Марина Вознесенська, Експрес Маркет box: Найскладніше зараз купити якісний генератор за адекватною ціною
Директор з маркетингу мережі Експрес Маркет box Марина Вознесенська про розширення мережі в екстремальних умовах, споживчі настрої, та пріоритети.
Мережа магазинів біля дому Експрес Маркет box з’явилася на столичному ринку у 2019 році, і за короткий проміжок часу відкрила понад 70 магазинів площею від 50 до 380 кв. м, які розміщуються в Києві та Київській області. В маркетах покупці завжди можуть знайти для себе не лише товари першого вжитку: хліб, молоко, цукор, крупи, а й різні пропозиції українських та європейських виробників. В інтерв’ю RAU директор з маркетингу мережі Експрес Маркет box Марина Вознесенська розповіла, чи вдалося рітейлеру відновити усі пошкоджені під час зимово-весняної російської навали магазини мережі, про активності компанії та що для покупців зараз найголовніше.
– Як мережа адаптується до ситуації з постійним відключенням світла?
– Я не скажу новину, що українці неймовірні. Адаптуються під будь-що, «головне, щоб по графіку» (сміється). Мережа Експрес Маркет box, звісно, – не виключення, ми активно підлаштовуємося, закуповуємо генератори, акумулятори, світлодіодні лампи й тому подібне.
Вже 70% магазинів забезпечені генераторами, технічною службою налаштовано процес заправки та обслуговування. Найскладніше наразі купити якісний генератор за адекватною ціною.
– Вже оцінювали, чи вплинуть як блекаути на плани та прибутки мережі?
– Так, звісно, перш за все це додаткові витрати. Вартість генераторів, та й їх обслуговування досить-таки дороговартісне.
Чи працюєте зараз над розширенням мережі та чи вдалося відновити усі пошкоджені магазини мережі?
– Після 24 лютого ми відкрили 15 маркетів та розширили свій формат до 380 кв. м. Через ворожі обстріли в нас були маркети у Києві, в яких у наслідок хвиль від бомбових ударів розбило вітрини. Також маркети box зазнали значних пошкоджень у Гостомелі, Ірпені, Ворзелі. Магазини у цих містах мали розбиті стіни, вітрини, розгромлене обладнання та розкрадений товар. Всі маркети, які були пошкоджені, ми відбудували й відновили свою роботу. Жодного не закрили.
В 2021 році планували, що у 2022-му відкриємо 100-й магазин, а зараз радіємо 75-му маркету box.
– Які пріоритети зараз у компанії?
– Як на початку війни, так і зараз основним пріоритетом залишаються люди: покупці, співробітники, партнери, наші хлопці та дівчата на передовій. Кожен процес розглядаємо, оптимізуємо: як буде краще для людей, чи зручно та комфортно в нас покупцям, чи задоволені наші робітники. Вибудовуємо довгострокові партнерські відносини з постачальниками та орендодавцями.
– Які активності реалізували у різдвяно-новорічний період?
– Нещодавно стартував соціальний проект «Лист вдячності ЗСУ» – можливістю працювати і відкривати нові маркети ми завдячуємо нашим захисникам та захисницям. Цього року вони наші Дід Морози, Санта Клауси та Святі Миколаї. Замість листів дідам ми пропонуємо написати листи вдячності нашим захисникам та захисницям. А хто і досі вірить в чудо – може писати і дідам, і захисникам!
– Як плануєте розподілити сезонний маркетинговий бюджет?
– Бюджет, який ми могли б витратити на святкове оформлення маркетів, передаємо на подарунки нашим захисникам. Також пропонуємо всім нашим покупцям приєднатися до даного проекту: написати листа та задонатити на подарунки. На кожному маркеті box облаштоване місце, де можна взяти бланк та написати листа вдячності та поповнити «банку» на подарунки. Ми, в свою чергу, сформуємо подарунки (теплі речі, смачненьке, корисне й т.п.) прикладемо листи, які написали наші покупці, та за допомогою волонтерів передамо все захисникам.
– Як змінилися споживчі настрої за цей рік? Що для покупця наразі головне?
– Покупець цього року дуже «заощадливий». Споживачі обирають більш дешевший товар, шукають акційні пропозиції, звертають увагу на відповідність ціна-якість.
У зв’язку з з тим, що в країні багато тимчасово переміщених осіб, з’явилися нові покупці, яких усе ще вивчаємо, підлаштовуємо під них асортимент.
– Які маєте плани та побажання на новий рік?
– Цього року загадуємо всі одне єдине бажання – перемога України. Разом з цим віримо, що 2023 року разом з перемогою буде й 101-й Експрес Маркет box.