
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


На площі 2500 кв. м представлено понад 250 брендів, що пропонують ювелірні вироби, гаджети, аксесуари та інші предмети преміум-сегменту.
Розташований магазин на п’ятому поверсі торгового центру Mandarin Plaza. Самі представники Mandarin Maison воліють називати його не бутіком, магазином чи супермаркетом, а «Будинком високої культури столу та подарунків». Тому особливе місце приділено товарам, пов’язаним із сервіровкою і приготуванням їжі: в першу чергу – посуд і столові прилади. Також можна придбати прикраси та гаджети для дому, ділові аксесуари, ювелірні вироби. У новому просторі представлені як бренди класу люкс, так і преміальні марки з багатовіковою історією.
Один з напрямків, які розвивають в Mandarin Maison, – M. gourmet – присвячений культурі столу, правильного приготування їжі і мистецтва сервірування. В рамках цього проекту європейські експерти в галузі світського етикету і високої кухні будуть проводити майстер-класи, лекції та дегустації.
Проект M. design включає в себе дизайн інтер’єру, декор інтер’єру, і можливість вибрати товари з каталогів представлених брендів під замовлення. Арт-директором проекту M. design призначений знаменитий італійський архітектор Simone Lazzarotti.
Свій корнер в Mandarin Maison відкрила і відома українська ювелірна мережа Абрикос. Як розповіли в компанії, новий магазин покликаний відкрити бренд для нових клієнтів.
Як розповіла RAU СЕО Абрикос і Olga Veisberg Леся Навроцька, Абрикос зайшов у новий простір з чотирма брендами – Olga Veisberg, Agemina, Gem Hub і Anticoa. «Це бренди продаються в Абрикосі вже 12 років, вони самі популярні та одні з найбільш ексклюзивних і дорогих брендів, з якими ми працюємо»», – додала вона. Леся зазначае, що крім відомих италійськіх брендів компанія презентує загалу свій власний бренд Olga Veisberg, який був створений в 2014 році, и вже в 2016-му вийшов на світовий рівень завдяки продажам на №1 ювелірній платформі у Брітаніі JewelStreet.
Крім постійноі коллекции лімітованих прикрас, бренд презентував свою нову лінію Free by Olga Veisberg. Це прикраси з стерлінгового срібла, єбенового дерева та позолоти. Нова колекція Free дуже демократична в ціновому сенсі – від 2500 до 6000 грн, що обовязково стане у нагоді до Новорічних та Різдвяних свят.