
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентр отримав новий функціонал


CEO програми лояльності Fishka Ольга Семчук розповідає про те, як працює партнерська екосистема, що об’єднує мільйони клієнтів і сотні компаній. Вона ділиться успішними кейсами співпраць з Mastercard, OKKO, Сільпо та Алло, а також пояснює, як гейміфікація та благодійність допомагають будувати справжню лояльність.
Програма лояльності Fishka побудувала цілісну екосистему, де клієнт робить вибір, партнери підсилюють один одного, а сама програма виступає об’єднуючою ланкою.
Завдяки цьому всі бізнеси-учасники зростають разом. Основою ДНК компанії Fishka є партнерські відносини. Існує значна кількість партнерств та інтеграцій різного формату, загальна кількість яких обчислюється сотнями. Партнери представлені у всіх сегментах.
Окремий формат співпраці — це крос-програмний обмін балами, коли бали однієї програми лояльності можна обміняти на бали програми Fishka. Завдяки високій цінності балу Fishka, такий обмін є привабливим для інших партнерів. Крім того, сервіс «Fishka Online» дозволяє клієнтам додатково отримувати бали за покупки на сайтах партнерів, які потім можна списати у мережах партнерів.
Ключові показники:
Відсоток списання балів у партнерів суттєво перевищує відсоток накопичення. Це відбувається завдяки сервісам та партнерам, які надають лише емісію балів, а також завдяки високому середньому чеку в окремих сегментах, наприклад, продуктовому ритейлі, що дозволяє клієнтам списувати бали в інших категоріях.
Сегментація клієнтів здійснюється за різними потребами, здебільшого на основі поведінкових патернів. Усі транзакції клієнтів аналізуються для розуміння їхніх потреб.
Штучний інтелект використовується як рушійна сила для обробки та аналізу даних. На основі поведінкових патернів клієнтів створюються моделі машинного навчання для вирішення різних бізнес-задач.
Портрет середнього клієнта:
Основні канали комунікації – мобільний застосунок, зокрема push-повідомлення, а також Viber, SMS та електронна пошта. Найбільш лояльні клієнти користуються застосунком.
Мобільний застосунок:
Дослідження підтвердили, що ігрові механіки мотивують клієнтів частіше використовувати програму лояльності. Понад 38% клієнтів повідомили, що гейміфікація мотивує їх до більшої активності. Понад 50% клієнтів вже брали участь в ігрових акціях.
Приклади ігрових кейсів:
На платформі «Fishka Благодійність» клієнти можуть донатити бали на благодійні проєкти. З початку повномасштабного вторгнення зібрано 120 млн грн балами, які були реалізовані у 38 благодійних проєктах.
Приклади благодійних проєктів:
Справжня лояльність та успішне партнерство — це взаємовигідний рух. Компанії, які знаходять синергію та працюють над спільними цілями, досягають результатів, якими можна пишатися.
Матеріал підготовлено на основі виступу спікера в ході RAU Expo 2025.