Головна > E-commerce > Дослідження Wolfgang Digital: Пошук залишається основним джерелом трафіку і доходів в e-commerce
Дослідження Wolfgang Digital: Пошук залишається основним джерелом трафіку і доходів в e-commerce

Дослідження Wolfgang Digital: Пошук залишається основним джерелом трафіку і доходів в e-commerce

Компания Wolfgang Digital з’ясувала, звідки інтернет-магазини отримують трафік і дохід. Результатами дослідження експерти поділилися в звіті E-Commerce KPI Study 2020.

Цей матеріал доступний російською мовою

За даними агентства цифрового маркетингу Wolfgang Digital, саме на пошук припадає 65% трафіку і 67% доходів веб-сайтів на основі останнього кліка, зазначає MMR.ua. З повною версією дослідження можна ознайомитися тут. RAU вибрала найважливіші факти з аналітики експертів.

З яких пристроїв здійснюються покупки

Все більше користувачів використовують мобільні пристрої для здійснення покупок. На мобільні пристрої припадає 55% доходів і 70% трафіку. Однак є кореляція між вартістю товару і пристроєм. Більш дорогі покупки користувачі вважають за краще робити з десктопних пристроїв. Саме в ритейлі ці цифри трохи вище: 57% і 71% відповідно.

Вплив онлайн-реклами на офлайн-продажі

Ще один висновок дослідження полягає в тому, що онлайн-реклама впливає на покупки в офлайн-магазині. Рітейлери можуть отримати додаткові 168% доходу в магазинах в результаті онлайн-кампаній. Як відзначають в Wolfgang Digital, це перший рік, коли багатоканальні рітейлери бачать дані «покупки в магазині» в Google Ads. Завантажуючи інформацію про точки продажів в Google, рітейлери тепер можуть зіставляти покупців в магазині з клікерами по інтернет-рекламі, що дозволяє отримати додаткову інформацію про успішність їхніх кампаній.

Що примітно, так це потроєння AOV (середнього доходу з одного покупця) для продажів у магазинах, які пов’язані з онлайн-каналами просування. Це свідчить про те, що великі покупки, які зазвичай пов’язані з ключовими словами з низьким коефіцієнтом конверсії в інтернеті, такі як «Samsung Smart TV», насправді дуже цінні для продавця, який може порівняти онлайн-рекламу з продажами в магазині.

Пошук – головне джерело трафіку і доходу

Примітно, що вперше платний пошук обігнав органічний пошук як джерело доходу. І, швидше за все, він надовго закріпиться на цій позиції. У прагненні Google збільшити доходи їх ключова стратегія полягає в тому, щоб перетворити органічний трафік з високою конверсією в платний пошуковий трафік з високою конверсією.

Основні джерела трафіку

Основні джерела доходу

SEO зберігає актуальність

При цьому найбільш швидкозростаючим драйвером продажів електронної комерції стали соціальні мережі. У міру того як формати реклами для покупок в них стають все більш популярними, бренди починають бачити зростання рентабельності інвестицій в соцмедіа і вкладають більше коштів у ці канали.

За даними Google Analytics, на соціальні мережі нині доводиться 8% трафіку сайту. Це на 60% більше, ніж в минулому році, а частка виручки підскочила до 4% – на 100%. Кореляція показала, що сайти, які генерували більше соціальних транзакцій, ніж їх колеги, були одними з найефективніших сайтів в цілому в дослідженні.

Органічний дохід також демонструє добре двозначне зростання у всіх секторах. А це явне підтвердження того, що SEO жваво як ніколи. Це відразу видно, якщо подивитися на дані з органічного трафіку і доходів в річному обчисленні для даних електронної торгівлі компанії Wolfgang.

Примітно, що доходи від туристичного сектора зростають повільніше, ніж доходи від роздрібної торгівлі. Так в турсектора трафік продажу квитків виріс на 29%, а дохід – всього на 13%, в той час як трафік в рітейлі виріс на 11%, а дохід – на 23%. Найкраще себе почувають омніканальні продавці. У них трафік виріс на 15%, а дохід – відразу на 27%.

Все тому, що в постійному прагненні Google до масштабування доходів однією з його тактик є переведення конвертованого органічного трафіку в конвертований платний трафік. Ряд нових функцій пошукової видачі (SERP), представлених у минулому році, роблять ставку саме на це. Йдеться, наприклад, про нові фільтри та функції в пошуку по готелям (hotel local packs, тобто добірки варіантів в новому пункті меню «Packages») і нові формати реклами, такі як оголошення про ціни на готелі Google’s Hotel Price Ads (HPA) .

Джерело: MMR.ua, Wolfgang Digital

Читайте також –

Топ-20 факторів, які будуть впливати на онлайн-торгівлю в 2020 році

Про автора