Час перетворень: як пристосуватися до змін політики Facebook
Зниження рівня залученості, заборона платного просування низки постів, зменшення органічного охоплення змушують SMM-фахівців постійно міняти принципи ведення корпоративних сторінок.
Buzzsumo проаналізував понад 880 млн постів видавців і сторінок брендів за останній рік, відзначивши падіння залучення з початку 2017 року. Для менеджерів сторінок це не буде новиною – адже органічний охоплення в мережі падає з кінця 2013 року.
Найбільше знизився рівень залученості у постів із зображеннями і посиланнями. Найменше зміни торкнулися відео постів: відео отримує зараз вдвічі більше залучення, ніж інші формати.
Facebook підтвердив зниження органічного охоплення, пояснивши це збільшенням кількості контенту. Через це зростає конкуренція між публікаціями в стрічці новин. За даними соцмережі, в стрічці користувача щодня з’являється 1500 постів.
Що ж робити брендам? Деякі компанії побачили рішення в розміщенні меншої кількості посад. У травні Buffer пояснив, що зміг потроїти охоплення в Facebook, скоротивши в два рази випуск постів. Інші, навпаки, почали постити частіше. Саме це рекомендував Facebook журналістам.
«Розміщайте пости часто. Не переживайте про надлишок постів. Мета стрічки – показати кожному користувачеві саму релевантну історію, тому не всі ваші пости будуть показані в їх стрічках». Як зазначає Facebook, деякі сторінки розміщують до 90 постів в день, що здається зайвим, але якщо взяти до уваги обмеження по охопленню (менше 5% вашої аудиторії побачать кожен пост) і той факт, що більшість побачить ваш контент в своїх стрічках, а не вашій сторінці в мережі, шанси закидати спамом ваших фанатів обмежені.
Якщо ви часто розміщуєте пости, ви отримуєте менше залучення для кожного поста, але в середньому ви збільшите залучення, хоча слід дивитися за вимірами негативного фідбек. Звичайно, єдиної правильної відповіді немає. Єдиний вихід – експериментувати, заохочувати залучення, надихати коментарі і генерувати охоплення за допомогою взаємодії. Нагадаємо, що з 15 вересня Facebook заборонить просування 17 типів постів.
Джерело MMR.ua
Читайте також –
Три місяці блокування: наслідки для бізнесу заборони Вконтакте і Однокласники