Інна Печериця, Eva: Наша стратегія у балансі між розвитком внутрішніх фахівців і залученням ззовні

Інна Печериця, Eva: Наша стратегія у балансі між розвитком внутрішніх фахівців і залученням ззовні

07.04.2025 08:40
  809
rau

Інна Перечиця, HR-директорка ТОВ «РУШ» (Eva і eva.ua) розповіла, як вдається закривати вакансії, зважаючи, що в Україні кадрова криза, як навчають жінок на «суто» чоловічі професії, про працевлаштування ветеранів та програми навчання.

Про дефіцит кадрів

Гострої нестачі кадрів в компанії Eva немає. Керівний склад практично незмінний, а загальна укомплектованість – на рівні попередніх років. Нові вакансії з’являються через розширення мережі та запуск нових проєктів.

Наша стратегія полягає у балансі між розвитком внутрішніх фахівців і залученням ззовні. Понад 90% супервайзерів і близько 70% керівників магазинів – це співробітники, що зробили кар’єру всередині Eva. А тогоріч понад 1000 працівників мережі отримали кар’єрне підвищення.

У 2024 році було створено близько 700 нових робочих місць. Ситуацію з набором людей допомагають покращити підрядники, які надають тимчасовий персонал та наші власні мобільні команди підтримки, створені за принципом команд відкриття.

Про чоловіків у компанії

Частка чоловіків в Eva – близько 20%. Вони керують навантажувальним обладнанням та вантажним транспортом, займаються прийманням та розвантаженням товарів. Проте наразі частина цих фізично складних обов’язків, як-от приймання товарів у магазинах, нерідко покладається на жінок. Також жінок навчають професії оператора навантажувача та водія вантажних автомобілів. Проте все ж таки є психологічні бар’єри у жінок та їм важко бути готовими до розв’язання певних проблем, які можуть виникнути в дорозі.

Про навчальні програми в компанії

Умовно є три напрями. Перший – це навчання, спрямоване на розвиток експертних компетенцій співробітників, які працюють безпосередньо з клієнтами в роздробі. Ми нарощуємо в магазинах кількість професійних консультантів в beauty-сегменті. Але знайти на ринку вже готового спеціаліста, скажімо, на посаду тестувальника шкіри за допомогою спеціального пристрою майже нереально, тож ми навчаємо їх самостійно.

Другий напрям – це створення внутрішнього кадрового резерву. 

Третій напрям – це розвиток управлінських компетенцій. Тут можу виділити дві великі програми. Котоменеджмент, який з’явився під час пандемії як відповідь на потребу керівників у навичках ефективного віддаленого управління командам. І навчальна платформа Evolution, орієнтована на загальний розвиток управлінських компетенцій та «м´які навички» керівників усіх рівнів.

Про працевлаштування ветеранів

Наразі 397 працівників Eva захищають Україну в лавах Сил оборони, зокрема 25 жінок. Вже є поодинокі кейси працевлаштування колишніх військових. Цей напрям перспективний, тому працюємо над перенавчанням ветеранів, які з різних причин не можуть повернутися до попередньої професійної діяльності та готуємося до розширення інклюзивних можливостей.

Крім того, реалізуємо системну психологічну підтримку співробітників в межах комплексного проєкту «Ми разом». Проєкт включає вебінари, тренінги та майстер-класи; щотижневі групові онлайн-зустрічі з психологами «Кава з Evafamily» на теми ментального здоров’я та підтримки команд тощо.

Понад 1000 працівників Eva пройшли навчання у межах програми психологічної підтримки «Ми разом»

Тогоріч провели понад 40 онлайн-зустрічей «Кава з Evafamily», 1155 співробітників компанії, не враховуючи команди магазинів, пройшли навчання у межах вебінарів та тренінгів. Корпоративні психологи провели 120 консультацій і ще 68 надали зовнішні фахівці.

Про технології в рекрутингу

У сфері рекрутингу ми розробили власну автоматизовану систему пошуку кандидатів, яка працює за принципом data scraping. HR-фахівець просто задає відповідні параметри пошуку: профіль фахівця, географію пошуку та джерела, які потрібно промоніторити, а система генерує список потенційних кандидатів. Це дозволяє суттєво економити час, вивільняючи ресурси HR для поглибленого аналізу та якісної комунікації з претендентами.

Прийом на роботу також максимально автоматизований. Після успішного проходження кандидатом всіх етапів відбору HR-фахівець ініціює стандартні процеси: організацію робочого місця, створення перепустки, налаштування необхідних доступів та формування плану адаптації. Система автоматично направляє відповідні заявки до профільних підрозділів (IT, служба безпеки, технічний департамент).

Для адаптації нових працівників у роздробі ми застосовуємо Telegram-бот «Надія Ботівна». Він у простій та доступній формі надає новачку необхідні базові знання про специфіку роботи, значно полегшуючи наставництво для досвідченого персоналу магазинів.

У планах — створення повноцінного автоматизованого ланцюга комунікацій із кандидатами.

Джерело: Ділова столиця


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  759
Усі новини ринку