
Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex


Соцмережі продуктового ритейлу мають не лише нарощувати впізнаваність самого бренду, а й викликати у клієнтів бажання купити продукти та водночас не перетворюватися в електронну газетку з акціями. Як це зробити – в експертній колонці для RAU розповіли комунікаційниця Анастасія Стеблик та SMM-менеджерка Валерія Кононенко з Underdog Agency на прикладі кейсу Novus.
Контент у соцмережах ритейлу – це, як правило, 80% продуктового контенту, та 20% іміджевого. І якщо ситуативи команда агенції ще може закрити самостійно, адже соціальні мережі та тренди – це якраз наша експертиза, то з продуктовими дописами не обійтися без допомоги внутрішньої команди.
Щомісяця команда Novus дає нам власний план активностей (промо, акційні благодійні ініціативи та іміджеві проєкти) та фокусні товари. Ми обробляємо цю інформацію, дивимося на кількість контенту та додаємо до цього свої ідеї – ситуативи, сезонні дописи та свята.
У Novus є флагманська історія – власний імпорт та власне виробництво. Час від часу компанія завозить до України продукти нових брендів з різних країн світу. Це важливо підсвічувати та розповідати аудиторії на сторінках. Крім того, у компанії великий асортимент продуктів від Майстрів Смаку, які виготовляють власні кулінари та технологи.
У той самий час варто пам’ятати, що команда агенції має знатися на асортименті свого клієнта. Наприклад, ми часто пропонуємо сезонні дописи – користь шпинату, страви з авокадо, десерти з лохини тощо. Але тут важливо пам’ятати – в магазинах ці продукти повинні бути в наявності. Ми не могли б говорити про сезон барбекю, якби у Novus не продавали м’ясо для шашлику, товари для гриля тощо.
Соцмережі – не електронна газета з акціями
Коли ритейлери заходять у соцмережі, варто тримати в голові запитання «Чому люди мають слідкувати за сторінкою магазина». Аудиторія любить сторітелінг. Тому навіть продуктові ритейлери мають давати додаткову цінність своїм підписникам – рецепти корисних та цікавих страв, поєднання продуктів чи підбірка товарів до вина. І все це краще запаковувати у мініісторію, аби викликали знайомі всім відчуття.
Наприклад, ми робили допис про десерт «Шоколадна картопля». Можна було просто розказати, що у Novus продається такий товар, але ми вирішили додати повний рецепт. По-перше, так ви підіймаєте охоплення та збереження допису. По-друге, користувачі отримують користь від бренду.
З початком повномасштабної війни у соцмережах зросла в рази кількість ситуативних дописів, пов’язаних з суспільно-політичними подіями. Але тут важливо не переборщити та бути доречними.
Наприклад, якщо ви змінюєте лого – це має бути мінімалістичне оформлення, яке відповідає загальному концепту. З Novus ми так робили на День вишиванки – додали орнамент на впізнавану літеру N, але все робили у рамках основних кольорів – зеленого та білого.
Інша історія – перемоги українських військових, зокрема знищення російських кораблів: «Цезар Куніков», «Тунець» тощо. Самі назви наче натякають продуктовим ритейлерам звернути увагу на ці події.
Люди люблять очима. Особливо, якщо це продукти – аудиторія повинна не просто полюбити, а захотіти спробувати. Тому ми вивели для себе декілька важливих правил створення візуального контенту:
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Не припиняйте вдосконалюватися. Продуктовbq ритейл – цікава ніша, яка вимагає не менш креативного підходу, ніж всі решти. Тому для того, щоб примножувати кількість підписників та задавати тренди на ринку варто: