Кешбек стає більш вагомим фактором здійснення купівлі — досвід партнерства WOG та Admitad

Кешбек стає більш вагомим фактором здійснення купівлі — досвід партнерства WOG та Admitad

15.06.2023 11:00
  1297
Дарія Осіїк

За даними партнерської мережі Admitad (бізнес Mitgo), у 2022 році кількість замовлень, згенерованих з кешбек-сервісів та програм лояльності у Європі, зросла на 26%, а сума замовлень — на 35%, у порівнянні з 2021 роком.

Також частка замовлень з кешбек-сервісів зросла на 10% за останній рік і наразі складає 35,9%. Це означає, що більше третини інтернет-замовлень в Європі здійснюються за рахунок кешбеку, що свідчить про високе залучення користувачів до купівлі шляхом отримання бонусів.

Читайте, як кешбек впливає на прийняття рішення про купівлю онлайн, яким формам кешбеку покупці надають перевагу, а також поради про впровадження кешбеку у програму лояльності.

Кешбек як інструмент збільшення лояльності

Кешбек — це win-win модель. Бренди отримують нових клієнтів, збільшують кількість продажів та частоту купівель. Натомість користувачі отримують вигоду не у вигляді знижки, що може зупинити їх від оформлення повторного замовлення за повну вартість, а у вигляді повернених коштів або бонусів, якими вони можуть скористатися для здійснення нових купівель у тих самих брендів.

За даними Statista, 46% учасників кешбеку вважають його важливим кроком у прийнятті рішення про покупку. Згідно з тим же дослідженням, бренди, які брали участь у кешбеках, зростали у 2,5 раза швидше, ніж конкуренти.

Говорячи про купони, знижки та бали, споживачі надають перевагу саме грошовій винагороді. В опитуванні Wildfire, вісім з десяти опитаних споживачів зазначили, що віддають перевагу винагороді у вигляді повернення коштів, а не балам чи іншим видам бонусів.

Кешбек-сервіси для українців

Кешбек в Україні ще не використав свій повний потенціал, адже не усі звикли користуватися кешбек-сервісами або знають, як вони працюють. Але через зростання цін все більше українців зацікавлені в отриманні знижок, використанні купонів та частковому повернені коштів при здійсненні покупок. Щороку великі компанії запускають власні кешбек-сервіси, а модель набуває популярності як серед брендів, так і серед покупців.

За даними Admitad, за останній рік українці переважно використовували кешбек-сервіси для здійснення замовлень у таких категоріях:

Впровадження кешбеку в програму лояльності — досвід WOG

Зростаюча популярність кешбеку не залишилася непоміченою — багато провідних українських брендів уже впроваджують його у свою бізнес-модель. Наприклад, одна з найбільших мереж АЗК в Україні — WOG — оголосила про запуск у своїй програмі лояльності нового сервісу «Кешбек PRIDE» та поділилася цінними порадами щодо впровадження кешбек-моделі в програму лояльності.

«Кешбек PRIDE» надає можливість купувати товари та послуги онлайн у партнерів сервісу та отримувати кешбек бонусами на картку PRIDE. Накопичені бонуси можна витратити на купівлю усіх товарів у мережі WOG (окрім алкоголю й тютюну).

За даними TidalCommerce, близько 83% споживачів стверджують, що вони з більшою ймовірністю повторно звертатимуться до компанії, де є програма винагород, ніж до аналогічної компанії без такої програми.

АЗК WOG — один з найбільших заправних комплексів України, якому надають перевагу понад 20% населення. Враховуючи зростання цін на паливо, а також те, що частка продажів непаливних продуктів складає як мінімум 15%, створення кешбек-сервісу є вагомим кроком у розвитку бізнесу та залученні користувачів до вибору WOG серед інших АЗК країни.

Як імплементувати кешбек у програму лояльності:

  • Переконайтеся, що програма лояльності та винагороди є простими для розуміння. Споживачі віддають перевагу простим і зручним програмам;
  • Визначте формат винагороди: повернення коштів з можливістю подальшого виведення на карту або бонуси, які можна використати при наступній купівлі;
  • Визначте, з ким ви хочете співпрацювати для запуску програми лояльності, хто наповнить портфель брендів кешбек-сервісу.

Наразі в каталозі партнерів сервісу “Кешбек PRIDE” представлено близько 50 брендів електронної комерції та онлайн-сервісів. Серед них Varus, Citrus, iHerb, Answear, Yakaboo, Agromarket, Hillary-shop, Pandora та багато інших. Усі вони були додані до програми завдяки співпраці з партнерською мережею Admitad, а також наданню дозволу на включення їх бренду в категорії кешбек-сервісів.

Висновок: кешбек від брендів — це можливість охопити більшу кількість покупців, збільшити середній чек замовлення та мотивувати повторні продажі. Можна додати свій бренд до каталогу вже наявних кешбек-сервісів або створити свій власний на основі програми лояльності.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку