Кількість замовлень сервісу доставки Zakaz.ua зросла на 80% після впровадження карантину
Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua поділився статистикою покупок українців під час обмежувальних заходів влади через загрозу коронавірусу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, після впровадження Кабміном з 11 березня карантину кількість замовлень онлайн через сайт та додаток Zakaz.ua зросла на 80%. У перші дні збирачі замовлень фіксували нестачу товарів на полицях магазинів.
Сервіс співпрацює з гіпермаркетами Metro, Novus, Ашан, Фуршет, МегаМаркет i Таврія В у 8-ми містах України. Загалом рітейлери зуміли швидко зреагувати на збільшення попиту та забезпечили наявність найпопулярніших продуктів на полицях у найкоротші сроки.
Найчастіше покупці у цей період замовляли туалетний папір, паперові рушники, антисептики, воду, крупи та молочні продукти, олію, сіль. Українці ретельніше обирали усе необхідне, тож час перебування на платформах зріс на 2 хвилини – з 3 хв. 17 сек. до 5 хв. 19 сек.
«Ми продовжуємо отримувати велику кількість замовлень і докладаємо усіх зусиль, щоб кожен клієнт залишився задоволеним нашою роботою. Через ріст популярності будь-яких онлайн сервісів, наразі ми маємо закриті слоти доставки на найближчі 2-5 днів, залежно від мережі», – коментує Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua.
Нагадаємо, в зв’язку із загрозою поширення коронавірусу уряд України ввів тритижневий карантин, який триватиме до 3 квітня 2020 року. На період карантину обмежені масові заходи, закривається пасажирське авіасполучення і кордони, впроваджуються інші обмежувальні заходи. Окрім цього, місцева влада обмежує роботу магазинів, ТРЦ, ресторанів та інших закладів.
Читайте також –
Суворий карантин: в Україні закриваються ТРЦ, магазини і ресторани (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)