
Ролики тижня: Metro x Latexfauna, Укрпошта, Нова пошта, SOVA, Епіцентр


Сезон розпродажів вже почався — це найінтенсивніший період для роздрібної торгівлі, адже саме в цей час продажі можуть зрости до 40%. Такий результат показало дослідження української CDP eSputnik, яке охопило понад 698 компаній за період із жовтня 2021 по вересень 2024 року.
У жовтні Асоціація ритейлерів України спільно з українською CDP eSputnik провела Workshop на тему: «Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу». У межах заходу виступив Віталій Кондратюк, Head of Sales eSputnik. Він дав дієві поради ритейлерам, що можна швидко покращити в процесі підготовки до високого сезону.
Існують прості інструменти для маркетолога, які не потребують додаткових знань, ресурсів чи часу на впровадження — вони доступні, готові до використання та недорогі.
Віджети допомагають конвертувати відвідувачів сайту в клієнтів. Крім того, вони можуть збирати дані, показувати контент, залучати до взаємодії та вести на конкретні сторінки. У середньому форми підписок конвертують 4,01% відвідувачів сайту, а найефективніші віджети досягають показника 25,46%. Цей інструмент збільшує кількість відвідувань сторінок на 10% та підвищує коефіцієнт конверсії у цільову дію майже втричі.
Ось кілька кейсів з застосування віджетів:
Український бренд одягу Must Have вирішив покращити взаємодію відвідувачів із сайтом і збільшити прибуток за допомогою віджетів-інформерів. Це принесло такі результати:
Також онлайн-платформа для повсякденних покупок Maudau звернулася до команди eSputnik із запитом збільшити кількість підписників та сегментувати контакти за вподобаннями, щоб надсилати їм релевантні пропозиції за конкретними категоріями товарів. Для цього вирішили впровадити три типи віджетів, і ось який приріст бази це забезпечило:
Персоналізовані комунікації через цей канал допоможуть збільшити охоплення мобільної аудиторії, а повідомлення тут коштують менше, ніж у Viber чи SMS. Також 53,2% користувачів Telegram — люди у віці 25-44 роки. Це найбільш привабливі для бізнесу клієнти, адже вони мають найвищу купівельну спроможність. Особливо цей канал буде доречним для тих бізнесів, які не мають мобільного застосунку.
Якщо інтегрувати Telegram-бот в Customer Data Platform, він може стати потужним інструментом персональної комунікації, що допоможе економити бюджет, зміцнювати лояльність клієнтів і підвищувати конверсії. Завдяки інтеграції ви зможете створювати масові та тригерні розсилки, аналізувати їх ефективність в інтерфейсі системи, сегментувати та збагачувати контактні дані.
Додавши Telegram-бот в омніканальну комунікацію, ви отримаєте можливість надсилати персоналізовані розсилки не тільки на основі дій, виконаних в боті, а й базуючись на будь-яких даних з профілю контакту. Наприклад:
Про ефективність цього каналу говорить статистика:
Інтерактивність гейміфікацій залучає аудиторію та зміцнює лояльність клієнтів завдяки цікавим механікам та винагородам.
Цей інструмент можна ефективно використовувати у різноманітних каналах. Розглянемо приклади гейміфікації в e-mail-розсилках, віджетах та Telegram-боті.
В e-mail можна використовувати такі типи гейміфікації:
А це кейс інтернет-магазину Stylus. Завдання було залучити нових підписників та підвищити дохід з direct-каналів. Вирішили запустити різні гейміфікації до таких інфоприводів як Чорна п’ятниця, Великдень та День народження компанії.
У результаті отримали +8% нових активних контактів до бази щомісяця на період дії гейміфікованих кампаній та +150% щомісячного доходу від гейміфікації.
Не менш ефективна гейміфікація й у віджетах, адже вона дозволяє залучати усіх відвідувачів вашого сайту. Найпопулярніші формати для цього каналу: колесо фортуни, скретч-картка зі знижкою, пошук прихованого призу тощо.
3. Гейміфікація в Telegram-боті
Для Telegram-ботів гейміфікація підвищує цінність підписки на цей канал, адже цікавий інтерактивний контент спонукає аудиторію взаємодіяти з брендом. Розповсюджені формати гейміфікації в Telegram-боті:
Завдяки цьому інструменту можна отримати збільшення доходу з розсилок на 41%, а CTR на 13,44%. За даними досліджень ШІ дозволяє економити до 2,5 годин в день робочого часу команди та сприяє скороченню витрат на сервісні операційні функції в e-mail-маркетингу на 20%.
Для автоматизації А/В-тестування в eSputnik створили блок “Одне з багатьох”. Його мета — автоматизовано покращувати результати розсилок. Система сама тестує задані повідомлення, визначає найбільш ефективне і продовжує надсилати саме його.
2. Інтегрований в e-mail-редактор ШІ
Цей інструмент дозволяє швидко опрацювати та покращити текст листа. До прикладу, створити експертні тексти, перекласти листи 10 мовами, перевірити граматику, змінити tone of voice, скоротити або розширити текст тощо.
3. Автоматизація створення мобільних кампаній
Також ШІ стає гарним помічником для створення цілих кампаній. Він допомагає автоматизовано будувати логічні ланцюжки взаємодії, вивільняючи час маркетолога на більш стратегічні задачі.
Як бачите, залучення цих інструментів не потребує багато часу та ресурсів, але може принести відчутні результати. Сезон розпродажів — чудова нагода протестувати поради та перевірити їх ефективність на практиці. Використовуйте ці інструменти, щоб виділитися серед конкурентів і підняти ваші показники на новий рівень.