![Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/obkladinka_maudau-400x210.jpg)
Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Новий директор з маркетингу АЗК WOG Ольга Капустіна, яка змінила на цій посаді Віталія Ткаченка, про те, навіщо бренди заманюють споживачів дорогими призами.
Як пише sostav.ua, на початку липня мережа АЗК WOG розпочала акцію «WOG заправляє квартирами», в якій 5 учасників отримають в подарунок одну з п’яти однокімнатних квартир в Київському регіоні. Механіка акції до межі проста і зрозуміла клієнту: необхідно заправиться від 20 л будь-яким видом палива, витягнути один з 4 елементів з зображенням частини квартири з боксу на касі, зібрати всі чотири частини, і гарантовано стати власником ключів від нерухомості.
За 10 днів акції взяли участь вже понад чверть мільйона клієнтів, компанія вже отримала опереженный приріст проток до 10% по акції.
Очікується, що до кінця акції залучення складе не менше 80% клієнтів – власників картки лояльності WOG ПРАЙД. Також маркетинг ставить за мету збільшити продажі нафтопродуктів, стимулювати повторні заїзди на АЗК, залучити нових клієнтів.
Ольга Капустіна, директор з маркетингу WOG:
“Кожен візит на АЗК для наших клієнтів стає цікавим, так як в акції використовуються елементи гри – зібрати всі частини зображення квартири і виграти головний приз – саму квартиру. Крім того, кожен учасник акції залишається у виграші – за кожну четверту заправку від 20 літрів клієнт отримує чашку кави в подарунок на гаманець картки лояльності. Ми оригінально і дуже помітно відобразили це на чеку у вигляді склянки кави з 4-ма поділками. Склянка кави поступово наповнюється з кожною заправкою клієнта і, коли стакан повний, в чеку друкуємо фразу: «Вітаємо! Ми щойно подарували Вам каву». Все просто і зрозуміло для клієнта, як ми і любимо”.
Чек учасника акції
В якості каналів промо компанія задіяла зовнішню комунікацію – борди по Україні, ротацію ролика на радіостанціях, ротація тб-ролики на ТБ, на внутрішньому ТБ на АЗК, медійна реклама на автомобільних сайтах, POS-матеріали на АЗК, email, sms, viber-розсилка, корпоративний сайт, рекламне просування на корпоративних сторінках в соцмережах і в мобільному додатку WOG PRIDE.
Крім того промо-ролик просувається на відеосервісі YouTube і MEGOGO.
П’ять простих правил успішних акцій від маркетинг-директора WOG:
Джерело: sostav.ua
Читайте також
Які дані збирає про покупців Сільпо та які висновки робить на їх основі