Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: нові бренди ARGO, три INTERSPORT та інші

Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: нові бренди ARGO, три INTERSPORT та інші

19.08.2017 09:00
  1146
Виктор Нагорский

Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які fashion бренди готуються до відкриття.

Super Step

15 серпня мережа мультибрендових магазинів взуття SuperStep відкрила новий магазин в київському ТРЦ Lavina Mall. Новий магазин став четвертим в українській мережі. З 2015 року взуттєвий мультибренд представлений в Sky Mall, а з початку 2016 року – в Ocean Plaza. Також у мережі є магазин у Львові – в ТРЦ Forum Lviv.

Новий магазин SuperStep в ТРЦ Lavina Mall зайняв площу 196 кв. м. У ньому представлені всесвітньо відомі бренди в стилі casual та lifestyle: Lacoste, Vans, Diadora, Tommy Hilfiger, Superga, Asics, Nike і багато інших. Для ряду брендів (Lacoste, Vans, Diadora, Superga) SuperStep є ексклюзивним дистриб’ютором на території України.

Scotch&Soda

Один з найбільших fashion-рітейлерів України – компанія ARGO Retail – вивела на український ринок голландський преміальний бренд Scotch&Soda. Перша торговельна точка бренду відкрилася 18 серпня в столичному торгово-розважальному центрі Sky Mall.

Scotch&Soda спеціалізується на випуску молодіжної чоловічого і жіночого, а також джинсового одягу. Компанія була заснована в 1985 році в Амстердамі. З 2011 року власником торгової марки став консорціум американського концерну Kellwood та інвестиційної компанії Sun Capital.

Liu Jo

Ще один новий для українського ринку бренд компанія ARGO Retail представила в київському ТРЦ Ocean Plaza, де 19 серпня відкрився перший в країні магазин італійського Liu Jo. Монобрендовий бутик Liu jо розмістився на першому поверсі бутікової галереї торговельно-розважального центру, зайнявши площу в 125 кв. м.

«Торгова марка Liu Jo стане найдорожчою в нашому портфелі. Тим самим, запуск нового бренду для компанії ARGO – це не тільки розширення і вихід в люксовий сегмент, але і залучення нової цільової аудиторії», – розповіла маркетинг-директор ARGO Ірина Бігун.

Раніше в компанії повідомляли про плани відкриття в Україні п’яти магазинів Liu jо в найближчі три роки.

O Bag

Ще одне відкриття в ТРЦ Ocean Plaza заплановано на кінець серпня. Новий магазин в Києві планує відкрити бренд сумок і аксесуарів O bag. Як повідомила прес-служба компанії UTG, новий магазин бренду відкриється на другому поверсі торгового центру. В його асортименті будуть традиційні сумки-конструктори, годинники, окуляри, браслети і навіть літні шльопанці.

За словами генерального директора і співвласниця компанії MixandMatchGroup, офіційного і ексклюзивного представника бренду O bag на території України, новий магазин стане вже четвертим в українській мережі. При цьому вже до кінця року компанія планує розширити свою присутність в Україні до семи торгових точок. Після Ocean Plaza нові магазини O bag будуть відкриті в Одесі і Харкові.

INTERSPORT

Мережа магазинів INTERSPORT, яку в Україні розвиває компанія Епіцентр К, поповнилася ще трьома торговими точками. Як повідомила прес-служба Епіцентр К, нові магазини відкриті 19-20 серпня в Броварах Київської області (вул. Київська, 253), в Сумах (вул. Героїв Крут, 1\3) та Хмельницькому (вул. Зарічанська, 11\4) .

Нагадаємо, восени 2015 року компанія Епіцентр К підписала ліцензійний договір про партнерство зі швейцарським оператором мережі магазинів товарів для спорту Intersport – компанією IIC-Intersport International Corporation GmbH. Епіцентр розвиває спортивний бренд в форматі «магазин в магазині» (shop-in-shop) з вивіскою Intersport всередині залу гіпермаркетів будматеріалів і товарів для дому Епіцентр. При виведенні на український ринок нового бренду засновник Епіцентр К Олександр Герега заявляв, що компанія планує за три роки відкрити в Україні 40-50 магазинів Intersport.

Читайте також – 

Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку