Підсумки Workshop «Тренди 2019. Все про influencer marketing, колаборації та SMM»
Асоціація рітейлерів України і агентство Prcom провели workshop, присвячений актуальним питанням роботи українського рітейлу в соціальних мережах.
Цей текст доступний також російською мовою
Захід пройшов 29 січня 2019 року в UBI Conference Hall, вул. Дорогожицька, 8. Учасниками стали представники таких компаній як Watsons, Zarina, Епіцентр К, Антошка, Ашан, Dragon Capital, Поехали с Нами, ARGO, UT STORE, Salateira, Leroy Merlin Україна, Arricano, Yves Rocher Україна, ТРЦ Sky Park, ТЦ Амстор, Meliorika, ТРЦ Піраміда, Міккі, Ceetrus Ukraine та інших.
Перший блок програми почався з виступу Анни Коваль — Chief marketing officer ювелірного бренду SOVA. Вона виступила з презентацією “Тренди SMM. Емоційний контент для соціальних мереж ” і розповіла про найважливіші інструменти для бізнесу в соцмережах, блогерів і мікроблогерів, гейміфікацію, ситуативний контент, колаборації SOVA та багато іншого.
Далі слово взяла керуючий партнер компанії Prcom Олена Яковенко, ключовою темою виступу якої стали гучні фейли в PR і SMM в минулому році. “Героями” її виступи стали KFC, Dolce&Gabbana, H&M і GoodWine. Вона розглянула помилки, допущені брендами в комунікації з клієнтами і дала по кожному випадку кілька практичних порад.
Ще одним експертом першого блоку стала Ольга Бєлікова, Head of SMM Kasta, що поділилася з аудиторією тим, як влаштований інфлюенс-маркетинг, що потрібно зробити, щоб співпраця з лідером думок була ефективною і які активації працюють. Також вона розповіла про те, як саме Kasta працює з ЛГДами, як часто, чи забезпечує подібне співробітництво збільшення продажів, або тільки зростання аудиторії в соцмережах, та інше.
Після кава-брейку Head of Marketing Intertop Лера Толочина виступила з темою “Колаборації. Навіщо рітейлеру об’єднуватися з іншим брендом або дизайнером”. Вона поділилася секретами: навіщо бренди взагалі йдуть в колаборацію один з одним, яку вигоду отримують від цього, розкрила можливі механіки, підводні камені, вигоди і переваги.
Останній виступ було присвячено омніканальності і тому, як рітейлеру використовувати digital-канали в продажах. Юлія Шилова — Chief marketing officer, Omnicore (md-fashion.com.ua, newbalance.ua, ultra-shop.com), — розповіла про омніканальність на практиці і розглянула переваги e-соммегсе в порівнянні з традиційним рітейлом. Після кожного виступу всі бажаючі могли поставити запитання спікерам.
“Гідні спікери, актуальні теми, якісний контент. Щиро раді настільки корисним івентам”, – Надія Фівейська, Head of PR ТОВ “Шико”.
Більше фотографій з Workshop «Тренди 2019. Все про influencer marketing, колаборації і SMM” шукайте в Facebook RAU.
Асоціація Рітейлерів України дякує партнерам, учасникам і гостям заходу, і запрошує на Третю спеціалізовану міжнародну виставку індустрії рітейлу і девелопменту Retail & Development Business Expo–2019, яка пройде 28-29 березня 2019 року в Києві в НСК Олімпійський. Подробиці нижче за посиланням.