональним значенням, існує два основних типи вітрин:
За розташуванням існує чотири типи вітрин:
Під час роботи над створенням вітрин важливо також пам’ятати, що може негативно вплинути на результат. Зокрема, при створенні вітрини не слід використовувати:
Також важливо пам’ятати про чистоту вітрини (особливо скло і товар) та звертати увагу на її освітлення.
Під час вибору асортименту для вітрини слід відмовлятися від:
Звичайно, у реальному житті організація вітрин може суперечити перерахованим вище принципам. Саме головне – вітрина має працювати. Якщо ваш сюжет вітрини і її концепція не будуть відповідати правилам, але будуть мати позитивний вплив на товарообіг, то інше вже не важливо.
Магазинам стріт ритейлу варто пам’ятати, що перший контакт клієнтів з торговою точкою починається з вхідної групи і саме тому ганок повинен бути бездоганним:
Вхід магазину бажано додатково облаштувати навісом, під яким відвідувачі та перехожі зможуть сховатися від дощу або снігу. Вхідна зона повинна бути добре освітлена у вечірній та нічний час, навіть якщо режим роботи магазину не є цілодобовим. Освітлена територія впливає на формування позитивного іміджу магазину та є додатковою рекламою, коли він зачинений.