Час гігантів: як виглядає найбільша в Україні ZARA в Lavina Mall (фоторепортаж)

Час гігантів: як виглядає найбільша в Україні ZARA в Lavina Mall (фоторепортаж)

16.08.2017 09:00
  2587
Микола Маранчак

Більше 3 000 кв. м для шопінгу, активне використання концепції “shop-in-shop”, суворе зонування і «миттєва мода» – що можна знайти в одному з найбільших магазинів ZARA в Східній Європі.

Read in English

15 серпня в найбільшому ТРЦ України Lavina Mall на Берковецькій, 6, разом із іншими брендами компанії Inditex (Oysho, Bershka, Pull & Bear і Massimo Dutti), почав свою роботу один з найбільших у Східній Європі магазинів ZARA. Його загальна площа склала 3400 кв. м (більше тільки магазин в Мінську загальною площею понад 4000 кв. м, відкритий п’ятьма днями раніше – 10 серпня). Подію супроводжував шопінг-фестиваль під назвою WOW DAY. Як виглядає найбільший український магазин бренду і чому ZARA настільки популярна в усьому світі – в репортажі RAU.

За словами керівника відділу оренди Lavina Mall Людмили Віліщук, відкриття ZARA на початку робочого тижня запланували не випадково. Це виявилося добре продуманим маркетинговим рішенням: “У вихідні кількість відвідувачів ТРЦ і так зростає, адже люди в ці дні відпочивають і традиційно активніше ходять на шопінг. Ми вирішили, що організація свята в будній день також позитивно вплине на інших орендарів торгового центру, які отримають додатковий трафік і продажі”.

Атріум ТРЦ і справді виявився в цей день переповнений людьми. Хтось чекав біля сцени у фонтану конкурсів, кого-то цікавило більше обіцяний виступ групи REAL O, але ще більше виявилося бажаючих першими відвідати відкриття флагманського магазина ZARA, який обіцяв небувалий для України масштаб.

Незважаючи на свої розміри, всередині ZARA не стала звертатися до екстраординарних або пафосних рішень, аби здивувати публіку. Оновлений мінімалістичний дизайн магазина дозволяє будь-кому зазирнути у нього, і не тільки повністю зосередитися на колекціях одягу бренду, але і краще познайомитися з принципом екологічної ефективності, якому слідує компанія Inditex по всьому світу. Мало хто знає, але в порівнянні зі звичайними магазинами, ZARA вдається на 40% знизити споживання води і на 20% – електроенергії в своєму торговому просторі.

Магазин розділили на кілька зон – жіночий, чоловічий, молодіжний і дитячий одяг. Причому кожна з них має свій власний вхід для відвідувачів, а всередині лише невелику арку для переходу в сусідній відділ. Виняток – чоловіча зона, яка розташована тут же поруч, але окремим магазином.

ZARA Woman – найбільший відділ магазину. Тут представлені класичні та повсякденні речі для жіночої аудиторії віком від 25 до 45 років. У новій передосінньої колекції поряд з легкими сукнями, блузами і спідницями, представлені також довгі двобортні пальто, вільні жакети і тренчі. ZARA Woman – найдорожча лінійка бренду.

   

Чоловіча колекція, представлена в окремому магазині, що знаходиться ближче інших до центрального атріуму і фонтану, пропонує не тільки скласти повноцінний гардероб від нижньої білизни до офісних сорочок і брюк, а й придбати туфлі або навіть одеколон.

    

 

Окремо представлений бренд ZARA TRF – лінія молодіжного одягу ZARA (Trafaluc), орієнтована на споживача віком до 25 років. Вироби шиються в спортивному, клубному і casual-стилях. Моделі відрізняють яскраві кольори і нестандартні для бренду дизайнерські рішення, в той же час ціни на цю лінійку значно нижче інших. Асортимент продукції включає все необхідне для створення повноцінного образу: одяг, аксесуари, взуття. Основна ідея – самовираження через модні і недорогі речі.

Дитяча ZARA також розділена на кілька відділів. Тут є асортимент для самих маленьких, а також окремо розташовані колекції для дівчаток і для хлопчиків.

Нові надходження одягу в магазин будуть проходити кожні два тижні, а колекції, згідно з принципом «миттєвої моди» бренду, будуть перебувати на вішалках не більше чотирьох тижнів. Все це відноситься до відомої риси іспанського бренду, який відшиває свої колекції невеликими партіями.

Наскільки зміниться потік відвідувачів ТРЦ після заходу ZARA, в Lavina Mall поки не готові прогнозувати. За словами керівника відділу оренди ТРЦ Людмили Віліщук, середня відвідуваність в день в будні дні продовжує зростати. Якщо в середньому у вихідні дні торгово-розважальний центр відвідує 25-27 000 чоловік, а в будні цей показник складає приблизно 20 000 чоловік, то зараз в компанії спостерігають значне зростання трафіку. Це при тому, що останні підрахунки проводилися ще до виходу Inditex. “Як буде після ZARA, буде видно вже до кінця серпня”, – повідомила вона.

У будь-якому випадку, в компанії на один бренд робити ставку не збираються. В цей же день в Lavina Mall відкрився найбільший в Україні магазин Terranova, продовжує значно посилюватися і розширюватися фуд-корт, а на початку осені в найбільший столичний ТРЦ зайдуть магазини польського ритейлера LPP, в тому числі, найбільший для країни магазин Reserved. Також протягом осені варто очікувати кілька абсолютно нових в Україні брендів в Lavina Mall, хто саме це буде – в компанії пообіцяли скоро розкрити секрет.

Читайте також –

Магазин працює як величезний білборд: як Zara завойовує популярність без реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку