31 серпня Workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» – у партнерстві RAU і Frisbee
31 серпня, Київ, готель Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська 55, поверх, 18 поверх) Асоціація рітейлерів України та Frisbee запрошують на workshop, присвячений новим бізнес-моделям в рітейлі. Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією!
Workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» відбудеться за підтримки Frisbee.
Frisbee – новий платіжний метод завдяки якому ваші клієнти зможуть купувати товари в розстрочку або відкладеним платежем на 45 днів. Це абсолютно новий спосіб оплати, який спрямований на розвиток онлайн-комерції і підвищення довіри до онлайн магазинів з боку покупців. Підключайте Frisbee для свого бізнесу і ваші клієнти зможуть купувати те, що вони дійсно хочуть, а не просто відкладати товар в корзину.
Програма
10.00-10.30 Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку Антошка
Тема: “Сервіс – основна конкурентна перевага”
Тези:
- Види сервісу в магазинах Антошка
- Трансформація сервісу в період карантинних обмежень
- Онлайн зміни
10.30-11.00 Анна Буряковська, Senior business development manager Frisbee
Тема: “Frisbee – рішення для зростання онлайн – продажів”
Тези:
- Ринок “Купуй зараз, плати потім” в світі і Україні
- Зміни споживчих переваг і чому Frisbee близький покупцям
- Як допомагає Frisbee збільшувати продажі і лояльність клієнтів
11.00-11.30 Віолета Титаренко, CMO Люксоптика
Тема: “Наслідки локдауну. Що допомогло залучити нових клієнтів”
Тези:
- Чи можливо змінювали все, не змінюючи стратегії
- Оптика, що зробила ставку на сонцезахисні окуляри
- Як перевіряли зір в онлайні
- Що сталося з онлайн-продажами після локдауну
- Що далі: плани на осінь
11.30-12.00 Кава-брейк
12.00-12.30 Нікіта Шпірт, CDO Arber Fashion Group та CEO Arber Marketplace
Тема: “Діджиталізація – єдиний шлях розвитку для українських брендів”
Тези:
- Трансформація Fashion-ринку України за 30 років незалежності
- Стратегії розвитку українських брендів
- Діджиталізація, як майбутнє українських брендів
12.30-13.00 Аліна Качоровська, CEO, Kacho Group, Співзасновниця бренду Kachorovska
Тема: “Нові формати рітейлу”
Тези:
- Kacho Post як нова модель, що може працювати в локдауни
- Від монобренду до формату холдингу – шукаємо нові ніші та будуємо нові бренди
- No seasons – відмовитись від чітких сезонів, орієнтація на незакриті потреби клієнта: босоніжки взимку та черевики влітку
- Орієнтація на локальність – від виробництва до продажів, фокус на внутрішній ринок
Дата: 31 серпня
Час: 10:00 — 13:00 (початок реєстрації з 9:30)
Місце: готель Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська 55, поверх, 18 поверх)
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена!
Попередня реєстрація обов’язкова!
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Project manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)