Маркетинг-директор АТБ Валерій Бондарь покидає компанію

Маркетинг-директор АТБ Валерій Бондарь покидає компанію

31.03.2023 10:45
  2966
rau

Після 3,5 років на посаді маркетинг-директора мережі магазинів АТБ Валерій Бондарь йде з компанії.

Про це топ-менеджер повідомив у себе в Facebook. “Сьогодні мій останній день роботи в АТБ. Це були дуже потужні 3,5 роки. Дякую колегам, команді та українському народу за дуже цікавий час, що став для мене максимально ефективним. Вважаю що ці стосунки були яскравими і наш роман з АТБ був наче love story голлівудських зірок”, – написав він.

За час своєї роботи Валерій Бондарь разом із командою запустили інтернет-магазин АТБ, проекти з Таблеточками, вигадали “кіндер для дорослих”, мобільні ігри мережі та багато іншого. “Це все було суперкруто! Але все в світі має кінець. В нас навіки залишиться наша любов, бо я думаю, що АТБ кохає мене. А я люблю АТБ”, – додав він.

Де саме продовже свій професійний шлях, Валерій Бондарь поки не повідомив. Раніше він працював в мережах супермаркетів Клас, Varus і Брусничка. До приходу в роздрібну торгівлю Валерій працював аналітиком CRM в футбольному клубі Шахтар (Донецьк). Нагадаємо, до нього пост директора по маркетингу мережі магазинів АТБ займав Костянтин Мельников, який пропрацював в найбільшій українській мережі магазинів близько 10 років.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку