31 серпня Workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» – у партнерстві RAU і Frisbee

31 серпня Workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» – у партнерстві RAU і Frisbee

27.08.2021 08:00
  1472
rau

31 серпня, Київ, готель Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська 55, поверх, 18 поверх) Асоціація рітейлерів України та Frisbee запрошують на workshop, присвячений новим бізнес-моделям в рітейлі. Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією!

Workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» відбудеться за підтримки Frisbee.

Frisbee – новий платіжний метод завдяки якому ваші клієнти зможуть купувати товари в розстрочку або відкладеним платежем на 45 днів. Це абсолютно новий спосіб оплати, який спрямований на розвиток онлайн-комерції і підвищення довіри до онлайн магазинів з боку покупців. Підключайте Frisbee для свого бізнесу і ваші клієнти зможуть купувати те, що вони дійсно хочуть, а не просто відкладати товар в корзину.

Програма

10.00-10.30 Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку Антошка

Тема: “Сервіс – основна конкурентна перевага”

Тези:

  • Види сервісу в магазинах Антошка
  • Трансформація сервісу в період карантинних обмежень
  • Онлайн зміни

10.30-11.00 Анна Буряковська, Senior business development manager Frisbee

Тема: “Frisbee – рішення для зростання онлайн – продажів”

Тези:

  • Ринок “Купуй зараз, плати потім” в світі і Україні
  • Зміни споживчих переваг і чому Frisbee близький покупцям
  • Як допомагає Frisbee збільшувати продажі і лояльність клієнтів

11.00-11.30 Віолета Титаренко, CMO Люксоптика

Тема: “Наслідки локдауну. Що допомогло залучити нових клієнтів”

Тези:

  • Чи можливо змінювали все, не змінюючи стратегії
  • Оптика, що зробила ставку на сонцезахисні окуляри
  • Як перевіряли зір в онлайні
  • Що сталося з онлайн-продажами після локдауну
  • Що далі: плани на осінь

11.30-12.00 Кава-брейк

12.00-12.30 Нікіта Шпірт, CDO Arber Fashion Group та CEO Arber Marketplace

Тема: “Діджиталізація – єдиний шлях розвитку для українських брендів”

Тези:

  • Трансформація Fashion-ринку України за 30 років незалежності
  • Стратегії розвитку українських брендів
  • Діджиталізація, як майбутнє українських брендів

12.30-13.00 Аліна Качоровська, CEO, Kacho Group, Співзасновниця бренду Kachorovska

Тема: “Нові формати рітейлу”

Тези:

  • Kacho Post як нова модель, що може працювати в локдауни
  • Від монобренду до формату холдингу – шукаємо нові ніші та будуємо нові бренди
  • No seasons – відмовитись від чітких сезонів, орієнтація на незакриті потреби клієнта: босоніжки взимку та черевики влітку
  • Орієнтація на локальність – від виробництва до продажів, фокус на внутрішній ринок

Дата: 31 серпня

Час: 10:00 — 13:00 (початок реєстрації з 9:30)

Місце: готель Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська 55, поверх, 18 поверх)

Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена!

Попередня реєстрація обов’язкова!

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Project manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку