
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Як мережа ISEI створила інтернет-магазин у 2017 році, але тільки з початком пандемії коронавірусу почала приділяти йому увагу. Про це співзасновниця мережі розповіла на RAU Webinar , який відбувся 11 жовтня.
Співзасновниця ISEI Ануш Товмасян розповіла про переорієнтацію співробітників, щоб всі почали працювати над розвитком інтернет-магазину, про те, що в мобільному додатку зареєстровано 70% клієнтів і активно їм користуються та дала поради тим, хто планує з нуля вихід в онлайн.
ISEI – бренд б’юті-маркетів, народжений в Україні в 2015 році. Є офіційним постачальником азійської та європейської косметики та товарів для дому та гігієни (70% косметики – офіційний імпорт). Зараз мережа налічує 55 магазинів, але до початку війни їх було більше. В нас працює понад 200 співробітників, а щорічне зростання становить 30%.
Основна відмінність ISEI від конкурентів: в інгредієнтному підході, тобто, компоненти кожного товару ретельно вивчаються. Також клієнт ніколи не залишається сам на сам з «баночками», консультанти завжди допоможуть зробити вибір.
Інтернет-магазин було створено в 2017 році, але перші роки ми не звертали уваги на його розвиток. Якщо взяти пропорційно ресурси компанії, то було залучено всього 5% фінансування та роботи людей над ним. Але все змінилося в 2020 році, коли почалася пандемія коронавірусу. Ми фізично не могли працювати в магазинах так, як було до цього. Саме в цей час інтернет-магазин почав відігравати велику роль. Виросла кількість замовлень, які треба було обробляти, доставляти, поповнювати контент на сайті тощо. Тому ми переорієнтували всіх наших співробітників – тих, хто в офісі, та консультантів.
Як результат, онлайн-продажі виросли в п’ять разів і це допомогло нам ефективно працювати, коли фізичні точки продажу були зачинені.
Також ми перетворили свої магазини в точки видачі товару. Клієнти робили замовлення онлайн, а потім просто їх забирали.
Там, де є обмеження – є можливості. У війну ми втратили наш основний склад з товаром та багато магазинів. Також зіштовхнулися з багатьма проблемами, які і стали для нас можливостями.
Зараз мережа ISEI будує міжнародний омніканальний бренд для клієнта. У лютому 2023 року ми запустили мобільний додаток, і в ньому вже зареєстровано приблизно 70% наших клієнтів. Це говорить про те, що він актуальний. В додатку є програма лояльності, то ж кожен клієнт бачить свої бонуси. Також в ньому стало зручніше, ніж на сайті, зробити онлайн-замовлення.
Дам три важливі поради для тих, хто планує вихід в онлайн.
Про роботу зараз
Зараз мережа ISEI працює над такими напрямками:
Ми для себе окреслили наступні плани: