Друга сесія RDBS-2016: «Експансія міжнародних брендів в Україну»

Друга сесія RDBS-2016: «Експансія міжнародних брендів в Україну»

21.11.2016 10:23
  929
Ukrainian Retail Association

Асоціація рітейлерів України продовжує знайомити вас зі спікерами та модераторами IV Retail&Development Business Summit (RDBS-2016), який відбудеться вже 1 грудня в столичному готелі Premier Palace.

Учасники другої сесії заходу обговорять експансію західних брендів в Україну. Серед спікерів, що вже підтвердили свою участь: Ahmed Rashed Mekawy – Owner Ravin International UA, Mr. Burc Korkmazlar – CEE Director LC WAIKIKI, Ксенія Павлова – генеральний директор O bag Ukraine, Інна Бачуріна – арт-директор і співвласник інтернет-магазину Rechi.Ua, Наталія Лунів – генеральний директор Paco Lorente.

circle-35

Сесія пройде в форматі панельної дискусії, модератором якої виступить одна з найкращих фахівців у сфері реклами, маркетингу і PR в Україні – Валерія Толочина.

Свою кар’єру в роздрібній торгівлі Валерія починала в 2006 році на посаді керівника відділу PR, а пізніше – директора з реклами та PR в мережі побутової техніки та електроніки Ельдорадо. З 2010 року вона займає посаду маркетинг директора Дивізіону взуття та одягу компанії MTI – бренди Intertop, Atelier de Courcelles, Armani Jeans, Clarks, Ecco, Geox, Lee, Wrangler, Marc o’polo, Napapijri, Skechers, Timberland та інші.

В ході панельної дискусії її учасники розглянуть такі питання:

1) Експансія. Вихід нових брендів на ринок України

2) Успіхи і невдачі зарубіжних брендів при роботі на українському ринку

3) Вихід в онлайн як інструмент підвищення впізнаваності бренду в новій країні

4) Плани розвитку на 2017 рік

Власник єгипетського бренду Ravin – Ahmed Rashed Mekawy розповість про проблеми, з якими довелося зіткнутися при виході на український ринок. Зокрема – затримки поставок товару в магазин через труднощі на митниці. Також власник Ravin відповість на питання про те, як можна поліпшити впізнаваність бренду і збільшити продажі в новій країні за рахунок співпраці з шопінг-клубами і поділиться планами розвитку бренду в Україні.

mr-burch

CEE Director LC WAIKIKI Mr. Burc Korkmazlar в ході другої сесії Retail&Development Business Summit буде говорити про успішну взаємодію рітейлера з ТРЦ і приведе практичні кейси того, як компанії вдавалося домовлятися з девелоперами про зниження орендних ставок в періоди нестабільності національної валюти. Крім цього, Mr. Burc Korkmazlar розповість про те, за рахунок чого LC Waikiki, який часто називають «турецьким H&M», став №1 в Туреччині, яким чином компанія має намір увійти до трійки європейських лідерів у сфері одягу до 2023 року і яка роль у досягненні цієї мети буде відведена українському ринку.

Ще одним спікером другої сесії буде генеральний директор O bag Ukraine Ксенія Павлова. В Україні італійський бренд сумок і аксесуарів O bag довгий час успішно працював в онлайні. Однак у вересні поточного року компанія почала розвиток власної роздрібної мережі, відкривши перший магазин в дніпровському МОСТ-Сіті, а слідом – в одеському ТРЦ Рів’єра і львівському Forum Lviv.

k-pavlova

В ході панельної дискусії Ксенія Павлова розповість про причини успішності бренду і його розвиток в онлайн і оффлайн.

Ксенія Павлова: «Ми як і раніше розвиваємо інтернет-напрям свого бізнесу, роблячи наш інтернет-магазин obag.com.ua зручніше, зрозуміліше, простіше, активно вкладаємо ресурси в онлайн маркетинг, який в майбутньому буде працювати на всі наші канали продажів. Вихід в оффлайн став для нас цілком закономірним після успішного старту в онлайні, де ми знайшли тисячі вдячних клієнтів з різних куточків України, які з нетерпінням чекають наші магазини у своїх містах. Адже навіть у такій просунутій в онлайн комерції країні, як США, статистика говорить про те, що 90% продажів припадає саме на оффлайн».

Детальніше про можливості виходу зарубіжних брендів преміального сегмента в Україну через онлайн-канал буде говорити арт-директор і співвласник інтернет-магазину Rechi.Ua Інна Бачуріна. Співвласник Rechi.ua також розповість про переваги та ризики виходу в країну в різних форматах e-commerce і розвіє міф про те, що запуск магазину в онлайні дешевше відкриття торгової точки в офлайні.

Нагадаємо, IV Retail&Development Business Summit: «Трансформація рітейлу в новій реальності» відбудеться 1 грудня 2016 року в готелі Premier Palace в Києві. Захід збере понад 300 перших осіб компаній роздрібної торгівлі та девелопменту. В якості спікерів у саміті візьмуть участь 40 українських та іноземних ТОП-менеджерів і власників бізнесу.

Придбання квитків на IV Retail & Development Business Summit за посиланням

Контактна особа з питань партнерства та участі в саміті:

Оксана Приходько

Event Manager

+38 (063) 238 99 95

oksana.prykhodko@rau.com.ua

Читайте також – 

Повна програма, всі спікери і тези виступів Retail&Development Business Summit 2016


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку