Віктор Шолошенко іде з посади директора з маркетингу мережі Цитрус

Віктор Шолошенко іде з посади директора з маркетингу мережі Цитрус

31.01.2017 12:55
  1019
Виктор Нагорский

Директор з маркетингу мережі Цитрус Віктор Шолошенко планує покинути свій пост з 1 травня 2017 року.

Про це він написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

«З 1 травня 2017 року я планую залишити посаду директора з маркетингу Цитруса. За 12 років в Цитрусі (насправді 6 років, але рік за два) ми змогли не просто кардинально трансформувати Цитрус, але і змінити український ринок електроніки», – написав Шолошенко.

При цьому він повідомив, що поки не визначився з майбутнім місцем роботи і сферою діяльності.

«Життя — це рух вперед, мені потрібен новий ринок, Цитрусові потрібна свіжа кров і нові ідеї. Це було непросте рішення, але я його прийняв і погодив всередині компанії. Отже, поки я закінчую або стартую ключові проекти в компанії, я відкритий ринку праці, а Цитрус починає пошуки нового директора з маркетингу», – підкреслив Шолошенко.

Також він написав, що не розглядає можливість працевлаштування у сфері рітейлу електроніки та FMCG-рітейлу.

«Точно не хочу знову в рітейл електроніки та FMCG-рітейл. Але при цьому цікаво FMCG-виробництво і HORECA. Рітейл — моя сильна сторона і максимальна точка компетенцій, але я готовий освоювати і нові сегменти, будучи впевненим у своїй ефективності і там. Хочу залишитися в Одесі, для релокації потрібен сильний аргумент у вигляді челленжа в дуже цікавій і ефективній компанії», – додав Шолошенко.

Щодо Цитруса, Віктор зазначив, що за 16 років компанія пройшла шлях від невеликої регіональної мережі до самої ефективної роздрібної мережі на ринку гаджетів в Україні.

«Всього 41 магазин Цитрусу стимулює інші більш ніж 3000 торгових точок, які продають мобільну електроніку в Україні, активно наздоганяти його. Поки наші «колеги по ринку» намагаються скопіювати і відтворити наші ідеї та успішні проекти з 2016 року, вже у березні ми відкриваємо новий двоповерховий магазин на Хрещатику. Поки багато хто намагалися наздогнати «розетку», citrus.ua став інтернет-магазином №1 з продажу гаджетів в Україні», – сказав Шолошенко.

Довідка. Цитрус – українська мережа магазинів гаджетів, аксесуарів, побутової техніки та допоміжних засобів для заняття спортом. Зараз мережа складається з 41 магазину в дев’яти містах України, зокрема в Києві, Одесі, Харкові та Запоріжжі.

Читайте також –

Цитрус відкрив у Lavina Mall флагман у форматі 7.0 (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Перспективні напрямки: чого ритейлерам чекати від української економіки в 2025 році і куди краще інвестувати у воєнний час

Перспективні напрямки: чого ритейлерам чекати від української економіки в 2025 році і куди краще інвестувати у воєнний час

Під час дискусії на RAU Summit 2024 CEO Dragon Capital Томаш Фіала, голова правління Ощадбанку Сергій Наумов, член ради директорів BGV...
time icon  
  17
Усі новини ринку