Новини drogerie&health: Аптека Доброго Дня, Lullaby, Подорожник, Pinky та інші

Новини drogerie&health: Аптека Доброго Дня, Lullaby, Подорожник, Pinky та інші

20.03.2024 08:45
  1440
Валерія Байда

Попри повномасштабну війну мережа Аптека Доброго Дня продовжує відкривати нові точки, зокрема і з новою концепцією, вже працює перший офлайн магазин Lullaby в столиці, компанія Подорожник дбає про ментальне здоров’я працівників та інші новини сегмента drogerie&health.

Новий магазин Kiko Milano у Вінниці

На початку березня у Вінниці в ТРЦ Sky Park відкривається перший в місті офіційний магазин італійського косметичного бренду Kiko Milano. На українському ринку його представляє компанія Intertop Ukraine. У колекціях Kiko Milano є не тільки декоративна косметика, а й продукти для догляду за шкірою, парфумована вода, лаки для нігтів, пензлі для макіяжу й інші аксесуари.

Нагадаємо, магазини Kiko Milano також працюють у Києві, Львові, Дніпрі, Харкові, Одесі, Луцьку та Івано-Франківську.

Оновлена аптека Біла ромашка в ТРЦ Lubava

На початку лютого в черкаському ТРЦ Lubava відкрилася оновлена аптека мережі Біла ромашка. Точка знаходиться на першому поверсі біля супермаркету Сільпо. В оновленій аптеці представлений ще ширший асортимент товарів для здоровʼя і краси, засобів догляду, гігієни, лікарських засобів та медичних приладів.

Перший офлайн-магазин української компанії Lullaby

Мультибрендовий beauty-магазин Lullaby відкрив першу офлайн-точку в ТРЦ Gulliver на другому поверсі. Тут консультують експерти з сертифікатом косметолога. Нагадаємо, українська компанія преміям косметики п’ять років розвивалася в електронній комерції та популярна в соціальній мережі Instagram – має понад 400 000 підписників.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Мультибрендовий beauty-магазин (@lullaby.ua)

Аптечна мережа D.S. продовжує надавати стипендії

Від 2007 року мережа D.S. надає річні стипендії талановитим та старанним студентам Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, Українського католицького університету, а віднедавна – і Хмельницького базового медичного коледжу. Про це аптечна мережа пише на своєму сайті. Бюджет такого меценатства компанії загалом склав понад 700 000 гривень. У 2023 році стипендіатами стали четверо студентів, а загалом їх вже понад 50.

Мережа EVA продовжує успішно розвивати електронну комерцію

В 2023 році сайт eva.ua увійшов до трійки лідерів, але не за результатами року, а за результатами Чорної п’ятниці. Ціль, яку ставлять в мережі – увійти до топ-3 українських онлайн-ритейлерів до кінця року та закріпитися. Також директорка департаменту електронної комерції мережі EVA Олена Аннєнко в інтерв’ю Liga.net поділилася цікавими цифрами:

  • 1000 людей займаються суто онлайн-продажами – офіс та склади.
  • Щодня понад 1000 співробітників магазинів EVA залучені у видачі онлайн-замовлень.
  • 14 000 онлайн-замовлень на день.
  • Понад 100 000 SKU товарів на сайті.
  • 1050 точок видачі онлайн-замовлень в магазинах EVA.
  • 45 000 кв. м – площа складських приміщень, залучених під e-commerce.
  • До 14 мільйонів відвідувань eva.ua на місяць.
  • Рекорд: 30 000 користувачів на хвилину одночасно на сайті під час Чорної п’ятниці в листопаді 2023 року.
  • Максимальна кількість онлайн-замовлень в 1 хвилину – 80 замовлень. 

Аптека Доброго Дня продовжує відкриває нові аптеки у велику війну

В мережі повідомляють, що за час війни було відкрито близько 100 аптек. Нові точки відкривались та відновлювали роботу попри воєнні ризики у Харкові, Запоріжжі, Херсоні, Миколаєві та інших прифронтових територіях. 

Також компанія продовжує працювати у рамках Стратегії сталого розвитку ООН, а саме цілі №3: «Забезпечення здорового способу життя та добробуту людей будь-якого віку». Для цього було відкрито Академію сталого здоров’я. Щомісяця на YouTube виходять лекції провідних фахівців. Також змінюється і саму територію аптеки та ставлення до неї. Відтепер вона називається «Простором здоров’я та краси» і наразі вже працює п’ять аптек за новою концепцією.

Відкриття третього магазину української компанії Pinky

Pinky – українська мультибрендова мережа магазинів косметики, яку розвиває Юлія Томусяк, засновниця мережі одягу Famo. На початку березня була відкрита третя точка – в чернігівському ТРЦ Hollywood на першому поверсі. Ще дві працюють в столичному ТРЦ Ocean Plaza та ТРЦ Арсен, що в Івано-Франківську. Як нам повідомила засновниця, cередня площа магазинів – 40-50 кв. м.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ТРЦ «Голлівуд» (@hollywood_chernihiv)

Мережа Подорожник проводить воркшопи для покращення ментального здоров’я працівників

Для керівників у мережі Подорожник проводять воркшопи у співпраці з психологами проєкту «Моє коло». Перед початком роботи фахівці ГО “Моє коло” шляхом анонімного опитування зібрали інформацію про ментальний стан колективу, щоб надати потрібну допомогу. Відповідно до цього упорядкували програму та обрали теми, які цікаві людям. Понад 115 керівників з усієї країни були долучені до навчання і стали учасниками воркшопів. Також психологи з керівниками обговорюють їхню комунікацію з підлеглими. Зокрема, як їх підтримувати, допомагати в складних ситуаціях. 

Новий магазин Чистенько в місті Львів

Мережа Чистенько продовжує відкривати нові магазини. Нова точка вже працює у місті Львів за адресою: вул. Кульпарківська, 230 А.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Мережа магазинів чистоти та догляду Чистенько (@chystenko_ua)

Оновлений магазин Lush в ТРЦ Victoria Gardens

На другому поверсі ТРЦ Victoria Gardens вже працює магазин англійської косметичної компанії Lush.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку