Рай для гурманів: в Ocean Plaza відкрився Gourmet House
30 вересня о Ocean Plaza розпочала роботу територія гурманів Gourmet House, де можна придбати вишукані делікатеси і преміальний алкоголь.
Відвідувачі зможуть купити алкоголь від Wine House, найрізноманітніші делікатеси, м’ясну і молочну продукцію, в тому числі крафтових виробників, вибрати на будь-який смак рибу або морепродукти і відпочити в Fish bar від “Дон Маре”. Детальніше про новий проект в одному з найбільш відвідуваних торгових центрів країни у фоторепортажі RAU.
Gourmet House займає площу 1200 кв. м і розташований на двох поверхах. У супермаркет можна потрапити з “мінус” першого і першого поверхів Ocean Plaza. Так виглядає Gourmet house зі входу, який знаходиться з лівого боку торгового центру.
Територія гурманів – проект з певним пулом орендарів, серед яких найбільші площі займають рибний магазин і fish bar “Дон Маре” і винний бутик Wine House.
Партнерами проекту, за словами Владислава Биченко, керівника проекту Gourmet House, стали “кращі в своїй сфері оператори”. Серед них: “Фреш База”, “Masno”, “Fresh Point”, “Здорова Їжа & більше”, “Zum Zum”, пекарня-кондитерська “Mary” і “Світ чаю”.
Покупці, вибираючи покупки, оплачують їх окремо кожному оператору – вони мають незалежні один від одного каси.
На вході на верхній поверх покупці відразу ж бачать зону зі сухофруктами і турецькими солодощами “Zum Zum” і частину алкогольного асортименту Wine House.
Асортимент Wine Housе представлений на обох поверхах проекту. Така ж викладка та торгівельне обладнання використовується компанією і в інших магазинах винних бутиків-барів. Мережа з 19 точок працює в Києві та передмісті.
Однією з “фішок” орендаря є оптова програма – покупець на ціннику бачить відразу чотири ціни – в залежності від того, скільки пляшок він збирається купувати. Чим більше їх кількість – тим вигіднішу ціну він отримує.
Вибір напою покупцеві допоможуть зробити професійні сомельє. Тут же він зможе дізнатися, який з делікатесів підійде до вибраного напою: алкогольні напої є сусідами з відділом “Фреш База“, в якому представлений широкий асортимент імпортних сирів, хамона, прошутто і інших делікатесів.
Покупці зможуть вибрати свіжі фрукти, овочі, натуральні соки і випити смузі в “Fresh Point”, натуральні й екологічні продукти – в “Здорова Їжа & більше”. Тут можна знайти найпопулярніші суперфуд – продукти з високою концентрацією корисних речовин, серед яких – киноа, какао масло, мигдаль, ягоди годжі, кероб, кокосове масло і насіння чіа.
Часто люди купують алкоголь і делікатеси на подарунок, тому в Gourmet House продумали зону, де вони зможуть купити листівку, подарунковий пакет або відразу упакувати подарунок – все це допоможуть зробити у орендаря Рaper, який розташований на цьому ж поверсі.
У відвідувачів території гурманів є можливість вибрати найрізноманітніше свіже і мариноване м’ясо.
Этот отдел соседствует с еще одним продуктовым арендатором – компанией “Masno”, котора предоставляет крафтовые и фермерские, мясные и молочные продукты со всей Украины.
Клиенты проекта могут надолго забыть о том, что такое полуфабрикаты, поскольку этот отдел – рай для ценителей аппетитных колбас, мяса и домашних молочных продуктов проверенных украинских производителей.
30 числа, в день офіційного відкриття, відвідувачі стали учасниками майстер-класу “Устриці та вино“, і декількох дегустацій, в тому числі й авторського рецепту від зірки Майстер Шефа – Євгенія Клопотенко.
Відвідувачі, які прийшли сім’ями, могли залишити дітей в розважальній зоні – розважати їх допомагали аніматори. За словами Владислава Биченко, дитяча зона поки буде працювати в дні заходів, а в майбутньому – на постійній основі.
Поруч із дитячою зоною розташовується відділ “Світ чаю” і пекарня-кондитерська “Mary“.
Відвідувачам не доведеться довго шукати вхід на нижній поверх завдяки яскравим вказівниками з найменуваннями всіх відділів. На перший поверх ведуть ескалатор і сходи.
На цьому поверсі знаходиться друга частина винного бутіка Wine House і рибний магазин “Дон Маре” зі своїм fish bar. Бар розташовується праворуч від сходів, в глибині залу.
Fish bar
Асортимент “Дон Маре” складається зі свіжої риби і морепродуктів, які завозяться два рази в тиждень. За бажанням покупця, співробітники можуть безкоштовно очистити рибу, а в барі можуть відразу ж її приготувати.
Це не перша локація рибного маркету: 13 точкек “Дон Маре” вже працюють в Києві, Херсоні, Миколаєві, Харкові, Сумах, Ужгороді та Вінниці.
Як розповів Владислав Биченко, компанія планує відкривати маркети в Києві і в великих містах України. “Плануємо рухатися з нашими партнерами в інші міста України”, – поділився планами топ-менеджер, втім. не називаючи термінів.
Редакція дякує за допомогу в підготовці матеріалу Quadrate28