За два місяці на ProdUkraine укладено понад 250 угод між виробниками та торговельними мережами

За два місяці на ProdUkraine укладено понад 250 угод між виробниками та торговельними мережами

18.05.2022 12:45
  1039
Костянтин Симоненко

З моменту створення онлайн-платформи ProdUkraine.org укладено понад 250 угод про співпрацю між виробниками та магазинами.

Цей онлайн-ресурс запрацював у березні для забезпечення харчами та товарами першої необхідності громадян. За перші місяці роботи ProdUkraine допоміг низці виробників та рітейлерів домовитися про постачання продуктів та товарів першої необхідності.

За час роботи ProdUkraine на сайті зареєструвалися 700 користувачів, 330 постачальників та 35 рітейлерів, подано майже 1600 оголошень про продаж та купівлю товарів. Переважно продавці подають оголошення про потребу у крупах (28% оголошень), свіжому м’ясі (13% оголошень), макаронах (7%). Водночас виробники розміщують оголошення  про наявність кондитерських виробів (13%), солодощів (9%) та свіжого м’яса (6%). Також на ProdUkraine зареєстровані перші іноземні виробники — компанії з Польщі та Іспанії.

У найближчих планах ProdUkraine залучення 300 нових українських та іноземних постачальників, а також збільшення відвідуваності сайту до 7000 сесій за місяць.

Ініціатори платформи зацікавлені в залученні до онлайн-платформи якомога більшої кількості, як локальних українських виробників та постачальників, так й іноземних. Адже всі об’єднані місією нагодувати країну разом!

Довідка. ProdUkraine є частиною Національної платформи продовольчої безпеки, яка була створена на базі Держпродспоживслужби для забезпечення харчами та товарами першої необхідності мешканців громад. Ресурс допомагає ефективніше співпрацювати торговельним мережам і постачальникам у різних регіонах України.

Читайте також –

Спільний фронт: Асоціація рітейлерів України розпочинає новий проект, покликаний об’єднати торговельні мережі та виробників


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  303
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  335
Усі новини ринку