Катерина Шпачук, БФК Gulliver: Сенси та партнерства мають ключове значення у проведенні івентів в ТРЦ

Катерина Шпачук, БФК Gulliver: Сенси та партнерства мають ключове значення у проведенні івентів в ТРЦ

07.11.2023 09:00
  1097
Дарія Осіїк

PR-менеджер БФК Gulliver Катерина Шпачук під час свого виступу на RAU Expo 2023 розповіла про події, які організовує в торговельний центр, їх формати та значення. RAU публікує головні тези її виступу.

Ми, напевно, знаємо про івенти все, оскільки зараз ми проводимо до шести подій на тиждень. Хоча минулого року уявити це було просто неможливо. 

Зараз жоден івент неможливий без трьох ключових факторів: 

  • Безпека. Наш торговельний центр межує з трьома станціями метро. Також у нас є власне сертифіковане укриття на мінус першому та мінус третьому поверхах, тому ми можемо гарантувати безпеку нашим відвідувачам.
  • Благодійність та цінності. Зараз кожен івент повинен бути або важливим, або корисним, або благодійним. Це допомога, підтримка чи збір коштів для благодійних проектів.
  • Партнерство. Дуже важливо колаборуватись з іншими компаніями, які можуть підсилити подію та додати їй вагу. 

Про формати івентів в ТРЦ Гулівер

Перший формат заходів, які ми почали проводити після початку повномасштабного вторгнення в Україну – це лекції. На перший погляд, це простий і зрозумілий формат, де можна контролювати потік аудиторії. Але успіх цього формату також залежить від певних секретів:

  1. Експертність. У лютому минулого року ми запустили спільний проект з NaukRoom – це успішна освітня платформа в Україні. Разом з ними ми зробили лекторій про здоров’я, який бив усі рекорди по відвідуваності. На ці лекції приходило понад 150 слухачів. Це дало нам підтвердження того, що лекції можуть бути успішними. 
  2. Корисні інтерактиви. Якщо лекція не дуже цікава, можна стимулювати людей досидіти до кінця, запропонувавши їм корисні подарунки після лекції. Для цього ми залучаємо наших орендарів, які надають нам подарунки для розіграшів. На початку лекції ми анонсуємо розіграш, але проводимо його вже після лекції. Завдяки цьому 89% аудиторії залишається до кінця заходу. 
  3. Спікер. Звичайно, спікер має навіть більше значення, ніж сама тема лекції. Наприклад, на лекцію до жіночого коуча Світлани Керімової бронь була закрита за три дні. Послухати її прийшло більше 170 відвідувачів. 
  4. Реєстрації. На кожну свою лекцію ми робимо відкриту реєстрацію з безкоштовним квитком. Але потрібно враховувати, що на безоплатний захід 45-50% аудиторії не приходить. 

Другий формат наших заходів – це виставки. Це темна конячка, але, наприклад, на відкритті великої фотовиставки Оберіг, яку проводили ведучі Нікіта Добринін та Олег Верняєв, були присутні 20 лідерів думок та п’ять камер. У підсумку ми отримали близько 20 публікацій в медіа. Але, щоб отримати такі результати, виставка має бути актуальною, естетичною та підсиленою хорошим партнером. 

Одним із найпопулярніших наших проектів є Музей Науки, який ми реалізували у партнерстві з Малою академією наук України. Секрет успіху цього проекту у дуже сильному партнерові. Мала академія наук є лідером популярної науки в Україні, оскільки реалізувала багато важливих досліджень, які, до того ж цікаві аудиторії. 

Музеї науки був безкоштовним, щоб його відвідати, потрібно було просто попередньо зареєструватися у нас на сайті.

За три місяці цей проект відвідало понад 16 000 людей з 10 областей України, ми отримали 70 публікацій в медіа. Реєстрацію на подію, яку ми відкривали за три тижні, закривалася за три дні. До нас приїжджали цілили класами, групами, також у нас були інклюзивні групи. Загалом нас, мабуть, відвідали усі школи Києва, а також шкільні групи з різних областей. 

Також ми реалізували проект Цікава наука, в рамках якого представили близько 20 наукових експонатів, з якими можна було взаємодіяти. На локації проекту працювали інтерпретатори, які розповідали про ці експонати, відповідали на питання відвідувачів і допомагали їм цікаво провести час. 

Ще один успішний формат наших заходів – це фан-зустрічі. Ми дуже уважно аналізували поведінку та настрої відвідувачів, щоб зрозуміти, чи на часі такий розважальні заходи. У травні ми наважились на проведення першої фан-зустрічі з гуртом Скай. І отримали підтвердження, що наша аудиторія потребує таких теплих та емоційних зустрічей, де фани можуть поспілкуватися зі своїм кумиром, зробити з ним фото, обійняти його, а також заспівати разом з ним улюблені пісні. На концерті це зробити неможливо, а в комфортній обстановці торгового центру – це доступно. 

Паралельно ми також запустили проект Тераса Talk – це формат живого спілкування з лідерами думок на актуальні теми. Також дуже вдалий формат, де аудиторія приходить поспілкуватись зі своїми улюбленими блогерами. А ми отримуємо велике охоплення та хороші відгуки.

Головною подією цього літа для нас став музичний фестиваль Атлас, який проходив на території БФК Gulliver. Ця подія містила усі важливі компоненти, які я вище перерахувала. В нас були потужні партнери, ми добре подбали про безпеку. Так, на випадок повітряної тривоги ми зробили в укритті додаткову сцену з музичним обладнанням, щоб безпечно продовжити концерт. Фестиваль мав і благодійний компонент: під час його проведення нам вдалося зібрати 2 млн грн, які ми передали фонду Твоя опора на придбання медичного обладнання для Київської міської лікарні. 

Також нещодавно ми провели арт-перфоманс з художницею Сонею Морозюк. На перший погляд, у винятково інстаграмну історію ми вклали великий сенс. Кожен відвідувач, який зараз заходить у Гулівер бачив надихаючі та мотичуючі слова “мрій”, “дій”, “кохай”, “досягай”.

Під час перформансу, Коли Соня розмальовувала колони та інсталяцію, відвідувачі також мали можливість створити свою власну картину сенсів. Це було максимально щиро та відверто. У підсумку ми отримали 50 постів в Instagram з фото, зроблених на фоні розмальованої інсталяції. Змусити людей опублікувати пост з відміткою локації не так просто, але нам це вдалося. Загалом найголовніший секрет успіху будь-якого івенту – це щирість, емоції та позитивні наміри.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку