Павло Герасименко та Богдан Дубовський очолили корпоративний і споживчий бізнес групи компаній DVL

Павло Герасименко та Богдан Дубовський очолили корпоративний і споживчий бізнес групи компаній DVL

25.09.2024 12:00
  1404
Костянтин Симоненко

Група компаній DVL (об’єднана платформа Датагруп-Volia-lifecell) оголосила про призначення Павла Герасименка на посаду директора з корпоративного бізнесу та Богдана Дубовського на посаду директора зі споживчого бізнесу.

Павло Герасименко має понад 20 років досвіду у сфері продажів на керівних посадах в телекомунікаційних і FMCG-компаніях, серед яких Sony Ericsson та Japan Tobacco International. У 2016 році він приєднався до команди lifecell, де відповідав за розвиток B2B і B2C продажів. Під його керівництвом департамент корпоративних продажів зафіксував зростання доходів на 25% та збільшення клієнтської бази на 10%.

«Обіймаючи посаду директора з корпоративного бізнесу в DVL Group, я вбачаю величезний потенціал для розширення нашого впливу на ринку. Ми зосередимося на розробці інноваційних конвергентних рішень, які відповідатимуть індивідуальним потребам наших корпоративних клієнтів, а також зміцненні партнерських відносин. Наша мета — не лише збільшити доходи, а й суттєво покращити якість обслуговування, щоб наші клієнти могли скористатися всіма перевагами нових можливостей об’єднаної групи DVL»,— зазначив Павло Герасименко.

Богдан Дубовський працює в телекомунікаціях понад 24 роки, з яких 19 років у lifecell. З 2017 року Богдан був керівником департаменту Управління каналами продажів. Він відіграв ключову роль у досягненні двозначного зростання доходів та кількості нових клієнтів компанії. Богдан спеціалізується на розробці стратегій продажів, управлінні ризиками та керівництві командами. Його попередній досвід включає впровадження цифрових трансформацій у каналах продажів та управління обслуговуванням клієнтів.

«За майже два десятиліття роботи в lifecell ця компанія стала невід’ємною частиною мого життя, і я з нетерпінням переходжу до нового етапу її розвитку. Об’єднання lifecell з Датагруп і Volia відкриває унікальні можливості для наших користувачів. Як директор зі споживчого бізнесу я зосереджуся на покращенні клієнтського досвіду та підвищенні лояльності споживачів. Моя мета — оптимізувати наші сервіси, щоб вони максимально відповідали потребам клієнтів, а також активізувати комунікацію з ними. Я впевнений, що разом із командою ми зможемо забезпечити високі стандарти обслуговування та стабільне зростання нашого бізнесу», — прокоментував Богдан Дубовський.

Ці кадрові зміни спрямовані на зміцнення позицій групи на телекомунікаційному ринку та підвищення конкурентоспроможності пропозицій для корпоративного та споживчого сегментів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  70
Усі новини ринку