
Eva Beauty вперше офіційно представлениа в офлайн-магазині в Україні бренд косметики Kérastase


Чому мультибрендова платформа Всі.Свої не постішає зростати кількісно та які має критерії відбору брендів.
Всі.Свої – це перший і найбільший мультибрендовий простір, який об’єднує виключно українські бренди, створені в Україні та українцями. Наразі має чотири магазини та онлайн-платформу. Також наприкінці весни в столичному ТРЦ Respublika Park, де вже є простір Всі.Свої, відкриється окремий магазин з товарами для дому та декору. В інтерв’ю УРТЦ Артем Федосов, СЕО Всі.Свої розповів, як українському бренду стати партнером, про особливість платформи та перспективи українських брендів. RAU публікує основні тези.
Всі.Свої стали операторами Залізної крамниці, що допомогло розширити географію та з’явитися за межами Києва – у Львові. Ми розглядаємо різні локації в містах, але ми не біжимо за кількістю, як за якістю.
Наразі у нас представлено понад 450 брендів. І кожен, що приєднується до платформи, проходить відбір. Наші основні критерії відбору – це якість, українське виробництво та створення продукту українцями. Ми слідкуємо за тим, щоб продукція не виготовлювалася за кордоном. Це наша вагома відмінність і створена нами ніша. Уже майже десять років ми розвиваємо цей формат, створюючи довіру до українського виробництва та формуючи впізнаваний бренд, який закохує в українське. У нас немає цілі розмістити якомога більше товару, але ми відкриті до нових імен і періодично оновлюємо асортимент.
Найдоступнішим і найефективнішим способом співпраці є наш маркетплейс: для старту достатньо подати заявку, після чого наша команда розглядає бренд і, за умови відповідності критеріям, запускає співпрацю.
Сила українських брендів — у самих українцях. У нашій стійкості, творчості, увазі до деталей та прагненні до якості. А як команди українських брендів вміють слухати та взаємодіяти зі своєю аудиторією, знаходити рішення в різних ситуаціях – це унікальна відмінність, не властива іноземним гравцям.