Артем Федосов, Всі.Свої: Наші основні критерії – якість, українське виробництво та створення продукту українцями

Артем Федосов, Всі.Свої: Наші основні критерії – якість, українське виробництво та створення продукту українцями

2 дні(в) тому
  227
rau

Чому мультибрендова платформа Всі.Свої не постішає зростати кількісно та які має критерії відбору брендів.

Всі.Свої – це перший і найбільший мультибрендовий простір, який об’єднує виключно українські бренди, створені в Україні та українцями. Наразі має чотири магазини та онлайн-платформу. Також наприкінці весни в столичному ТРЦ Respublika Park, де вже є простір Всі.Свої, відкриється окремий магазин з товарами для дому та декору. В інтерв’ю УРТЦ Артем Федосов, СЕО Всі.Свої розповів, як українському бренду стати партнером, про особливість платформи та перспективи українських брендів. RAU публікує основні тези.

Про розширення географії та співпрацю з брендами

Всі.Свої стали операторами Залізної крамниці, що допомогло розширити географію та з’явитися за межами Києва – у Львові. Ми розглядаємо різні локації в містах, але ми не біжимо за кількістю, як за якістю.

Наразі у нас представлено понад 450 брендів. І кожен, що приєднується до платформи, проходить відбір. Наші основні критерії відбору – це якість, українське виробництво та створення продукту українцями. Ми слідкуємо за тим, щоб продукція не виготовлювалася за кордоном. Це наша вагома відмінність і створена нами ніша. Уже майже десять років ми розвиваємо цей формат, створюючи довіру до українського виробництва та формуючи впізнаваний бренд, який закохує в українське. У нас немає цілі розмістити якомога більше товару, але ми відкриті до нових імен і періодично оновлюємо асортимент.

Жінки в мистецтві: весняні вітрини, створені із залишків тканин брендів Всі. Свої

Найдоступнішим і найефективнішим способом співпраці є наш маркетплейс: для старту достатньо подати заявку, після чого наша команда розглядає бренд і, за умови відповідності критеріям, запускає співпрацю. 

Про перспективи українських брендів

Сила українських брендів — у самих українцях. У нашій стійкості, творчості, увазі до деталей та прагненні до якості. А як команди українських брендів вміють слухати та взаємодіяти зі своєю аудиторією, знаходити рішення в різних ситуаціях – це унікальна відмінність, не властива іноземним гравцям.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  229
Усі новини ринку