Данил Векленко, Фокстрот: Як застосунок FoxyHUB став ключовим інструментом цифровізації продажів

Данил Векленко, Фокстрот: Як застосунок FoxyHUB став ключовим інструментом цифровізації продажів

Сьогодні
  187
Оксана Дудка

Упродовж останніх років компанія активно інвестує в інновації, які покращують одразу кілька напрямків: від ефективності роботи до якості взаємодії з клієнтом.

У червні 2025 року видання Ділова столиця презентувало топ-5 інноваційних компаній в Україні, які виводять на ринок новітні рішення, підвищуючи продуктивність та покращуючи клієнтський досвід. До переліку увійшла мережа Фокстрот – як омніканальний ритейлер, що трансформує підходи до продажів і клієнтського сервісу завдяки власним digital-рішенням.

Про успішно впроваджені інновації в інтерв’ю для ДС розповів Данил Векленко, операційний директор компанії. Зокрема, про важливий компонент змін – цифровізацію продажів шляхом запуску мобільного застосунку продавця-консультанта FoxyHUB. Ділимося основними тезами.

Про технології як запоруку до стійкості та зростання

Для компанії Фокстрот своєчасні диджитальні рішення дозволяють адаптуватися до викликів, масштабувати сервіси і залишатися серед лідерів у своєму сегменті.

Завдяки використанню хмарних рішень забезпечена безперебійна робота роздрібної мережі, яка на 100% енергонезалежна, та розвиток цифрових каналів продажів навіть за умов відключень, блокувань чи релокацій. Усі основні бізнес-процеси – від оформлення замовлення до видачі товару – підтримуються надійними цифровими платформами.

Наші 125 магазинів, мобільний застосунок, сайт Foxtrot.ua, сервіс Tap-to-Phone, електронні чеки, відеоконсультації жестовою мовою, онлайн-комунікації – це єдина омніканальна система обслуговування, що дозволяє клієнту взаємодіяти з брендом так, як йому зручно: онлайн, офлайн або міксувати.

Що таке екосистема FoxyHUB

У пріоритеті нашої цільової аудиторії – швидкість консультації й оформлення замовлення, доступність інформації та зручність оплати. Саме тренд на мобільність спонукав нас створити рішення, яке змінило підхід у взаємодії з клієнтом у магазинах, – мобільний застосунок продавця FoxyHUB.

FoxyHUB було реалізовано у надзвичайно стислі терміни – з квітня по жовтень 2024 р. Менш як за шість місяців наша команда у співпраці із компанією-підрядником пройшла повний цикл створення мобільного застосунку і запустила його напередодні пікового сезону продажів (Чорна п’ятниця та новорічні свята). Такий темп став можливим завдяки чіткій концентрації на меті та ефективній командній роботі.

Це більше, ніж просто мобільний застосунок, це повноцінна цифрова екосистема для оптимізації бізнес-процесів. Він об’єднує всі ключові етапи обслуговування і забезпечує швидкість, автоматизацію та персоналізовану взаємодію з клієнтом

Про роль у взаємодії продавець-покупець

Комунікація з клієнтом на торговому майданчику, формування покупки, оплата на касі, приймання товару в магазині, перевірка цін на вітрині, зміна логіки процесу отримання онлайн-замовлень в магазині тощо – усе наразі сконцентровано в одному застосунку у смартфоні продавця. У тому числі:

  • перевірка наявності товару в режимі реального часу;
  • доступ до розширених характеристик товару, порівняння декількох товарів;
  • можливість оформлення покупки без черг;
  • швидка обробка замовлень із різними варіантами оплати.

Так, інвентаризація, яка раніше тривала у магазині три дні, зараз займає один (від чотирьох до шести годин залежно від розміру магазину) – завдяки автоматичному скануванню штрих-коду із застосунку. Це, мабуть, одна із найулюбленіших новацій, на думку продавців, що стосується операційних процесів.

Про результати впровадження FoxyHUB для бізнесу

Наразі FoxyHUB перетворився на невід’ємну частину щоденної роботи команд магазинів та фактично став основним інструментом здійснення продажів у роздрібній мережі. Понад 1100 співробітників щодня користуються застосунком, через нього оформлюється 67% усіх роздрібних продажів компанії, а ефективність команд зросла на 6%.

Впровадження цього продукту значно прискорило процес оформлення замовлень: обробка середньостатистичного замовлення через FoxyHUB відбувається на 40% швидше порівняно з використанням стаціонарної системи.

Застосунок інтегровано із внутрішніми системами компанії через API. Це дозволяє забезпечити відображення актуальних залишків товарів, цін та статусів замовлень у режимі реального часу.

FoxyHUB продовжує розвиватися, і в майбутньому він стане повноцінним цифровим хабом, де будуть зосереджені всі торгові і неторгові процеси магазину – навчання, продажі, супровід бізнес-процесів тощо. Інвестування в людей – як у клієнтів, так і співробітників – лишається ключовим активом трансформації Фокстрот.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку