
Що таке промислові екзоскелети в ритейлі та як вони допоможуть подолати дефіцит кадрів


Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua поділився статистикою покупок українців під час обмежувальних заходів влади через загрозу коронавірусу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, після впровадження Кабміном з 11 березня карантину кількість замовлень онлайн через сайт та додаток Zakaz.ua зросла на 80%. У перші дні збирачі замовлень фіксували нестачу товарів на полицях магазинів.
Сервіс співпрацює з гіпермаркетами Metro, Novus, Ашан, Фуршет, МегаМаркет i Таврія В у 8-ми містах України. Загалом рітейлери зуміли швидко зреагувати на збільшення попиту та забезпечили наявність найпопулярніших продуктів на полицях у найкоротші сроки.
Найчастіше покупці у цей період замовляли туалетний папір, паперові рушники, антисептики, воду, крупи та молочні продукти, олію, сіль. Українці ретельніше обирали усе необхідне, тож час перебування на платформах зріс на 2 хвилини – з 3 хв. 17 сек. до 5 хв. 19 сек.
«Ми продовжуємо отримувати велику кількість замовлень і докладаємо усіх зусиль, щоб кожен клієнт залишився задоволеним нашою роботою. Через ріст популярності будь-яких онлайн сервісів, наразі ми маємо закриті слоти доставки на найближчі 2-5 днів, залежно від мережі», – коментує Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua.
Нагадаємо, в зв’язку із загрозою поширення коронавірусу уряд України ввів тритижневий карантин, який триватиме до 3 квітня 2020 року. На період карантину обмежені масові заходи, закривається пасажирське авіасполучення і кордони, впроваджуються інші обмежувальні заходи. Окрім цього, місцева влада обмежує роботу магазинів, ТРЦ, ресторанів та інших закладів.
Читайте також –
Суворий карантин: в Україні закриваються ТРЦ, магазини і ресторани